مسابقه دو و میدانی بانوان پیشکسوت فارس برگزار شد

مسابقه دو و میدانی بانوان پیشکسوت فارس برگزار شد

مسابقه دو و میدانی بانوان پیشکسوت فارس صبح امروز در پیست دو میدانی ورزشگاه حافظیه برگزار شد. به گزارش اول فارس ، دراین مسابقه که با حضور دوندگان زن رده های سنی مختلف پیشکسوتان و با حضور بهتاش فضلی رییس هیات ورزشهای همگانی شهرستان شیراز و سرکار خانم شمس نایب رییس ، محمد رضا جعفری دبیر […]


مسابقه دو و میدانی بانوان پیشکسوت فارس صبح امروز در پیست دو میدانی ورزشگاه حافظیه برگزار شد. به گزارش اول فارس ، دراین مسابقه که با حضور دوندگان زن رده های سنی مختلف پیشکسوتان و با حضور بهتاش فضلی رییس هیات ورزشهای همگانی شهرستان شیراز و سرکار خانم شمس نایب رییس ، محمد رضا جعفری دبیر و سرکار خانم راستی عضو روابط عمومی هیات برگزار شد به نفرات اول تا سوم رده های سنی ٣۵ تا ۶۵ جوائز و مدال اهداء گردید .

 از نکات جالب این مسابقه ،حضور سرکار خانم حشمتی در رده سنی ٨۴ سال بود. وی در مسابقات اسیایی که در کشور چین برگزار شد دو مقام قهرمانی را کسب نمودند .همچنن دراین مسابقه ورزشکارانی از شهرستان های سپیدان و مرودشت نیز حضور داشتند .

دکتر فضلیرییس هیات ورزشهای همگانی شهرستان شیراز  افزود : مسابقات پیشکسوتان و حضور آنان باید الگویی برای جوانان و شهروندانی که ورزش نمیکنند باشد.
فضلی ادامه داد: در هیات همگانی شیراز تصمیم به برگزاری مسابقات مختلف داریم و از مدیران ارشد استان و شهرستان توقع کمک مالی و فرهنگی داریم ، ورزش نشاط و همدلی بدنبال دارد که شعار ویژه ما در شیراز است

مطالب مرتبط

مسابقه دو و میدانی همگانی در شیراز برگزار شد

مسابقات دو و میدانی ویژه پیشکسوتان فارس

الناز کمپانی به کمک سیل زدگان استان گلستان شتافت

نظرات