چاپ       کد خبر: 34638
9 شهریور 1399

مرتضی محلاتی هنرمند و نقاش شیراز بر اثر سرطان درگذشت

مرتضی محلاتی، هنرمند طراح درگذشت - خبرآنلاین

به گزارش اول فارس، مرتضی محلاتی هنرمند طراح گرافیک و نقاش که مدیریت گالری «هان» در شهر شیراز را نیز برعهده داشت،روز (هشتم شهریور) بر اثر بیماری سرطان درگذشت.

بهنام کامرانی، هنرمند نقاش و طراح، با تأیید خبر درگذشت مرتضی محلاتی هنرمند نقاش و طراح گرافیک گفت: «مرتضی محلاتی از هنرمندان پیشرو بود به ویژه در کارهای گرافیکی و در طراحی پوستر. او همچنین چند سالی به عنوان مدیر هنری فعالیت داشت و مدیریت گالری هان در شهر شیراز را نیز برعهده داشت.»

وی افزود: «متأسفانه مرتضی محلاتی، چند سالی بود که درگیر بیماری سرطان بود و روز شنبه ۸ شهریورماه در شیراز درگذشت.»

مرتضی محلاتی، هنرمند نقاش و طراح گرافیک پیشرو متولد ۱۳۴۹ و دانش‌آموخته رشته نقاشی بود. او عضو انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران، استاد دانشگاه و مدیر گالری هان در شهر شیراز بود.

عضو کانال واتساپ اول فارس شوید

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

صادقی سه شنبه , ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰

سلام وعرض تسلیت به خانواده محترم مرتضی هنرمند فقید کشورم مرتضی جان الهی در بهشت سیداشهدا به دیدارت بیاد من هم مادر هستم که داغ فرزند هنرمندم را در اثر بیماری سرطان دیدهام اوهم مثل خودت نقاش بود وهنرمند وقتی خبر آسمانی شدنت را شنیدم بسیار محزون شدم وقلبم به دردآمد برای خودت بهشت وبرای خانواده ات صبر جمیل آرزودارم ای کاروان آهسته ران کآرام جانم میرود وان دل که با خود داشتم با دل ستانم میرود

آخرین اخبار