چاپ کد خبر: 59577
12 تیر 1400

مرگ مشکوک افسر ارشد آمریکایی موثر در ترور سردار سلیمانی

جیمز سی. ویلیس

 جسد «جیمز سی. ویلیس» (James C. Willis) 55 ساله فرمانده اسکادران «رِد هُرس» روز ۲۶ ماه جون در اقامتگاهش در پایگاه هوایی «العدید» در شهر «دوحه» در قطر پیدا شد.

به گزارش اول فارس، آیرفورس تایمز گزارش داد که جسد «جیمز سی. ویلیس» (James C. Willis) 55 ساله فرمانده اسکادران «رِد هُرس» روز ۲۶ ماه جون در اقامتگاهش در پایگاه هوایی «العدید» در شهر «دوحه» در قطر پیدا شد. ارتش آمریکا مدعی شده؛ ژنرال ویلیس به دلیل حوادث غیر نظامی کشته شده است .

او کسی بود که دستور شلیک موشک به خودروی سردار سلیمانی را داده بود این فرمانده که دارای درجه سرهنگی بوده روز گذشته در خانه اش به طرز مشکوکی به قتل رسیده است.

نام این فرمانده جیمز سی ویلیس بوده که در پایگاه هوایی الودید قطر فعالیت میکرده است او از عاملان اصلی جنایت ترور سردار سلیمانی بوده است

بر اساس این گزارش، عطاالله مهاجرانی از فعالین سیاسی اصلاح طلب خدر خارج از کشور نوشت: ژنرال جیمز ویلیس فرمانده نیروهای ویژه اسب سرخ، که در عملیات شهادت شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس نقش موثر داشت، شنبه در پایگاه هوایی العدید در قطر، به تعبیر پنتاگون در حادثه غیر رزمی کشته شد. مگر سردار سلیمانی و ابومهدی مهندس در عملیات رزمی شهید شدند؟

download 21

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار