معاون جدید وظیفه عمومی پلیس فارس منصوب شد

معاون جدید وظیفه عمومی پلیس فارس منصوب شد

با حضور فرمانده انتظامی استان، مراسم تکریم و معارفه معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس برگزار شد. به گزارش اول فارس ، مراسم تکریم و معارفه معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس با حضور سردار “رهام بخش حبیبی” فرمانده انتظامی استان، جانشین و معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان، روسای عقیدتی سیاسی و […]

با حضور فرمانده انتظامی استان، مراسم تکریم و معارفه معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس برگزار شد.

به گزارش اول فارس ، مراسم تکریم و معارفه معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس با حضور سردار “رهام بخش حبیبی” فرمانده انتظامی استان، جانشین و معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان، روسای عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات و تعدادی از معاونان و روسای پلیس های تخصصی در سالن جلسات فرماندهی برگزار شد.

در این مراسم، فرمانده انتظامی استان فارس طی سخنانی، ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم و شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش، اظهار داشت: همه باید با درس گرفتن از قیام عاشورا و حضرت امام حسین (ع)، عهد ببندیم که با اقدامات و عملکرد مثبت خودمان در جامعه، امام حسینی شویم.

سردار حبیبی گفت: این جایگاه ها، اسامی، مقام ها و درجه ها رفتنی هستند و آنچه باقی می ماند اعمال و رفتار ماست که باید سعی کنیم تا بتوانیم با الگو گرفتن از امام حسین (ع)، مشکل گشای دیگران باشیم.

وی افزود: امیدواریم به برکت نام مبارک امام حسین (ع)، همگی بتوانیم در مسیر خدمت رسانی به مردم عاقبت به خیر شویم.

در پایان این مراسم، طی حکمی که توسط سرهنگ “سید جواد رضوی” رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان فارس قرائت شد، سرهنگ “علی اصغر زارعی” به عنوان معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس معرفی و منصوب و با اهدا لوح تقدیر، از تلاش های ارزنده و شبانه روزی سرهنگ “محمدرضا دهقانیان” در مدت زمان تصدی گری این پُست تجلیل و قدردانی به عمل آورد.

مطالب مرتبط

اعلام محدودیت های «تکراری» استانداری برای سیل اتباع افغانستانی در استان فارس(+ویدئو)

واکنش نماینده شیراز به جابجایی مدیران : کسانی که اهل بازی‌های سیاسی هستند نباید سر کار بیایند

بلایی که با کشت قراردادی سر ۸۵۰۰ کشاورز در استان فارس آوردند

نظرات