چاپ کد خبر: 99928
25 آذر 1401

مردان عاشق شنیدن این ۹ مورد از زنان هستند/چگونه یک مرد را خوشحال کنیم؟

خوشحال کردن مردان آسان است ، زیرا براحتی می توان ذهن آنها را خواند. تحت تاثیر قرار دادن مردان کار سختی نیست اما زنان دوست دارند که مردان را پیچیده نشان دهند.
خوشحال کردن مردان آسان است ، زیرا براحتی می توان ذهن آنها را خواند. تحت تاثیر قرار دادن مردان کار سختی نیست اما زنان دوست دارند که مردان را پیچیده نشان دهند. در بیشتر مواقع، اگر فقط حرفهای خاصی به آنها بزنیدمی توانید آنها را مثل خمیر در دستانتان نرم کنید. متأسفانه، بسیاری از زنان از این جملات استفاده نمی کنند. مردها هرچقدر هم سرد و بی احساس باشند اما بازهم به تعریف و تمجید شما نیاز دارند.
آخرین باری که به همسرتان احساس خاص بودن داده اید، چه زمانی بود؟ همسر شما مرد زندگی شماست، کسی که در غم و شادی شما شریک و همراه است. او پدر فرزندان شماست. چه تازه عروس باشید یا مادری با چند فرزند، راه هایی وجود دارد که می توانید همسرتان را شاد کنید و به او احساس خاص بودن دهید. اگر نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید، ما به شما می گوییم…
عشقرابطهازدواج 2

 ۹ جمله طلایی که مردان دوست دارند از زبان شما بشنوند را برای شما آورده ایم.

 ۱. این بار صورت حساب را من پرداخت می کنم

قبول کنید که نمی شود همیشه از مردان انتظار داشت صورت حساب را پرداخت کنند. حتی اگر او دوست نداشته باشد شما این کار را انجام دهید، گفتن این جمله آنها را خوشحال می کند. این نشان می دهد که شما فقط از او انتظار ندارید که همیشه این کار را انجام دهد.

۲. تو خیلی قوی هستی

همه مردان چه اعتراف کنند و چه اعتراف نکنند، دوست دارند بازوها و رگ های برآمده داشته باشندزیرا آنها می خواهند خانم ها را با قدرت خودشان تحت تاثیر قرار دهند. شنیدن این جمله به آنها احساس غرور می دهد.

۳. من به تو افتخار می کنم

این یکی از آن جملاتی است که در رابطه های طولانی مدت باید از آن استفاده کرد. اکثر مردان می خواهند حداقل یک بار این جمله را بشنوند. پسرها هم مانند دختر ها فقط تعریف از ظاهر را دوست ندارند .آنها به شخصیت، اخلاق، و اغلب به کاری که انجام می دهند افتخار می کنند. بنابراین وقتی این جمله را از زبان زنی که دوستش دارند می شنوند، هیچوقت او را فراموش نمی کنند.

۴. دوستت دارم

این چیزی است که همه میخواهند حداقل هر از چند گاهی آن را بشنوندگاهی اوقات، مردان به یادآوری نیاز دارند خصوصا اگر دچار مشکل شده باشند و دوست دارند بدانند که یکی آنها را دوست دارد.

۵. تو با همه فرق داری

بسیاری از پسرها وقتی می شنوند زنان بیشتر مردان را خیانتکار یا دروغگو می بینند، احساس می کنند که همه زنان با آنها در حال جنگ هستند. گفتن این جمله باعث می شود او احساس کند که یک چسب زخم، روی زخمشان گذاشته شده است. وقتی او در رابطه اش احساس امنیت کند، واقعاً مرد دیگری می شود و همان می شود که شما می خواهید.

۶. تو بهترین حامی من هستی

باورتان نمیشود که مردان چقدر این جمله را دوست دارند. آنها به اینکه تأمینکننده و سرپرست خوبی برای خانوادهشان هستند، افتخار میکنند. با گفتن این جمله، مردانگی آنها را تأیید می کنید و به آنها نشان می دهید که همه زحمات او را می بینید و از او سپاسگذارید.

۷. من در کنارت احساس امنیت می کنم

شنیدن این جمله به مردان احساس آرامش می دهد. بزرگترین ترس مردها این است که شما فکر کنید او شما را تنها می گذارد و خیالتان از او راحت نیست. وقتی به او میگویید چقدردر کنارش احساس امنیت میکنید، به تمام خواستههای غارنشینی اش می رسد.

۸. متاسفم

اگر رفتار اشتباهی انجام دادید، باید بگویید متاسفید. متأسفانه، هیچ مرد و یا زنی دوست ندارد به اشتباه خودش اعتراف کند و گفتن کلمه متاسفم برای همه سخت است. مسئولیت پذیری و قبول کردن اشتباهتان نشانه بلوغ هیجانی، همدلی و ارزش قائل شدن برای رابطه تان است.

۹. کارت حرف نداشت یا شگفت انگیز بود

این جمله یک راه عالی برای تعریف از کاری است که او انجام داده است، مانند وقتی که غذا درست می کند و یا به شما در انجام یک کار کمک می کند. مردها با تعریف و تمجید زندگی می کنند، پس وقتی واقعاً کاری را درست انجام می دهند آنها را تحسین کنید.


چگونه یک مرد را خوشحال کنیم؟

خوشحال کردن مرد از جمله نکاتی است که زنان باید در زندگی زناشویی خود به آن توجه کنند. زنان پخته و با تجربه به خوبی میدانند که خوشحال کردن مرد هم از لحاظ وظایف همسری آنها مهم است و هم این که با خوشحال کردن مردان آنها به وضوح تاثیرات مثبتی در زندگی زناشویی خود احساس خواهند کرد. از جمله کارکردهای خوشحال کردن مرد برای خانم ها میتوان به این موارد اشاره کرد:

  • خوشحال کردن مردان باعث میشود که آنها بیشتر به خانواده توجه کنند و این شاد زیستن باعث میشود از بروز شکاف در رابطه زناشویی جلوگیری شود.
  • زنان میتوانند با خوشحال کردن مردخود تاثیر کلامی و رفتاری بیشتری بر همسرشان داشته باشند. وقتی مرد زن را به عنوان منبع اصلی شادی و نشاط در زندگی خودش در نظر بگیرد ناخودآگاه توجه بیشتری به رفتار و سخنان همسر خود نشان میدهد و ابن امر در تاثیرگذاری بر مردان نکته حائز اهمیتی میباشد.
  • شاد شدن مرد توسط همسرش میتواند در توسعه و پیشرفت خانواده به لحاظ طبقه اجتماعی و همچنین مالی نیز تاثیر بسزایی داشته باشد. افراد متاهل میتوانند این نکته را تایید کنند که مردی که به لحاظ نیازهای روحی و روانی به خوبی ارضا شود بسیار با نشاط تر و با انگیزه تر زندگی میکند و این انگیزه بالا در راندمان کاری مرد نیز تاثیر مستقیم میگذارد و او را در کسب درآمد برای خانواده مصمم تر از قبل میکند.

بنابراین خانم ها باید خیلی به مسئله خوشحال کردن مرد خود توجه کنند اگر یک زندگی زناشویی با کیفیت تر و پر نشاط تر را مد نظر دارند. اما چگونگی خوشحال کردن شریک زندگی نیز میتواند سوالی باشد که در ذهن زنان شکل ببند که در ادامه به پاسخ این سوال خواهیم پرداخت.

عشقرابطهازدواج 3

راه های خوشحال کردن مردان

خوشحال کردن مردان و نحوه رسیدن به این اتفاق از جمله سوالاتی است که زنان را برای مشورت به کلینیک های مشاوره خانواده رهنمون می سازد. برای خوشحال کردن، زنان باید ابتدا در مورد شوهر خود به یک سری از نکات توجه کنند:

۱- با مطالعه و یادگیری در مورد انواع شخصیت و خصوصیات مردان تشخیص دهید همسرتان در کدام دسته قرار می گیرد. شما با این کار میتوانید راهکارهای مناسب با شخصیت همسر خود را برای شاد کردن او به کار ببندید که نتیجه را دقیق تر و سریع تر برای شما حاصل میکند. برای شروع میتوانید کتاب های موجود در بازار که تعدادشان هم زیاد است را در مورد شناخت جنس مرد، احتیاجات و نیازهای او به لحاظ جسمی و روحی تهیه کنید و بخوانید. البته شرکت در کارگاه های مهارت زندگی نیز میتواند انتخاب خوبی باشد.

۲- برای خوشحال کردن مردان و به کار بستن ترفندهای آموخته شده و مد نظر شما به صبر و حوصله خیلی زیاد احتیاج دارید. این اتفاق یک پروسه آهسته و پیوسته است. بنابراین عجله نکنید و کار درست را در زمان درست انجام بدهید. گاهی عجله کردن باعث میشود که ما نتیجه عکس بگیریم. به خصوص در مورد زوجینی که تازه با هم زندگی زناشویی خود را آغاز کرده اند این مدت زمان مورد نیاز بیشتر هم خواهد بود. زمان مورد نیاز بیشتر به این دلیل است که ما برای انجام کاری که همسرمان را خوشحال کند نیاز داریم به طور دقیق بدانیم که چه کاری را از چه راهی باید انجام دهیم.

چه کارهایی مردان را خوشحال میکند؟

برای خوشحال کردن همسر شناخت نقش مهمی دارد. ولی میتوان نکاتی را به صورت عمومی برای خوشحال کردن اکثر مردان در نظر گرفت. تعدادی از این نکات را بیان میکنیم:

۱- توجه به لحاظ ظاهری

یکی از راه‌های خوشحال کردن همسر توسط خانم ها میتواند این باشد که زنان به لحاظ ظاهری تا حد ممکن به خود توجه کنند. اگر مقداری در مورد ویژگی‌های ذاتی مردان مطالعه داشته باشیم متوجه میشویم که ارتباط از دریچه دیدن یکی از موثرترین درگاه های تاثیر پذیری مردان است و مناظر زیبا میتواند کاملا بر رفتار و اعمال آن ها تاثیر مثبت بگذارد. حتی در خانواده های سنتی که اغلب رسومات را سر لوحه تصمیمات خود را قرار میدهند، همواره مادران به دختران خود در مورد زیبا بودن برای شوهر و تاثیر آن بر گرم شدن زندگی زناشویی تاکید میکنند.

۲- توجه به رابطه جنسی

گرم بودن و گرم نگه داشتن رابطه جنسی نیز میتواند در خوشحال کردن همسر یک نکته کلیدی و حذف نشدنی باشد. ترشح هورمون های جنسی در مردان چندین برابر زنان است و به همین دلیل مردان مخصوصا بعد از ازدواج به شدت به نظم در رابطه جنسی برای با نشاط بودن نیاز دارند.

۳- احترام و ارزش قائل شدن

به همسر خود نشان دهید که برای او احترام و ارزش قائل هستید. هیچ انسانی در این دنیا وجود ندارد که بی عیب و نقص باشد. ما باید همسر خود را با تمام کم و کاستی ها و خوبی و بدی هایش در درجه اول بپذیریم. بعد از آن که همسر خود را همانطور که هست پذیرفتیم باید با کلام و رفتار به او بفهمانیم که با تمام وجود او را پذیرفته ایم و این اتفاق باعث میشود حس خود ارزشی فرد بالا برود که فاکتور مهمی برای خوشحال کردن مرد میباشد.

عشقرابطهازدواج 1

اشتباهات رایج خانم ها برای خوشحال کردن شوهر

خوشحال کردن شوهر بدون شک یکی از اقدامات مهم در راه رسیدن به یک زندگی مشترک آرمانی میباشد. اما گاهی خانم ها کارهایی را به اشتباه انجام میدهند که نه تنها شوهر خود را خوشحال نمیکنند بلکه ممکن است زندگی زناشویی را هم با آسیب رو به رو کنند و صمیمیت در خانواده را کاهش دهد. اشتباهاتی که خانم ها نباید آن ها را انجام دهند را به صورت فهرست وار در ادامه میبینیم:

  • عجله نکنید

برای خوشحال کردن شوهر طوری به او محبت نکنید که عملکرد شما بیشتر نمایش به نظر برسد. یادتان باشد که اگر از همین لحظه تصمیم گرفتید محبت کلامی و عاطفی خود را نسبت به شوهر خود بالاتر ببرید کم کم این کار را انجام بدهید. چرخش ناگهانی رفتار شما بیشتر ممکن است موجب سوءتفاهم در این مورد شود.

  • بزرگنمایی نکنید

به هیچ عنوان به همسر خود دروغ نگویید. برای خوشحال کردن شوهر دروغ اکثرا نتیجه عکس میدهد. مثلا اگر می‌خواهید از همسر خود تعریف کنید همان چیزی که هست را به صورت جذاب و قابل تایید نشان دهید و بزرگنمایی نکنید. مثلا اگر شوهر شما در انجام دادن کاری خوب عمل میکند همان قدر که متعادل است از او و عملکردش تمجید کنید. احساس اینکه شما قصد دارید به همسرتان چیزهایی را غیر واقعی نشان دهید بیشتر حالت شک را در مردان برانگیخته میکند.

اعمالی که برای خوشحال کردن او انجام میدهید را فقط معطوف به زمانی که در کنار شما حضور دارد نکنید. برای مثال مثال خوب است که در حضور همسر خود از او تعریف و تمجید کنید ولی حتما وقتی که او در جمعی نیز حضور ندارد که شما هستید روی حرف های خود بمانید. مبادا که سوءتفاهمی برای همسر شما به وجود بیاید و تلاش های شما نتیجه برعکس بدهد.

تاثیر توجه کلامی برای خوشحال کردن مردان

زنان هیچگاه نباید تاثیر محبت کلامی را برای شاد کردن شوهر خود دست کم بگیرند. وقتی دو نفر با هم زیر یک سقف زندگی میکنند، بعد از مدتی ناخودآگاه بیشترین تاثیر مثبت و منفی را از یکدیگر میگیرند.

زنان باید بدانند که ممکن است حتی وقتی توجه لازم را ندارند به صورت غیر عمد کلامی از دهانشان خارج شود و از کنار آن ساده بگذرند و حتی فراموشش کنند. اما همین کلام به ظاهر ساده میتواند کم کم در ناخودآگاه مرد پرورش بیابد و از یک مسئله پیش پا افتاده به یک مشکل پیچیده تبدیل شود. برعکس این قضیه هم وجود دارد. اگر حتی زمانی که مرد شما از لحاظ روحی و روانی در سطح پایینی قرار دارد یک کلام مثبت بکار ببرید، چون آن را از زبان شما شنیده است حتی اگر بدترین شرایط را داشته باشد ناخودآگاه از انرژی میگیرد و به همین دلیل اعتماد به نفس زیادتری نسبت به قبل پیدا میکند. بنابراین پشتیبانی به لحاظ کلامی حتما در پروسه شاد کردن مرد به خانم ها توصیه میشود.

آیا کیفیت رابطه جنسی در شاد کردن مردان تاثیری دارد؟

در بالا به صورت اجمالی به اهمیت کیفیت رابطه جنسی بین زن و مرد اشاره شد. حالا اگر بخواهیم توضیح مفصل تری را در این مورد ارائه کنیم، میتوانیم با اشاره به این نکته شروع کنیم که مردانی که به لحاظ جنسی با همسر خود مشکل جدی دارند، مثلا مدت هاست که باهم رابطه جنسی مناسبی ندارند خیلی زودتر از چیزی که انتظارش را داریم به لحاظ روحی و روانی فرسوده میشوند.

مردانی که در مورد این نیاز با مشکل ارضا شدن رو به رو هستند و از سمت همسر خود تامین نمیشوند قطع به یقین در ابتدای جاده پرآسیب افسردگی قرار دارند. جالب است بدانیم که همه مردانی که به همسران خود خیانت میکنند به دنبال مسائل جنسی و از روی هوس این کار را نمیکنند. برخی از آنها به دنبال رفع حال بد خود و به خاطر نیاز عاطفی وارد رابطه های فرازناشویی میشوند. بنابراین اهمیت رابطه جنسی به هیچ عنوان نباید در روند شاد کردن مردان نادیده گرفته شود.

شما هم نظرتان را بنویسید

اشاره 1

نگاه کنید|چند والپیپر زیبای مناظر طبیعت زمستانی که حالتون را بهتر میکند

در شبکه های اجتماعی زیر در کانال اول فارس عضو شوید و مطالب ما را پیگیری کنید،کلیک کنید و عضو شوید.

کانال اول فارس در واتساپ

 کانال اول فارس در  تلگرام

کانال اول فارس در روبیکا

 کانال اول فارس در  ایتا 

 کانال اول فارس در سروش

 کانال اول فارس در  بله 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

اصغر چهارشنبه , ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰:۴۱

درود خیلی از خانم‌ها ناشکرا

فرزاد سه شنبه , ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸

زن مساویست با
آفرینش

سلینا سه شنبه , ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲

سلام به نظرم همه باید کتاب زنان زیرک و زنان شیفته داشته باشن. درست مردها مهربون باشن ولی محبت زیادی مهربونی زیادی مرد رو فراری میده عالی بود تشکر از متن های خوبتون

ناشناس دوشنبه , ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۸:۳۶

خیلی مفید بود

فسم دوشنبه , ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۸:۱۵

از نظر من چگونه خوشحال کردن زن هم مهم است خیلی شاهنشاهی مابانه رفتار میکنید به قول یک نویسنده معروف زن اصل کار است راهنما و استاد پس دل استاد شاد شود زندگی زیبا میشود برای مرد حالا چگونه خودتان راه حل بدهیدسپاس

ناشناس دوشنبه , ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰:۳۳

قدر زندگی هاتون و باهم بودناتون رو بدونید
گاهی خیلی دیر میشه
دنبال عیب و ایراد نباشید و خوبی های همو ببینید و همراه و همدم هم باشید مثل دوتا رفیق….با ارزوی خوشبختی همگی

بنده شاکرخدا یکشنبه , ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰

چون ما خانمهای خوشکل هم نازیم هم قانع پس خودبه حودخوشحال هستیم به داشتن سرپناه وآذوقه ی خوب وطعم لذت بخش مادربودن وداشتن یک خانواده پس خیلی نعمت داریم که خوشحال باشیم خداروشکرشکرشکر
سعی کنید به داشتهاتون فکرکنید

ماهی شنبه , ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳

زنان عاشق شنیدن و کردن کارهایی از طرف مردان هستند چگونه یک زن را خوشحال کنیم؟! تاحالا بهش فکر کردین یا براتون خیلی عجیبه؟!

ناشناس شنبه , ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۴:۳۴

متشکرم، تلنگری برای من بود

ناشناس جمعه , ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۰

چرا نمی نویسید : چگونه یک زن را خوشحال کنیم؟ همش باید زنان باید حواسشون به مردان باشه….افکار سنتی و…

[…] مردان عاشق شنیدن این ۹ مورد از زنان هستند/چگونه یک مرد ر… […]

آخرین اخبار