چاپ      کد خبر: 143361
25 اردیبهشت 1403

متولدین این ماه ها از سال حسودترین افراد روی زمین هستند

شخصیت افراد را معمولا می توان از روی خصوصیات رفتاری آنها تشخیص داد و به شناخت بهتری از آنها دست پیدا کرد.این رفتار و ویژگی های شخصیتی را می توان از روی ماه تولد آنها پی برد.در این مطلب نیز می خواهیم با توجه به ماه تولد افراد بگوییم که متولدین کدام ماه ها از سال حسودترین افراد هستند؟پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا بدانید متولدین کدام ماه ها حسودتر هستند.

حسودترین افراد متولدین کدام ماه ها هستند

آبان 

اگر حسادت یک انسان بود، یک آبانی بود! حسادت ترین علامت زودیاک در این طیف، عقرب می تواند به شدت دستکاری و مالکیت برای رسیدن به آنچه می خواهد باشد. این علامت که توسط پلوتو، یکی از شدیدترین و پیشگویانه ترین سیارات اداره می شود، به طور فعال خیانت و ضرر را پیش بینی می کند و به بدترین سناریو می پرد! بعد چی؟ آنها در مارپیچ بی پایانی از حسادت و سوء ظن درگیر می شوند.

عقرب بسیار پرشور کاملاً نسبت به شما فداکار و وفادار خواهد بود، اما شما جرات کنجکاوی آنها را با ذکر نام سابق ندارید یا باید با طغیان های شدید یا بدتر از آن کنار بیایید. ارواح! هر گونه تهدید احتمالی برای روابط آنها، جنبه تاریکی را آشکار می کند که نمی خواهید شاهد آن باشید. اگر با عقرب دوست هستید، روابط خود را صمیمانه نگه دارید و آنها را به دشمن تبدیل نکنید. به آنها اطمینان دهید و از موفقیت آنها خوشحال باشید، زیرا این تنها راهی است که حسادت آنها را برانگیخته نمی کنید.

وقتی علامت به آنچه می‌خواهد نمی‌رسد، سعی می‌کند از بازی‌های قدرت و کنترل پویایی برای کنترل همه چیز استفاده کند. جلب اعتماد آنها بسیار دشوار است و اگر آنها شما را دوست نداشته باشند، در همان ابتدای کار متوجه خواهید شد!

شهریور 

شهریوری ها به شدت از خود انتقاد می کنند و همیشه در تلاش هستند تا خود را بهتر کنند و مطابق تصویر «کمال گرا» خود عمل کنند. بنابراین، وقتی فرد دیگری را با ویژگی‌ها و دستاوردهایی که مدت‌ها آرزویش را داشتند می‌بینند، خشم ایجاد می‌شود. بزرگترین ترس آنها این است که یک دوست یا همکار از آنها پیشی بگیرد و در کوتاه ترین زمان، خشم و خشم خود را آشکار کنند. سیاره ارتباطات، عطارد، شهریور ماه زبانی تیز دارند. بنابراین، هنگامی که آنها از حسادت سبز می شوند، با کلمات تند و ضربات بد قصدی (که بیشتر آنها حتی منظورشان را ندارند) پرونده شما را مورد توجه قرار می دهند.

فروردین

فروردین ماهی ها معمولاً مودی هستند و حسادت هم درون آن ها شعله ور است. به افراد زیادی حسادت می کنند و سریعاً این حسادت را در رفتارشان نشان می دهند. آن ها خیلی زود جوش می آورند اما این قضیه موقتی است و طبق احساسات شان رفتار می کنند و حتی شاید به خاطر حسادت بی جا، همسر خود را نیز به دردسر بیندازند.

مرداد

مرداد ماهی ها معمولاً افراد وفاداری هستند اما این وفاداری نیازمند توجه از سمت همسرشان است. این افراد خیلی زود و راحت حسود می شوند. آن ها به شخصی نیاز دارند که مدام عشقش را ابراز کند و هرگز نمی توانند ببینند که همسرش از شخص دیگری تعریف و تمجید کند.

تیر ماه
حسادت تیری ها از طبیعت حساس عاطفی آن‌ها نشات می‌گیرد و حتی یک بی‌اعتنایی جزئی می‌تواند آنها را تحریک کند. آنها از اطرافیان نزدیک خود بسیار محافظت می کنند و اگر کسی اعتماد آنها را بشکند یا سعی کند در شخص سوم مهلت پیدا کند، سرطان ها شخصاً آن را می گیرند. اگر با این علامت در تماس نزدیک بوده‌اید، می‌دانید که آن‌ها دائماً برای آرام کردن اعصاب خود نیاز به اطمینان و ارتباط باز دارند.

