چاپ کد خبر: 74619
22 بهمن 1400

مدیر عامل جدید بانک‌ کشاورزی منصوب شد

مهدی رضایی به عنوان سرپرست بانک کشاورزی

طی حکمی از سوی سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، مهدی رضایی به عنوان سرپرست بانک کشاورزی منصوب شد.

به گزارش اول فارس به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، در مراسمی که صبح روز پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه با حضور سید عباس حسینی معاون معاون بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد،ضمن قدردانی از خدمات ارزشمند روح اله خدارحمی مدیرعامل پیشین،حکم وزیر امور اقتصادی و دارایی بدین شرح به مهدی رضایی سرپرست جدید بانک کشاورزی ابلاغ شد:

CI1A0285

جناب آقای مهدی رضایی

نظر به تعهد، تخصص و توانمندی های ارزنده جناب عالی به موجب این ابلاغ شما  را به عنوان سرپرست بانک کشاورزی منصوب می نمایم.

همکاری، همدلی و همراهی در این مأموریت دسته جمعی پیش شرط موفقیت است، امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری، انقلابی گری، مردم داری، پاکدستی، فساد ستیزی و قانون مداری، در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات مجدانه بکوشید.

بر اساس این گزارش، معاون معاون بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی با قدردانی از حضور پرارزش و اقدامات ارزشمند وماندگار خدارحمی در طی مدت تصدی این بانک،برای رضایی آرزوی موفقیت کرد.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود افزود:جامعه هدف بانک کشاورزی از جمله عزیزترین و زحمتکش ترین بندگان خدا هستند و امتیاز دیگر این بانک،برخورداری از مجموعه همکاران ارزشمند،توانمند و دلسوز است.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

رعد شنبه , ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵

انشاله ریشه شرکت …. مهر که مثل بختک به جون بانک و کشاورزان افتاده و شده محل پاداش های انچنانی نورچشمی هارو مدیر جدید بکنه

ناشناس شنبه , ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱:۳۹

خداکنه اقای رضایی ی فکری برا ریاست بانک کشاوزی… بکنه

شاهین جمعه , ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۷

۸۰ درصد تسهیلات بانک کشاورزی به کارمندان و شهرنشینان پرداخت میشه و کشاورزان بدبخت فقط منت شو میبرن ،وقتی مجلس ۹ میلیارد دلار برای مبارزه با کشاورزی در ایران تصویب میکنه دیگه از بقیه ارگانها چه توقعی میشه داشت

محمود صادقی جمعه , ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶

خدا کنه این مدیر عامل رییس بانک کشاورزی …. را که فردی نالایق وکوچک مغز ومغرض میباشد را عوض کند .این فرد دو سال وام محرض جهاد کشاورزی را به امثال شرکت هایی چون من را به دلایل مختلف وغیر قانونی مسکوت وپرداخت نکرده است .حیف بانک کشاورزی .صد حیف

داوری جمعه , ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴

تغییر مدیران استانهای بانک کشاورزی را در اولویت قرار دهد

کارمند شرکتی بانک کشاورزی جمعه , ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴

یکی می یاد یکی میره…چیزی هم عوض می شه؟؟؟

ناشناس جمعه , ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۸:۲۶

مهدی رضایی سرپرست شده
چه سودی برما داره

آخرین اخبار