چاپ کد خبر: 116764
27 تیر 1402

مرگ وحشتناک ۶ نفر در تصادف آتشین دو خودرو در استان فارس

رییس پلیس راه شمال فارس گفت: بر اثر تصادف ۲ خودرو در محورهای مواصلاتی شهرستان اقلید و آتش گرفتن خودرو پژو پارس۶ نفر سرنشین کشته و ۲ نفر دیگر نیز مجروح شدند.

رییس پلیس راه شمال فارس گفت: بر اثر تصادف ۲ خودرو در محورهای مواصلاتی شهرستان اقلید و آتش گرفتن خودرو پژو پارس۶ نفر سرنشین کشته و ۲ نفر دیگر نیز مجروح شدند.

به گزارش اول فارس ، سرهنگ عبدالهاشم دهقانی با اعلام این خبر افزود: حوالی ساعت ۱۶ امروز ۲۷ تیرماه ۱۴۰۲ با اعلام یک مورد تصادف پژو پارس و کوئیک در جاده آسپاس به شهرآشوب شهرستان اقلید، عوامل پلیس و اورژانس و سایر دستگاه‌های امدادرسان به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: در این حادثه دو خودرو با یکدیگر برخورد و پژو پارس از جاده منحرف شده و دچار آتش سوزی می شود که سرنشینان این خودرو در آتش جان باختند.این حادثه مرگبار در محور آسپاس به مرودشت روی داد.

رییس پلیس راه شمال فارس ادامه داد: پنج نفر از سرنشینان این حادثه در دم جان باخته و یک نفر دیگر نیز بعد از انتقال به اورژانس بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) اقلید جان خود را از دست داد.

وی اضافه کرد: ۲ نفر دیگر از سرنشینان خودرو دیگر این حادثه نیز مجروح شده که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

دهقانی در پایان گفت: علت این حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است و بعد از پایان تحقیقات اعلام خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی با «جت اختصاصی» از یاسوج آمد شیراز چکار؟

با عضویت در  کانالها زیر از اخبار اول فارس آگاه شوید

 کانال تلگرام 

 کانال واتساپ 

در کانال ایتا

کانال سروش 

 کانال روبیکا

 کانال بله

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس یکشنبه , ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷

امان ازبی جنبگی بعضی از جوانها نه گواهی نامه فقط پدربدبخت تا عمردارد میسوزد مادوتا جوان بیست ساله دادیم درک میکنیم نه میرسلیم مقصر نیست

ممداقا چهارشنبه , ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۰:۰۰

علاوه بر بی‌کیفیت بودن خودروها و جاده های غیر استاندارد یکی از عوامل چنین حوادث هولناکیخود رانندگان بی احتیاط هم مقصرند. دهها بار برای خود من پیش اومده که رانندگان مغرور در جاده لایی می‌کشند و سر پیچهای خطرناک سبقت میگرند یا کل کل می‌کنند متاسفانه و فکر می‌کنند مرگ در تصادف فقط برای دیگران است. به کجا چنین شتابان.

ناشناس سه شنبه , ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴

میرسلیم …. تحویل بگیر

آخرین اخبار