معاون شهردار منطقه ۴ شیراز: تخصصیص ۱۸۵۰ متر زمین به هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان فارس در جنت آباد

زمین های بولس با استانداردهای بالا دراختیار هیات استان قرار گرفت

معاون شهردار منطقه ۴ شیراز گفت:۱۸۵۰ مترمربع زمین در باغ جنت شیراز از سوی شهرداری به رشته بولس و هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان فارس تخصیص داده شد.

محمدصالح صالحی معاون شهردار منطقه ۴ شیراز در خصوص تخصیص زمین به هیات  استان فارس گفت: سه نقطه از باغ جنت، یکی ازبهترین پارک شیراز به رشته بولس اختصاص داده شد.
وی ادامه داد: این سه محوطه در ابعاد ۷۵۰، ۱۸۰ و ۹۰۰ متر مربع واقع شده و به ترتیب دارای ۸، ۳ و ۹ زمین بولس هستند.
به گزارش اول فارس ، صالحی بابیان اینکه جنس زمین‌ها از ماسه تشکیل و سعی شده از مصالح بسیار باکیفیت استفاده شوددر توضیح ویژگی‌های زمین اختصاصی گفت: نورپردازی عالی و نصب برج نوری و حدوداً ۷۰ پروژکتور و به کاربردن ۷ تن چوب تنه درخت جهت ایمن سازی زمین و حفظ تماشگران و ورزشکاران از آسیب‌های احتمالی از نکات برجسته در آماده‌سازی این زمین‌ها است.
معاون شهردار منطقه ۴ شهرداری شیراز افزود:تاسیسات آبی فضای سبز برای مرطوب کردن زمین قبل از بازی، سکو برای استقرار تماشاگران و نیز زیباسازی محوطه در نظر گرفته شده است و در مجموع این زمین‌ها از استانداردهای بالای جهانی برخوردار است.
صالحی تصریح کرد: بهترین و پر بازدیدترین لاین در اختیار رشته بولس قرار گرفته و روزانه حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ در این زمین ها به بازی پتانک می پردازند.
وی دسترسی راحت و بازدید ادامه داد:روزانه حداقل ۱۰۰۰ نفر که در تابستان به ۳ تا ۵ هزار نفر نیز خواهد رسید سبب شناسایی بولس و جذب علاقمندان به این رشته خواهد شد که اگر روزانه یک یا دو نفر به این رشته ملحق شوند کار بزرگی صورت خواهد گرفت.
صالحی در ادامه افزود: شیراز در این زمین‌ها میزبان اولین دوره مسابقات رنکینگ کشوری در هر دو بخش آقایان و بانوان خواهد بود و تضمین می‌کنیم که این زمین‌ها در بهترین وضعیت در کشور و نزدیک به استانداردهای جهانی قرار دارد و شاهد مسابقات خوبی خواهیم بود.
وی با اشاره به توجه شهرداری شیراز به امر ورزش گفت: شهرداری شیراز از ورزش حمایت و در این زمینه ورود می‌کند تا رشد در ورزش عملاً صورت گیرد و یکی از طرح‌های شهردار شیراز در شعار “شیراز شهر انسان محور” کمک به ورزش همگانی است و به زودی زمین ۵ هزار متری برای ورزش‌های همگانی ازجمله والیبال، تنیس روی میز و … تاسیس می‌شود.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار