چاپ کد خبر: 103701
18 بهمن 1401

محکومیت ۴ مدیر سابق تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد

بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد از صدور حکم قطعی و محکومیت ۴ نفر از مدیران سابق مدیریت درمان تامین اجتماعی این استان خبر داد.

محکومیت
به گزارش اول فارس ، محمد مهدی صالحی بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: ۴ نفر از مدیران سابق مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد که در زمان تصدی مسئولیت، بدون توجه به قوانین و مقررات مربوط، به اتهام تصرف غیرقانونی در اموال و وجوه سازمان تامین اجتماعی، افزایش غیرواقعی و صوری در حجم کار و برآورد اضافه در متراژ‌های واقعی فضا‌های تحت مدیریت خود، جابجایی اعتبارات هزینه‌ای بدون مجوز قانونی، استخدام، بکارگیری و افزایش غیرضروری نیرو‌های شرکتی، در سال‌های ۹۶ تا پایان ۹۸ مبادرت کرده بودند، محکوم شدند.

وی عنوان کرد: پرونده این اشخاص در بازرسی کل استان کهگیلویه و بویراحمد پس از بررسی و کارشناسی دقیق به محاکم قضایی ارسال و منتهی به صدور رای قطعی شد که ۴ نفر از مدیران سابق مدیریت درمان تامین اجتماعی در حوزه‌های مختلف به پرداخت جزای نقدی بدل از شلاق و حبس محکوم شدند و همچنین مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در راستای قوانین موضوعه و مکلف به مطالبه خسارت وارده از طریق قانونی جمعا به ارزش ۷۷ میلیارد ریال شده است.

وی با تاکید بر اینکه بازرسی کل استان در راستای برخورد با ترک فعل مدیران از وظایف قانونی خود، با شدت و قوت قانون را اجرا خواهد کرد، بیان کرد: قانون فصل الخطاب سازمان بازرسی است و ترک فعل وظایف قانونی مدیران، پس از اتمام دوره خدمت قابلیت پیگیری دارد.

بهترین غذاها برای کاهش وزن و افزایش طول عمر

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

سخت و زیان آور چهارشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳

ای کاش همه خائنین در تامین اجتمایی که حقوق شان از بازنشسته ها و کارگران تامین میشه را محاکمه و مجازات بکنن،کسانی که در تامین اجتمایی مسئولیتی دارن و اموال کارگران و بازنشسته ها را به تاراج داده اند خائن وباید مجازات بشن .

هیچوقت ما پسرارو زود قضاوت نکنید. چهارشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۶:۲۶

همراه اونها باید مدیر عامل تامین اجتماعی هم تنبیه شود مدیری که نمیداند عوامل آن چه کا ر می کند باید اخراج شود چون این کار از پایه خراب است دزدی وغارت از اموال بیت المال حکمش شلاق نیست اعدام است.

ناشناس چهارشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۶:۲۵

همراه اونها باید مدیر عامل تامین اجتماعی هم تنبیه شود مدیری که نمیداند عوامل آن چه کا ر می کند باید اخراج شود چون این کار از پایه خراب است دزدی وغارت از اموال بیت المال حکمش شلاق نیست اعدام است.

آخرین اخبار