چاپ       کد خبر: 12478
10 شهریور 1398

ماجرای کلیپ کتک‌کاری موتورسوار در صدراتا قالپاق دزدی سرباز قلابی در شیراز

تصویر مرتبط

در روزهای گذشته کلیپی در فضای مجازی منتشر شده که در آن ماموران پلیس با فردی موتورسوار  در شهر صدرای شیراز درگیر شده و گیرنده فیلم مدعی کتک کاری موتور سوار توسط مامورین میشود.  پلیساستان فارس اما  کتک کاری بین ماموران و این فرد را تکذیب کرد.

به گزارش اول فارس ، راوی این کلیپ و متن‌های منتشر شده همراه این فیلم بیان می کنند که این موضوع در فلکه سنگی شهر جدید صدرا رخ داده و دو مامور نیروی انتظامی که در این فیلم مشاهده می‌شوند، راکب موتورسیکلتی را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند،در حالی که معاون اجتماعی پلیس فارس این موضوع را تکذیب می کند.

در صحنه ای که گفته می شود محل این درگیری است کنار این افراد موتورسیکلتی افتاده  که براساس اظهارات راوی فیلم گویا متعلق به فردی است که در حال جدل لفظی و فیزیکی با ماموران است.

اینگونه که از تصاویر این فیلم مشخص است این فرد از تمکین به درخواست ماموران مبنی بر زدن دستبند به دستانش خودداری می کند و انگار همین مسئله باعث ادامه دار شدن این تنش شده است.

همزمان با این رخداد برخی افراد حاضر در محل که چهره آنها در فیلم مشخص نیست و پشت دوربین قرار دارند درخواست رهایی این فرد را فریاد می زنند.

در ثانیه های پایانی این کلیپ فردی به سمت کسی که در حال تهیه این کلیپ است آمد و خواستار گرفتن دوربین وی شد که گویا درگیری نیز بین این دو فرد که چهره‌شان مشخص نیست رخ  داده و در همین زمان این فیلم به پایان می رسد.

در توضیحاتی که همراه این فیلم در فضای مجازی منتشر شده آمده است برخورد فیزیکی توسط پلیس صدرا و در پی توقیف موتورسیکلت یکی از شهروندان رخ داده که منجر به ضرب و شتم و کتک کاری نیز شده است.

کاووس محمدی معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس در اینخصوص به ایرنا  گفت: در قالب طرح جمع‌آوری موتورسیکلت،ماموران نیروی انتظامی در شهر جدید صدرا روز پنجشنبه در حال انجام وظیفه بوده‌اند که یکی از راکبین به درخواست ماموران تمکین نکرد و در نهایت این فرد دستگیر شد.

سرهنگ کاووس محمدی افزود: درحال حاضر پرونده‌ای برای این فرد تشکیل و وی به مراجع قضایی تحویل داده شده و رسیدگی به پرونده این شخص نیز در حال انجام است.

محمدی با بیان اینکه کتک کاری در کار نبوده، ادامه داد: در این کلیپ کاملا مشخص است که ماموران نیروی انتظامی این فرد را مورد ضرب و شتم قرار نداده‌اند و تنها در تلاش برای زدن دستبند به او هستند.

وی اضافه کرد: تلاش ماموران پلیس برای زدن دستبند به این فرد در حالی رخ داده که این فرد به درخواست ماموران تمکین نکرد و در مقابل پلیس مقاومت کرد.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس عنوان کرد: پرونده‌ای برای شناسایی فردی که اقدام به فیلم‌برداری از این ماجرا و انتشار آن در فضای مجازی کرده نیز در پلیس فتا تشکیل شده و روند شناسایی وی اکنون در حال انجام است.

معاون اجتماعی پلیس استان فارس در خصوص فیلم منتشره در خصوص سرقت قالپاق خودرو توسط فردی ملبس به لباس سربازی گفت: فردی که ملبس به لباس سربازی در یکی از مناطق شیراز اقدام به سرقت یک جفت قالپاق از یک سواری کرده بود دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری اول فارس  ، سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی پلیس استان فارس  در اینخصوص به باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر اینکه یک نفر ملبس به لباس سربازی در یکی از محله‌های شیراز اقدام به سرقت یک جفت قالپاق از یک سواری کرده بود شناسایی و دستگیرشد.

سرهنگ محمدی افزود: ماموران پس از تحقیقات فنی و تخصصی و بررسی دوربین‌های مداربسته آن محله موفق شدند فرد متخلف را شناسایی و دستگیر کنند.

معاون اجتماعی پلیس فارس با اشاره به اینکه متهم در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برد تصریح کرد: پلیس با اشخاصی که قصد برهم زدن نظم و امنیت و آسایش شهروندان را داشته باشند بدون رعایت هرگونه ملاحظه‌ای برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار