چاپ کد خبر: 13320
25 شهریور 1398

مدیر کل محیط زیست فارس تغییر می کند! گزینه جدید محیط زیست فارس کیست ؟

به گزارش اول فارس ، شنیده ها حاکی است مدیرکل محیط زیست استان فارس تغییر می کند.

براساس گزارش اول فارس گزینه مدیرکلی محیط زیست استان فارس  حمید ظهرابی معاونت طبیعی سازمان محیط زیست کشور است که جایگزین سعید محمودی می شود.ظهرابی ۵۲ ساله با سابقه ۲۱ سال خدمت در سازمان محیط زیست با مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه اهواز سابقه قابل قبولی در حوزه محیط طبیعی داشت وی همچنین سوابقی همچون مدیرکلی ادارات محیط زیست استان اصفهان، سمنان، فارس را در کارنامه خود داشت.حمید ظهرابی متولد شهرستان ممسنی است.

سعید محمودی که سابقه  مدیرکلی سیستان و بلوچستان و اراک را داراست هم اکنون  بعنوان مدیرکل محیط زیست استان فارس است و قرار است جایگزین کیومرث کلانتری در محیط زیست استان تهران شود.

بسیاری از فعالین محیط زیست معتقدند دکتر سعید محمودی که پله‌های موفقیت در  حوزه محیط زیست را از درجه محیط‌بانی آغاز کرد و در دوران معصومه ابتکار به سمت مدیرکلی استان سیستان رسید، و  بیشترین تمرکزش را بر روی آموزش محیط‌بانان و برخورد با تخلفات زیستگاه‌ها داشته است و از لحاظ علمی با مدرک دکترای تغییر اقلیم سابقه درخشانی دارد می‌توانست گزینه مطلوب‌تری به جای حمید ظهرابی بعنوان معاون محیط طبیعی سازمان محیط زیست کشور باشد.

بر اساس این گزارش مسئولان سازمان محیط زیست کشور و استان فارس تاکنون از هرگونه اظهار نظری در خصوص این تغییر وتحولات خودداری کرده اند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار