چاپ کد خبر: 106531
23 اسفند 1401

متمم بودجه ۲۲۰ میلیارد تومانی شهرداری صدرا تصویب شد

سخنگوی شورای شهر صدرا گفت: شورای اسلامی شهر لایحه متمم بودجه ۲۲۰ میلیارد تومانی شهرداری صدرا را تصویب کرد.

مهدی کشاورزی
به گزارش اول فارس ، مهدی کشاورزی با اشاره به موافقت شورا با لایحه متمم بودجه در یکصد و سی نهمین جلسه ، گفت: بودجه شهرداری در سال جاری از ۳۰۰ میلیارد تومان به ۵۲۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

وی گفت: بودجه متمم ۸۰ درصد عمرانی و ۲۰ درصد جاری می باشد که با توجه به نیازهای اساسی شهر و استفاده از ظرفیت ها به منظور خدمت‌رسانی مطلوب تر به شهروندان پیش بینی شده است.

کشاورزی عنوان کرد: تسریع در مصوب شدن متمم بودجه در شورای شهر موجب جذب هزینه های عمرانی و در نهایت عملکرد مناسب در تفریغ بودجه میباشد و فرصتی مناسب برای مدیریت شهری جهت شروع بودجه سال ۱۴۰۲ ، عوارض و بهای خدمات و … خواهد گردید.
سخنگوی شورای شهر صدرا در پایان با اشاره به اینکه سرعت بخشیدن به اجرای پروژه های عمرانی از خواسته ها و اولویت های کاری ما می باشدگفت: نگاه کارشناسی همراه با دقت وسرعت می تواند موجب افزایش اعتماد عمومی شود که نتیجه آن حرکت به سمت توسعه و احیای شهر خواهد بود.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

همسر جانباز متوفی چهارشنبه , ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۳۹

با سلام لطف کنید فکری به حال تفکیک زمینهای مشاع کنید تا مالکانی که خرید رمین مشاع کرده اند بتونند ساخت ساز کنند مجوز بگیرند هم کمک شهرداری میشه هزینه مجوز میگیرند هم ما بی خانه ها و مستاجران خانه دار میشویم چندین سال از خرید قطعه زمین مشاع مردم گذشته چشم انتظار تفکیک شدن هستند تا بسازند و مستاجر نباشند خدا خیرتان بده شهردار محترم صدرا و استاندار محترم شیراز

آخرین اخبار