چاپ کد خبر: 104248
25 بهمن 1401

تست هوش|مادر بزرگ واقعی این کودک را شناسایی کنید

تست هوش 1

خستگی ذهنی و روحی را نادیده نگیرید. زیرا بر قابلیت های شناختی شما تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این روند ادامه یابد، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، به دوش یا پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید، یا معماها و تست های مانند آزمون تشخیص خون آشام تقلبی  را حل کنید. شاید فکر کنید چرا؟

به گزارش اول فارس ، در واقع، این‌ها روشی آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده است که حل معماها و بازی‌های فکری به‌طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.

در این مطلب با آزمون شناسایی مادر بزرگ کودک: اگر باهوشی بگو کدام یکی مادر بزرگ واقعی کودک است! با شما هستیم…

تست مادر بزرگ کودک
آزمون شناسایی مادر بزرگ کودک! نظر به شواهد موجود در تصویر بگویید کدام یک از پیرزن های تصویر، مادر بزرگ واقعی کودک است؟ پیرزن سمت راست یا چپ؟ اگر می خواهید هوش خود را بیازمایید، این معما یک راه عالی برای انجام این کار است. حالا وقت آن است که از مهارت های هوش خود استفاده کرده و به این پازل تصویری جواب دهید.
بخش تفریح و سرگرمی اول فارس امروز شما را با آزمون شناسایی مادر بزرگ کودک به چالش می کشد. با انجام این تست هوش ۲ دقیقه ای شما می توانید هم سرگرم شوید و هم قدرت مغز خود را محک بزنید. کارشناسان می گویند تا هنوز فقط ۱۰ درصد از شرکت کنندگان موفق شده اند آزمون شناسایی مادر بزرگ کودک را حل کنند. شما چطور؟ آیا فکر می کنید می توانید این رکورد را بشکنید؟ پس بیایید شروع کنیم.

آزمون شناسایی مادر بزرگ کودک

آزمون شناسایی مادر بزرگ کودک

تصویر سناریوی جالبی را نشان می دهد. دو پیرزن در حالی که عشق در چشمان شان برق می زند به یک کودک غذا می دهند. ظاهرا هر دوی این پیرزن ها مادر بزرگ کودک هستند، اما چنین نیست. فقط یکی از آن‌ها مادر بزرگ کودک است. اکنون ما مغز شما را به چالش می کشیم تا نظر به شواهد موجود در تصویر آزمون شناسایی مادر بزرگ کودک بگویید کدام یکی مادر بزرگ واقعی کودک است. پیرزن سمت راست یا چپ تصویر؟

برای حل آزمون شناسایی مادر بزرگ کودک شما فقط ۸ ثانیه زمان دارید. بنابراین پیشنهاد می کنیم تصویر را سریع اما با دقت بررسی کنید، زیرا ۸ ثانیه در یک چشم به هم زدن تمام می شود. اما آزمون شناسایی مادر بزرگ کودک خیلی هم سخت نیست، همان گونه که گفتیم فقط باید حواس تان را جمع کنید. جواب معما در بخش زیر قرار داده شده است.

۸ ثانیه شما از حالا شروع می شود:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

جواب آزمون مادر بزرگ کودک

آیا موفق شدید؟ چون زمان شما به پایان رسیده است. فراموش نکنید که حل آزمون شناسایی مادر بزرگ کودک در مدت زمان تعیین شده بخش مهم این چالش است. خوب به هر حال، آیا از پاسخ خود مطمئن هستید؟ پس بیایید باهم بررسی کنیم:

.

.

.

جواب آزمون شناسایی مادر بزرگ کودک: در تصویر ۲ پیرزن وجود دارد، یکی در سمت راست و دیگری در سمت چپ تصویر. هر دوی این پیرزن ها بشقابی از غذا در دست دارند که می خواهند به کودک غذا دهند. اما آیا واقعا چنین است؟

نخیر، باید بگوییم یکی از این خانم ها خودش غذا می خورد. پیرزن سمت چپ یک قاشق آهنی در دست دارد که با آن غذا دادن به کودک درست نیست. اما پیرزن سمت راست تصویر با قاشق کودک به نوزاد غذا می دهد.

بنابراین پاسخ درست به آزمون شناسایی مادر بزرگ کودک پیرزن سمت راست تصویر است.

آزمون شناسایی مادر بزرگ کودک

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی اول فارس امیدوارم از آزمون شناسایی مادر بزرگ کودک لذت برده باشید.

چقدر این پست مفید بود؟

نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار