چاپ      کد خبر: 131408
22 دی 1402

مردم شهر صدرا پیگیر ۲ مشکل هستند اما مسوول موردنظر در دسترس نمی‌باشد!

ساخت فاز دوم اکو پارک صدرا و جاده قره پیری ۲ سوژه ای است که مسوولین ترجیح می دهند به جای حل مشکل سکوت کنند، البته که بی‌اطلاع بودن آنها بی تاثیر نیست و در آخر هم به این نتیجه می رسند که بودجه نداریم! مردم شهر صدرا….

خبرگزاری فارس از شیراز نوشت: ، مدتی است که مردم شهر صدرا پیگیر برخی مطالبات خود هستند و  یکی از این مطالبات با عنوان «چرا شرکت عمران فاز دوم اکو پارک شهر صدرا را نمی‌سازد؟»

مردم شهر صدرا پیگیر 2 مشکل هستند اما مسوول موردنظر در دسترس نمی‌باشد!

در بخشی از این پیام گفته شده: (حدود سه سال پیش به مردم صدرا وعده داده شد که فاز دوم اکو پارک شهر صدرا در آینده‌ای نزدیک ساخته می‌شود! کدام آینده نزدیک؟ متولی شهر صدرا شرکت عمران است و باید به مشکلات فضای سبز و تکمیل زیرساخت‌ها کمک کند، شهرداری صدرا گفته توان مالی ندارد! مردم صدرا نیاز به خدمات تفریحی دارند و این حق مردم است. زمین‌های صدرا چشم طمع زیادی دارد! حتما باید این زمین مربوط به اکو پارک تغییر کاربری داده شود یا معارض پیدا کند که در این صورت مردم ضرر اصلی را می‌کنند و به آیندگاه این شهر ظلم چند برابری می‌شود. مگر ساخت پارک چقد هزینه دارد؟ سالی ۱۰۰ درخت هم کاشته شده بود تا الان کلی از عملیات اجرای پیشرفت داشت و….)

مردم شهر صدرا پیگیر مشکلات خود هستند

یکی از مطالبه گران صدرا  گفت: چند مدت گذشته شرکت عمران وعده داده بود که طراحی فاز دوم اکو پارک صدرا توسط دانشگاه شیراز در حال انجام است بعد از آن هم نیز زارع، عضو شورای شهر اعلام کرده بود برای پارک اعتبار ۳۶ میلیاردی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: بعد از آن هم هر چقدر ما پیگیری کردیم اما نه شرکت عمران صدرا و هیچکس پاسخگو نبود.

حال به مدت یک هفته است که خبرنگار این خبرگزاری  پیگیر این مطالبه است اما میان شهرداری صدرا و شرکت عمران صدرا پس از گذشت این همه مدت هنوز تعیین تکلیف نشده که چه کسی متولی اصلی این پارک است.

معاون شهرسازی و سخنگوی شورای شهر صدرا که اطلاعی از چگونگی انجام پروژه ندارند و در انتظار هستند تا داده دقیقی به آنها برسد تا جوابگو باشند ، شرکت عمران هم که از گذشته تمایلی به مصاحبه ندارد و با رسانه بیگانه است!

بیشتر بخوانید:

همچنین در بحث قره پیری این سوال نیز از مسوولین صدرا و شیراز و همچنین نمایندگان پرسیده می شود؛ گذشته از فاز دوم اکو پارک صدرا آیا خبری از قره پیری دارید؟

سرنوشت جاده قره پیری چه می شود آن هم که مانند فاز دوم اکو پارک صدرا به بودجه نیاز دارد! پس تکلیف چیست وقتی برای هر موردی بهانه بودجه آورده می شود؟

وقتی نهادی با رسانه غریب است چه می شود تا کی قرار است با خبرنگار مصاحبه نشود؟ چه کسی پاسخگو است وقتی هنوز میان خود مسو‌ولین نه قره پیری و نه فاز دوم اکو پارک صدرا تعیین تکلیف نشده و پاسکاری برای مصاحبه میان آنها وجود دارد ، اما این چه طراحی است که با گذشت چند سال هنوز طرح آن به نتیجه نرسیده است!

در آخر نیز تقاضا می شود اطلاعات جدید در اختیار مسئپوولین قرار گیرد تا متوجه شوند در شهر چه می گذرد!

نظر بدهید

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار