چاپ      کد خبر: 51321
31 فروردین 1400

مرگ ۵ نفر بر اثر سانحه رانندگی در شیراز

 محمد هادی قانع رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز از وقوع دو حادثه شدید رانندگی و کشته شدن پنج نفر و مصدومیت ۲ نفر خبر داد.

وی اظهار داشت: تصادف یک دستگاه خودروی تیبا و خودروی وانت نیسان در مسیر جاده شیراز خان زنیان به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی اعلام شد که بلافاصله دو ایستگاه ۱۴ و ۵ به محل اعزام شدند.

قانع ادامه داد: طی این حادثه سرنشینان خودروی سورای به بیرون پرت شده بودند و راننده جوان خودروی نیسان نیز در اتاقک خودرو گرفتار شده بود و این در شرایطی بود که سرنشین خانم خودروی تیبا و راننده آقای خودروی نیسان در میان قطعات ویران شده خودرو‌ها محبوس بودند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز تصریح کرد: آتش نشانان با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی عملیات رهاسازی را آغاز کردند و بعد از دقایقی هر دو نفر را خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی بیان کرد: هر سه سرنشین خودرو‌ها بر اثر شدت جراحات وارده به تأیید عوامل اورژانس جان خود را از دست داده بودند.

قانع گفت: همچنین در حادثه دیگری در کمر بندی دراک در اثر انحراف دو خودروی پژو ۲۰۶ و پژو ۴۰۵، دو نفر جان خود را از دست دادند.

وی ابراز کرد: در این حادثه که توسط آتش نشانان تیم امداد و نجات جاده‌ای ایستگاه چهار امداد رسانی شد دو سرنشین آقا و خانم خودروی ۴۰۵ (۴۰ و ۳۵ ساله) به شدت به بیرون خودرو پرتاپ شده و در دم جان سپردند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز افزود: دو سرنشین آقای خودروی ۲۰۶ نیز که دچار مصدومیت شده بودند به عوامل اورژانس حاضر در صحنه تحویل و به بیمارستان منتقل شدند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار