چاپ کد خبر: 104257
25 بهمن 1401

مبارزه با سرقت مطالبه مردم است

سرهنگ کاووس محمدی

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: مبارزه با سرقت یکی از خواسته‌های مهم و به حق مردم است و در این راستا پلیس برابر با قانون و خواسته مردم همه توان خود را به کار می گیرد.
به گزارش اول فارس ، سرهنگ “کاووس محمدی”  با اعلام این مطلب اظهار داشت: مشارکت مردم در تأمین امنیت و پیشگیری از جرائم به ویژه ‏سرقت نقش تعیین کننده ای در کاهش وقوع این جرم دارد.
سرهنگ کاووس محمدی تصریح کرد: در این راستا و با توجه به افزایش مطالبات و خواسته مردم پیرامون مبارزه با سرقت، فرماندهی انتظامی استان فارس بیش از پیش به این مهم توجه داشته و برخورد ویژه با سارقان را دردستور کار خود قرار می دهد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس با اشاره به لزوم تعامل و همکاری مردم و همچنین مسئول سازی نهادها و دستگاه های مربوطه در راستای مبارزه با سرقت، گفت: پلیس موضوع مبارزه با سرقت را در اولویت‌های عملیاتی خود قرار داده است.
این مقام انتظامی افزود: وظیفه پلیس، ارتقاء احساس امنیت در جامعه است و ما به عنوان مسئولان استقرار نظم و امنیت در جامعه در مسیر خدمت به مردم و جلب رضایت عمومی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

بهلول سه شنبه , ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱

تو این کشور هر لحظه در حال دزدی هستند بعضی افراد! چه علنی وچه در خفا کدام مطالبه گر چکسی بداد مردم میرسه

آخرین اخبار