تیر واقعا مادر همه زودیاک هاست! با این حال، این طبیعت بیش از حد محافظت کننده و مراقبت کننده می تواند خفه کننده باشد. اگر بعد از اینکه تمام محبت و توجه خود را به شما نشان دادند، احساس کردند “اممم.. چرا آنها همین کار را برای من انجام ندادند؟”، پس باید توضیحی جدی انجام دهید. آنها هنگام صدمه زدن وارد حالت منفعل-تهاجمی می شوند و این نشانه شما برای درخواست و خوشحالی آنهاست.

بنابراین، اگر قصد تجارت جدی با یک سرطانی ندارید، بهتر است آن را کنار بگذارید. با این حال، اگر سر به پای این علامت افتاده اید، یک عذرخواهی جدی یا نوازش راه زیادی را به شما خواهد داد!

مهر

مهر ماهی ها درک بالایی دارند و معمولاً از پس خودشان بر می آیند. اگر چیز های مختلف طبق میل آن ها پیش نرود، در وهله اول آن را می پذیرند. خیلی اهل حسادت نیستند و اگر هم بابت چیزی حسادت داشته باشند، شما متوجه این قضیه نمی شوید.

حسودترین افراد متولدین کدام ماه ها هستند

دی

دی ماهی ها معمولا تفکرات عمیقی در مورد حسادت دارند و خیلی این حس خود را ابراز نمی کنند. آن ها خودشان را درگیر چیز های بی ارزش مثل حسادت نمی کنند و کنترل خوبی روی خود و اتفاقات اطرافشان دارند.

آذر

آذر ماهی ها افراد خوش بین و خوش گذرانی هستند و شما غیر از این در آن ها نمی بینید. اگر بخواهند از شما جدا شوند و بخواهید آن ها را به رابطه برگردانید، متوجه حسادت درون شما می شوند. معمولاً جزء افرادی هستند که کمترین میزان حسادت را دارند.

اردیبهشت

علامت گاو نر دوست دارد از تجربیات خوب زندگی لذت ببرد و هوس تمام چیزهای لوکس را دارد! برای برج اردیبهشت، ثروت مادی در صدر فهرست آرزوها قرار دارد و هر کسی که سبک زندگی اسراف‌آمیزتری نسبت به علامت داشته باشد، حسادت آن‌ها را برمی‌انگیزد. برج اردیبهشت به شدت بدبین می شود و حتی سعی می کند با داشتن چنین سبک زندگی مجللی احساس بدی در شما ایجاد کند.

جدای از آن، برج اردیبهشت در روابط به شدت مالکیت دارند، مشکلات عمده اعتماد دارند، آسیب پذیر هستند و در ترس دائمی از دست دادن شریک زندگی خود زندگی می کنند. حسادت آنها زمانی به اوج می رسد که ثبات و امنیت رابطه به خطر بیفتد، به خصوص زمانی که شریک زندگی آنها توجه زیادی به آنها ندارد. آنها همچنین موفقیت شریک زندگی خود را تهدیدی برای امنیت و آسایش خود می دانند، دلیل دیگری که باعث حسادت آنها می شود. اگر برج ثور احساس کند دستاوردهای شریک زندگی‌اش بر موفقیت‌هایش سایه انداخته است، احساس بی‌کفایتی در کانون توجه قرار می‌گیرد. فقط ارتباط باز و صادقانه می تواند حسادت آنها را آرام کند!

اسفند

اسفند ماهی ها افراد حسودی نیستند اما طبیعتاً احساساتی رفتار می کنند و شاید در رابطه کمی حسادت به خرج دهند؛ مخصوصا اگر احساس کنند که رابطه شان آشفته شده است. مردان اسفند ماهی عاشق خانم های صادق و با درک بالا هستند و اینکه طرف مقابل با آن ها صادقانه و مستقیم رفتار کند، به شدت برایشان پسندیده است.

خرداد

حسادت خرداد ماهی را هرگز نمی توان با حسادت آبان ماهی ها مقایسه کرد. اگر با یک خرداد ماهی وارد رابطه شوید، متوجه خواهید شد که کمترین میزان توجه را نسبت به ماه های دیگر دارد و خیلی درگیر حسادت نمی شود. هنگامی که درگیر رابطه با شما باشد، به جای حسادت ورزیدن، روی پای خودش می ایستد و کار خود را انجام می دهد و درک بالایی هم دارد.

بهمن

بهمن ماهی ها به اندازه ماه های دیگر حسادت نمی کنند و می توانند هر مشکلی را حل کنند. بنابراین حس ناامنی و حسادت برای آن ها دغدغه نیست. شاید در رابطه کمی حسادت داشته باشند اما سعی می کنند که به آن غلبه کنند.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار