چاپ کد خبر: 342
10 مهر 1397

مدیرعامل باشگاه قشقایی: زمین برای تمرین نداریم/ صدرجدولیم اما دریغ از یک تبریک

مدیرعامل باشگاه قشقایی شیراز با اشاره به صدرنشینی این تیم در لیگ دسته یک فوتبال کشور گفت: در حال حاضر با مشکل زمین برای تمرین روبرو هستیم.

فارس| مدیرعامل باشگاه قشقایی: زمین برای تمرین نداریم/ صدرجدولیم اما دریغ از یک تبریک

اول فارس | avalfars : روح‌الله نجف‌پور در گفت‌وگو با  تسنیم در شیراز، با قدردانی از هواداران باشگاه قشقایی که در این شش سال ثابت کردند در هر شرایطی حامی تیم هستند اظهار داشت: تیم قشقایی یک تیم بومی است و ۸۰ درصد آن را جوانان شیرازی و استان فارسی تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه هرچه انتظار داشتیم بدتر می‌شود و از روزی که این تیم در لیگ دسته یک قرار گرفته  کم مهری و بی‌مهری‌هایی نسبت به آن احساس می‌شود، افزود: در صدر جدول هم قرار گرفتیم، اما یک  پیام تبریک ساده از مدیرکل ورزش و جوانان و سایر مسئولان از جمله رئیس هیئت فوتبال فارس دریافت نکردیم.

نجف‌پور خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشکل زمین برای تمرین داریم و ورزشگاه پارس نیز هر دفعه بنا به دلایلی از جمله آماده نبودن زمین چمن و یا مشکل  برق در اختیار ما قرار نمی‌گیرد.

مدیرعامل باشگاه قشقایی شیراز گفت: انتظار داریم مدیرکل ورزش و جوانان فارس یک دیدار با کادرفنی و بازیکنان این تیم گذاشته و یک خسته‌نباشید به آنان گفته شود.

وی تصریح کرد: تیم‌هایی که در حال حاضر بالای سر آنان قرار داریم، هیچ کدام بودجه و سرمایه‌گذاری کادرفنی و بازیکنان آن کمتر از ۱۰ میلیارد تومان نیست، حتی برخی از تیم‌ها به ۱۵ تا ۲۰ میلیارد تومان می‌رسد و این در حالی است که برآورد ما سرمایه‌گذاری پنج میلیارد تومانی است و نمی‌دانیم به چه صورت باید با این تیم‌ها رقابت کرد، زمانی که حتی زمین برای تمرین کردن نداریم.

نجف‌پور تصریح کرد: ۱۰ درصد حقوق‌های تمام بازیکنان و کادر فنی پرداخت شده و به برخی ۲۰ تا ۲۵ درصد نیز پرداخت کرد‌ایم، پاداش بازی‌های قبلی را نیز داد‌ایم و پاداش بازی‌فجر و سیاه‌جامگان نیز در این هفته پرداخت می‌شود.

مدیرعامل باشگاه قشقایی شیراز گفت: بچه‌های ما از نظر انسجام، اتحاد و همدلی درون تیمی با کادر تیم و سرپرست فنی همدل هستند و قسم خوردیم حتی در ادامه راه نیز اگر خدایی نکرده مشکلات سخت به وجود آید مقاومت کنیم، بنابراین کسی به این فکر نباشد برای ما مشکل به وجود آورد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار