چاپ کد خبر: 146551
27 خرداد 1403

متولدین ماه های مختلف از چه رفتاری متنفرند؟

شاید دیگر این را همه بدانیم که رفتار و شخصیت های هر ماه متفاوت از ماه های دیگر است.در این بخش می خواهیم به رفتارهایی که توسط دیگران شما را آزار می دهد و از آن متنفرید با توجه به ماه تولدتان بپردازیم.پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

رفتارهایی که متولدین هرماه از آن متنفرند

فروردین

فروردین ماهی‌ها به واسطه انرژی بالا و حوصله کمی که دارند دوست دارند تمام کارها با سرعت انجام شود برای همین ایجاد تاخیر در انجام هر کاری اعصاب آنها را به هم می‌ریزد برای همین با مشاهده تاخیر و تعویق در انجام هر کاری به هم می‌ریزند.

اردیبهشت

اردیبهشت ماهی ها از اینکه کسی به حرف های آن ها گوش ندهد متنفر هستند. بنابراین هنگامی که صحبت می کنند، دیگران باید به چشم آن ها نگاه کنند و حرف های شان را بشنوند در غیر این صورت عصبانی می شوند و حس می کنند که وقت شان را هدر داده اند.

اردیبهشت ماهی ها درک و فهم منحصر به فردی نسبت به محیط اطراف دارند و می دانند که چگونه باید کارها را انجام دهند. معمولاً ریتم زندگی آن ها دست خودشان است و کسی نباید در آن دخالت کند و فرقی ندارد که این ریتم زندگی مربوط به ماجرای عشقی یا بیزینس آن ها باشد. آن ها هرگز دوست ندارند که کسی مجبور به عجله و افزایش سرعت شان کند. در غیر این صورت به طور کل آن کار را کنار می گذارند.

خرداد

خرداد ماهی‌ها دوست ندارند آرامش زندگیشان توسط هیچ کسی به هم بریزد و دخالت هر شخصی چه غریبه و چه آشنا برای آنها خوشایند نخواهد بود.

تیر

تیر ماهی ها در مورد تصمیماتی که می گیرند، مصمم هستند که انتخاب های خاصی در سبک زندگی دارند و انتظار دارند که این مسائل به چشم دیگران هم بیاید و در نتیجه اگر توسط دوستان شان نادیده گرفته شوند، عصبانی می شوند.

تیر ماهی ها در موارد نادری از کوره در می روند اما اگر عصبانی شوند، علت هم این است که از افراد خودخواه بدشان می آید. معمولاً درونگرا و پر آرامش هستند و ارتباطات معنوی قوی دارند.

مرداد

متولدین مرداد ماه روحیه بخشنده‌ای دارند اما از دست دادن هر چیزی، چه فرصت، چه دارایی و چه احترام آنها را ناراحت می‌کند چراکه آنها دوست ندارند یک بازنده باشند.

شهریور

شهریور ماهی ها از کمتر چیزی تنفر دارند اما اگر چیزی بیش از حد در دسترس شان باشد از آن فاصله می گیرند. گفتار و رفتار غلط انسان ها آنها را کلافه می کند و دوست دارند با افراد پاک، خالص و ساده رفت و آمد کنند.

شهریور ماهی ها به جزئیات توجه می کنند، تجزیه تحلیل زیادی در ذهنشان دارند و معمولاً با آشفتگی و به هم ریختگی ارتباط خوبی ندارند. از میز کثیف، موی کثیف و زندگی بهم ریخته به شدت ناراضی هستند.

رفتارهایی که متولدین هرماه از آن متنفرند
مهر
رفتاری که یک مهر ماهی را عصبانی می‌کند دیر فهمیدن یک موضوع توسط دیگریست؛ چنانچه مسئله‌ای را برای شخصی توضیح دهد اما فرد مقابل منظورش را متوجه نشود قطعاً با واکنش او روبرو خواهد شد.

آبان

آبان ماهی ها از نژاد ستیزی و پاچه خواری به شدت تنفر دارند. آن ها دوست دارند همیشه مسیر درست را در پیش بگیرند. آبان ماهی ها به دنبال جایگاهی هستند که در آن اعتماد به نفس داشته باشند و بدون اجازه بتوانند کارها را انجام دهند و از افرادی که مدام به دنبال تایید دیگران هستند، به شدت عصبانی می شوند.

آذر

متولدین آذر ماه در مواجهه با دروغگویی به سرعت از کوره در می‌روند و هیچ چیز مثل خیانت به وفاداری و نداشتن صداقت آنها را عصبانی نمی‌کند.

دی

قضاوت نابجای دیگران، نابرابری و تلاش اطرافیان برای به کرسی نشاندن حرف خود از ویژگی‌هایی است که یک دی ماهی را قطعاً ناراحت و عصبانی خواهد کرد.

بهمن

بهمن ماهی ها از کنترل نداشتن متنفر هستند و حس می کنند همه چیز هایی که تحت کنترل آن ها نیست، برایشان خطرناک است و سعی می کنند ۲۴ ساعته همه چیز را تحت مدیریت خودشان بگیرند و اگر عاجز باشند، عصبانی می شوند.

بهمن ماهی ها خیلی طرفدار تکنولوژی نیستند و با چیز های جدید ارتباط برقرار نمی کنند. آن ها سعی می کنند از راه های سنتی استفاده کنند تا امنیت شان حفظ شود و نمی توان به این ویژگی آن ها لقب درست یا غلط را داد اما معمولاً چیزی که ان ها را از نقطه راحتی و عادت شان دور کند؛ خیلی استقبال نمی کنند.

اسفند

اگر قرار باشد با یک اسفند ماهی همکار شوید پس فراموش نکنید که هرگز نباید ریتم و برنامه کاری را به هم بزنید زیرا او از بی‌نظمی در کار و در هر مسئله دیگری بیزار است. اسفند ماهی‌ها دوست دارن همیشه حرف آخر را خودشان بزنند و به نوعی حرف حرف خودشان است و اگر این خواسته آنها برآورده نشود احتمالاً از کوره در می‌روند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار