چاپ کد خبر: 146406
26 خرداد 1403

مسعود پزشکیان بزودی به استان فارس سفر می‌کند/همایش هواداران در تالار احسان شیراز ۲۷ خرداد

دکتر مسعود پزشکیان، کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هفته آینده به فارس سفر می کند.

به گزارش اول فارس، سید عبدالرزاق موسوی عصر امروز در نشست خبری اظهار داشت: حضور پزشکیان به عنوان تنها کاندیدای اصلاح طلب کشور در این دوره از انتخابات و انتخاب وی در بین سه کاندیدای اصلاح طلب فرصتی برای جبهه اصلاحات فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه انسجام خوبی در مجموعه اصلاح طلبان به وجود آمده است، افزود: پس از اعلام رسمی نتایج بررسی صلاحیت شورای نگهبان و اعلام تشکیل ستاد مرکزی دکتر پزشکیان، مقدمات تشکیل ستاد انتخاباتی وی در شیراز و سایر شهرستان‌های این استان نیز فراهم شد.

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در فارس از آغاز به کار فعالیت ستاد انتخابات پزشکیان در استان خبر داد و گفت: کمیته‌ها به سرعت تشکیل شده است. شورای ستاد هر شهرستان را نیز تشکیل داده‌ایم و به نظر اصلاح طلبان شهرستان‌ها، ابلاغ رؤسای ستاد شهرستان‌ها را صادر کرده‌ایم.

موسوی با بیان اینکه در همه شهرستان‌های فارس نبز ستاد انتخاباتی پزشکیان تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: فردا یکشنبه ۲۷ خردادماه فعالیت رسمی ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در فارس در تالار احسان آغاز می‌شود و سخنران این مراسم انصاری لاری، استاندار اسبق فارس است.

وی همچنین از سفر مسعود پزشکیان طی هفته آینده در فارس خبر داد و تصریح کرد: ایجاد فضای مشارکت بیشتر مردم به نفع خود نظام است.

۸ تیرماه تکرار دوم خرداد ۷۶

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در فارس ابراز امیدواری کرد که ۸ تیرماه تکرار دوم خرداد ۷۶ باشد. مناظره‌ها نیز فرصت خوبی ایجاد خواهد کرد.

سید عبدالرزاق موسوی ادامه داد: چهره‌های برجسته و متخصصین حوزه‌های مختلف از پزشکیان در کشور حمایت کرده‌اند.

وی همچنین تصریح کرد: بخش زبادی از مردم به دلیل بی اعتمادی در انتخابات‌های قبلی شرکت نکردند و تصورمان این است که پرشکیان می‌تواند اعتماد دوباره مردم را جلب کند.

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در فارس اضافه کرد: بر این باوریم که مردم پای صندوق‌های رای می‌آیند و ما هم تلاش خواهیم کرد با بیان عملکرد پزشکیان به رونق فضای انتخابات کمک کنیم.

موسوی همچنین از حضور و مشارکت همه شهروندان در ستادهای انتخاباتی پزشکیان استقبال و اعلام کرد که درب‌های این ستاد به روی همه شهروندان باز است.

وی گفت: در عین حال معتقدیم چنین روحیه‌ای در مردم ما وجود ندارد که همزمان در دو ستاد دو نقش را ایفا کنند.

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در فارس تاکید کرد: امروز بررسی‌های فضای مجازی نشان می‌دهد میل به مشارکت در انتخابات روز به روز در حال افزایش است.

موسوی معتقد است که اکنون عرصه برای دانشجویان با ستاره دار شدن و اخراج تنگ شده است و بالاترین آمار معلمانی که محکومیت‌های اداری پیدا کرده اند در ۳سه سال اخیر بوده و به همین دلیل لازم است شخصی مانند پزشکیان به عرصه مدیریتی کشور وارد شود

او گفت: پزشکیان کسی است که می‌تواند اعتماد مردم به حاکمیت را مجددا ایجاد کند، بنابراین مردم در این دوره پای صندوق رای می‌آیند و ما تلاش میکنیم شرایط کنونی را تبیین و دست روی نقاط مهم و دقیقی بگذاریم.

موسوی با بیان اینکه پزشکیان بنابر سابقه‌ای که دارد بدنه جامعه را به خوبی درک می‌کند و به دلیل کار اجرایی با فضای اجرایی کشور آشنا است، افزود: وی در طول دوره وزارتش در انتخاب مدیران به تخصص توجه ویژ‌های داشته که این موضوع حلقه مفقوده مدیریت کنونی کشور است.

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در استان فارس گفت: پزشکیان چندین دوره نماینده مجلس و جز هیات رئیسه بوده و در نتیجه او به خوبی شرایط کشور را می‌شناسد و قطعا در آینده در صورت انتخاب شدن نخواهد گفت که شرایط را نمیشناخته و نمی‌تواند کار کند.

او پاسخگویی، صراحت، شفافیت و پاکدستی را جز شاخصه‌های بارز پزشکیان دانست که همین ویژگی‌ها می‌تواند طیف عظیم جامعه را با او همراه سازد.

موسوی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا دولت پزشکیان با روحانی تفاوت دارد یا خیر؟ گفت: قطعا دولت پزشکیان با روحانی تفاوت زیادی دارد، اول اینکه تجربه اجرایی و پارلمانی پزشکیان بالا است که روحانی این تجارب را نداشت، نکته دوم اینکه سوابق روحانی و پزشکیان کاملا با یکدیگر متفاوت است.

او اضافه کرد: ساده زیستی و مردم داری پزشکیان شاخصه مهم و متفاوت است که نشان از تفاوت دولت روحانی با پزشکیان خواهد داشت همچنین تفاوت معناداری بین پزشکیان با سایر کاندیدای انتخابات این دوره وجود دارد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

حمید یکشنبه , ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۴۶

نظر اقای دکتر پزشکیان درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت رو اعلام کنید

آخرین اخبار