چاپ کد خبر: 147453
4 تیر 1403
مدیر فرهنگی و‌زیارت استانداری فارس خبر داد:

مراسم چهلم شهدای خدمت روز چهارشنبه در استان فارس برگزار می شود

مدیر فرهنگی و‌ زیارت استانداری فارس گفت: مراسم چهلمین روز شهدای دولت روز چهارشنبه ششم تیرماه بعد از نماز مغرب و عشا در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار می شود.


به گزارش اول فارس به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، سید مجتبی علوی ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن چهلمین روز شهادت رئیس جمهور شهید حضرت آیت الله دکتر رئیسی و هیئت همراه، اعلام کرد به همین مناسبت مراسم چهلمین روز شهدای دولت با حضور مردم و مسئولین در تمام شهرستان ها و‌ بخش های استان فارس برگزار می شود.

وی افزود: برنامه اصلی بزرگداشت جهلمین روز شهادت شهدای خدمت در شهر مقدس شیراز و گرامیداشت یاد شهید دکتر بهشتی و شهدای هفت تیر نیز در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۶ همزمان با نماز مغرب و عشا در محل شبستان حضرت امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.
عضو شورای فرهنگی استانداری فارس افزود: سخنران این مراسم خطیب ارزشمند و توانمند کشوری حضرت حجت الاسلام و المسلمین فرحزاد می باشد و  مداح ارزشمند و یادگار دوران دفاع مقدس حاج صادق آهنگران در این مراسم به مداحی و نوحه سرایی خواهد پرداخت.

علوی افزود: مراسم چهلم شهدای خدمت در همه شهرستانها و نقاط استان نیز برگزار خواهد شد که از عموم مردم قدرشناس استان جهت شرکت در این مراسم‌ها دعوت بعمل می آید.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار