مشارکت ۲۱ میلیارد تومانی میراث فرهنگی استان فارس در پروژه‌های حرم شاه‌چراغ (ع)

مشارکت ۲۱ میلیارد تومانی میراث فرهنگی استان فارس در پروژه‌های حرم شاه‌چراغ (ع)

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از مشارکت در پروژه‌های مرمتی، تکمیل، احیاء و مطالعات حرم مطهر شاه‌چراغ (ع) خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده اعتباری بالغ‌بر ۲۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای مرمت، احیا و حفاظت و تکمیل پروژه‌های حرم مطهر شاه‌چراغ (ع) اختصاص‌یافته است. به گزارش اول فارس به […]

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از مشارکت در پروژه‌های مرمتی، تکمیل، احیاء و مطالعات حرم مطهر شاه‌چراغ (ع) خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده اعتباری بالغ‌بر ۲۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای مرمت، احیا و حفاظت و تکمیل پروژه‌های حرم مطهر شاه‌چراغ (ع) اختصاص‌یافته است.

به گزارش اول فارس به نقل از اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس محمد ثابت اقلیدی  بابیان اینکه در حال حاضر برنامه، طرح و برآورد هزینه‌ها برای اجرای پروژه‌های این حرم مطهر انجام‌شده است به تشریح همکاری و مشارکت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی این استان با این آستان مقدس پرداخت و افزود: این اداره کل در تعمیر و مرمت و کمک به تکمیل موزه شاه‌چراغ (ع) بااعتباری بالغ‌بر ۱۰ میلیارد تومان مشارکت می‌کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس افزود: احیا و مرمت خانه‌های تاریخی متعلق به این آستان مقدس بااعتبار ۵ میلیارد تومان همچنین احیا و مرمت، مقاوم‌سازی و حفاظت از پروژهای حرم مطهر شاه‌چراغ (ع) نیز بااعتبار بیش از ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان انجام خواهد شد.

ثابت اقلیدی گفت: با توجه به اینکه طرح و برنامه‌های مرمت پروژه‌های مذکور آماده‌شده است پیش‌بینی شود تا یک ماه آینده این برنامه‌ها عملیاتی گردند.

تاریخ | فیلم ۱۸۰۰ سال پیش کاخ اردشیر پاپکان بنیان گذار امپراطوری ساسانی

مطالب مرتبط

آغاز ثبت نام دوره‌های آموزشی رایگان صنایع‌دستی برای زنان سرپرست خانوار در استان فارس

خسارت شدید به باغات و راه های مناطق جنوب شرقی فارس بر اثر طوفان و سیل/مرگ یک نفر در آبشار تفریحی استهبان

نامه ستادهای انتخاباتی استان و شهرستانهای فارس در خصوص معرفی وزراء خطاب به رئیس جمهور

نظرات