چاپ کد خبر: 32768
31 تیر 1399

محمد مهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس شد

محمدمهدی فروردین نماینده مردم فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی با رای اعضای این فراکسیون رئیس فراکسیون ورزش شد.

12270679 834

به گزارش اول فارس، بیش از یکصد نماینده برای عضویت در فراکسیون ورزش و جوانان مجلس یازدهم شورای اسلامی نام نویسی کردند و انتخابات این فراکسیون امروز برگزار شد.

هدف از تشکیل فراکسیون ورزش و جوانان در مجلس شورای اسلامی،  پرداختن به دو مقوله مهم جوانان و ورزش از جمله موضوعات مهم مجلس شورای اسلامی دوره یازدهم به شمار می‌رود و نمایندگان فارغ از هر گرایش سیاسی و با تخصص‌های متنوع، اهتمام ویژه‌ای برای حل معضلات این دو حوزه دارند.

در این دوره با استقبال قابل پیش بینی نمایندگان برای حضور در فراکسیون ورزش و جوانان این امید احیا شده است که مسائل این دو حوزه هرچه زودتر چاره یابی و در اولویت و توجه کمیسیون‌های تخصصی و صحن مجلس قرار گیرد.

ارتباط گسترده با فدراسیون‌ها و باشگاه ها، سازمان‌های ورزشی و سمن‌های فعال و انجمن خبرنگاران ورزشی و تشکیل کمیته‌های تخصصی در این دو حوزه از جمله برنامه‌های فراکسیون ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی است.

فراکسیون ورزش وجوانان از نقطه نظرات همه نمایندگان محترم بهره خواهد برد و ازهمه آن‌ها برای عضویت در این فراکسیون و کمک به حل معضلات ورزش کشور و مسائل جوانان دعوت خواهد کرد.

پس از برگزاری انتخابات فراکسیون ورزش مجلس یازدهم محمد مهدی فروردین نماینده فیروز آباد، قیروکارزین و فراشبند با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

فروردین هم اکنون عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس است، ضمن اینکه در سوابق او سرمربی‌گری تیم فوتبال شهدای قشقایی شیراز هم وجود دارد.

عضوکانال اول فارس در واتساپ شوید

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار