چاپ       کد خبر: 148024
11 تیر 1403

مدافع اسبق استقلال سرمربی تیم فجرسپاسی شیراز شد

پیروز قربانی مدافع اسبق تیم فوتبال استقلال سرمربی تیم فجرسپاسی شیراز شد.

مدافع اسبق استقلال سرمربی تیم فجرسپاسی شیراز شد

به گزارش اول فارس،تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز با هدایت مهدی رجب‌زاده در لیگ آزادگان موفق شد با کسب ۷۳ امتیاز در رده سوم لیگ را به پایان برسانند.
زردپوشان شیرازی فصل گذشته در آستانه صعود به لیگ برتر پیش رفتند ولی در بازی مقابل چادرملو نتیجه را واگذار کردند.
هیات مدیره باشگاه فجر سپاسی پس از پایان لیگ تصمیم گرفت که برای شروع فصل بعد سرمربی جدیدی را انتخاب کند.
آنها پس از قطع همکاری با رجب‌زاده با پیروز قربانی مدافع اسبق استقلال به توافق رسیدند تا این مربی جوان این بار روی نیمکت فجر سپاسی بنشیند. قربانی سابقه سرمربیگری در رایکا بابل و نفت‌وگاز گچساران را در کارنامه خود دارد.

سرمربی جدید تیم فوتبال فجر:‌ برخی تیم‌ها برای صعود دست به هر کاری می زنند

پیروز قربانی کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال تهران و سرمربی جدید فجر سپاسی گفت:‌ دوست دارم با سلامت کار کنم، ممکن است برخی تیم‌ها برای صعود دست  کارهای دیگری بزنند اما هم  من و هم باشگاه فجر به دنبال سلامت کاری هستیم و فارغ از هر گونه گرایش به شهدا ارادت خاصی داریم.

 پیروز قربانی، دوشنبه در حاشیه مراسم معارفه که در باشگاه فجر برگزار شد افزود:‌ تیم فجر در کشور شناخته شده است و نام شهید موجب خیر و برکت می شود.

وی اضافه کرد: باعث افتخار است که جای بزرگانی همچون زنده یادان منصور پورحیدری و محمود یاوری و همچنین غلام پیروانی که برایش آروزی سلامتی دارم، قرار گرفتم و امیدواریم به کمک همه به ویژه اهالی رسانه بتوانیم اتفاق خوبی را در باشگاه فجر رقم بزنیم.

بازیکن اسبق تیم ملی ایران ادامه داد:‌ تیم فجر در لیگ گذشته شایستگی صعود داشت اما کارسختی پیش رو داریم.

قربانی درپاسخ به پرسشی در مورد بستن تیم بیان کرد :‌ بازیکنان خوبی از لیگ گذشته هستند باید نقاط ضعف را برطرف و تیمی پرقدرت روانه مسابقات کنیم.

همچنین سرپرست مدیرعاملی باشگاه فجرسپاسی شیرازهم دراین جلسه گفت: اصحاب رسانه کمک حال باشگاه باشند و انتخاب پیروزقربانی که سابقه خوبی هم در دوران بازی و هم درزمان مربیگری دارد را به فال نیک می گیریم.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار