چاپ کد خبر: 11218
17 مرداد 1398

مرگ دلخراش سه کودک مُهری در اسکله بندر شیرینو

نتیجه تصویری برای غرق شدن

سه کودک بین ۸ تا ۱۱ ساله ، از اهالی روستای مزایجان بخش اسیر شهرستان مهر ، در حالی که در اسکله بندر شیرینو شهرستان کنگان مشغول شنا بودند ، به دلیل وزش بادهای موسمی ، مواج بودن دریا و عدم داشتن مهارت کافی جان خود را از دست دادند.
.به گزارش اول فارس ، سروان علیزاده فرمانده نیروی انتظامی شیرینو  در تشریح حادثه مذکور گفت: حوالی ساعت ۱۵ روز دوشنبه ۱۴ مرداد مردی از اهالی روستای مزایجان از توابع بخش اسیر شهرستان مهر در استان فارس ، با سه فرزند خود و پسر برادر همسرش در ساحل روستای شیرینو مشغول به شنا بوده اند.
.وی افزود: متاسفانه باتوجه به بادهای موسمی و نسبتاً طوفانی بودن دریا ، پسر بچه هایی که در آب بوده اند توسط یک موج قوی به قسمت های عمیق تر کشیده می شوند.
.فرمانده نیروی انتظامی روستای شیرینو اظهار داشت: در حالی که دختر کوچک خانواده بیرون از آب نظاره گر این حادثه بوده ، پدر برای کمک و نجات پسران تلاش می کند اما به تنهایی موفق نمی شود.
.سروان علیزاده ادامه داد: پس از اینکه پدر از نیروهای امدادی در ساحل استمداد کمک می کند، با تلاش گروهی ، دو نفر از پسران از آب بیرون کشیده شده و در اختیار نیروهای اورژانسی که در محل حضور پیدا کرده بودند قرار می گیرند اما متاسفانه انجام اقدامات اورژانسی جهت احیای این دو پسر نوجوان موثر واقع نشده و جسد بی جان آنها به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان منتقل می‌شود.
.این مقام انتظامی افزود: پس از حضور افراد بومی روستای شیرینو و پس از حدود ۱۰ دقیقه پسر سوم از آب بیرون کشیده شده ، پس از انجام عملیات احیاء ناموفق ، جسد بی جان وی نیز به بیمارستان کنگان منتقل می شود

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار