چاپ کد خبر: 899
22 مهر 1397
سلطانی مدیر اجرایی تیم قشقایی ابراز امیدواری کرد مشکل سرمربی قشقایی به زودی حل می‌شود.

مشکلات سرمربی قشقایی در دست بررسی، امیدواری به بازگشت مدیرعامل

مشکل سرمربی قشقایی جدی نیست

به گزارش اول فارس به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ پس از بازداشت ابراهیم طالبی سرمربی قشقایی شیراز که در انتهای دیدار با مس کرمان به وقوع پیوست حرف و حدیث‌های بسیاری پیرامون مشکل این مربی در رسانه‌ها انعکاس داده شد.

سلطانی قائم مقام باشگاه قشقایی شیراز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز شیراز؛ در خصوص آخرین وضعیت ابراهیم طالبی گفت: با پیگیری‌هایی که انجام شده، مشکل سرمربی تیم مربوط به زمان اقامت در آلمان است که پس از جدایی از زن آمریکایی تبارش، با شکایت وی مواجه شده و حال در بازداشت بسر می‌برد.

مدیر اجرایی باشگاه قشقایی بیان کرد: در همین راستا وکیلی برای ابراهیم طالبی اختیار کردیم و پس از بررسی های لازم اعلام شده با ارائه وثیقه‌ای یک میلارد تومانی، ابراهیم طالبی از زندان آزاد خواهد شد و تلاش باشگاه بر حل سریع مشکل سرمربی بنا شده است.

وی همچنین در مورد استعفا مدیرعامل قشقایی هم، بیان کرد: هیات مدیره باشگاه اصرار بر بازگشت اشکان نجف پور دارند و در حال رایزنی برای حل این موضوع هستیم و إن شااله در روز‌های آتی، مدیرعامل هم دوباره در جمع ما خواهد بود.

سلطانی اضافه کرد: در حال حاضر و با غیبت ابراهیم طالبی، تمرینات تیم قشقایی زیر نظر فروردین مربی باشگاه در حال پیگیری است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار