چاپ کد خبر: 43862
9 بهمن 1399

مرگ هولناک یک کارگر در کوره آتش کارخانه سیمان کردستان

آتش سوزی 6

به گزارش گروه حوادث اول فارس به نقل از هه وال موکریان، حادثه دلخراش در کارخانه سیمان بیجار منجر به مرگ یک کارگر شد.ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه روز سه شنبه، کارگر کارخانه سیمان بیجار به داخل آتش افتاد و در دم جان داد.

ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه روز سه شنبه کارگر بهره بردار سیمان کردستان در حین نظافت گرید کولر کوره کارخانه به داخل آتش افتاد و در دم جان داد.

رئیس کارخانه سیمان کردستان در این خصوص گفت: علی رضا حق مرادی( کارگر فوت شده) از پرسنل بهره بردار این کارخانه به همراه ۵ نفر دیگر از پرسنل در این محل جضور داشته اند و پس از اتمام کار نظافت این بخش به دلیل نامشخص به بخشی که ممنوعه می باشد مراجعه کرده و این حادثه تلخ روی داده است.

آتش سوزی کارگر کردستانی در کوره آتش

محمد تقی خراطی عنوان کرد: این کارگر بیش از ۱۰ سال در کارخانه سیمان کردستان سابقه فعالت دارد و با تمام روال کار آشنا بوده و هر ۲ ماه یک بار این نظافت را انجام می دادند.

وی یادآور شد: نظافت گرید کولرها از بدو ساخت کارخانه به همین روال صورت می پذیرد و در طول ۲۵ سال که از عمر کارخانه می گذرد این اولین اتفاق به این شکل است که متاسفانه روی داده است.

رئیس کارخانه سیمان کردستان افزود: در بررسی های اولیه به نظر می رسد که این فرد بر اثر استنشاق گازهای بسیار گرم در این محل ممنوعه بیهوش و به داخل کوره افتاده است که موضوع تحت بررسی کارشناسی قرار گرفته است.

خراطی ادامه داد: پرسنل واحد ایمنی کارخانه پس از وقوع حادثه به سرعت به محل اعزام و جسد ایشان را از محل به بیرون انتقال دادند که متاسفانه قسمت بالاتنه این فرد دچار سوختگی شده بود و در همان لحظات نخستین جان خود را از دست داده بود.

وی ضمن تسلیت به خانواده این کارگر زحمتکش ابراز امیدواری کرد که با کارشناسی ها و اقدامات ایمنی که در آینده صورت خواهد گرفت دیگر شاهد وقوع این حوادث تلخ نباشیم.

کانال

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار