چاپ کد خبر: 111341
21 اردیبهشت 1402

معرفی امارات به عنوان پایتخت شبکه‌های اجتماعی جهان

امارات به عنوان پایتخت شبکه‌های اجتماعی جهان معرفی شد زیرا تقریبا تمام ساکنین این کشور حساب کاربری فیسبوک دارند.

پروکسی‌رک، ارایٔه‌دهنده‌ی پروکسی و وی‌پی‌ان می‌گوید: «با نمره‌ی تقریبا کامل ۹.۵۵ از ۱۰ امارات پایتخت شبکه‌های اجتماعی جهان لقب می‌گیرد.
ساکنین امارات به طور متوسط در ۸.۲ پلتفرم اجتماعی عضو هستند که همراه با فیلیپین در جهان سوم می‌باشد. امارات همچنین بیشترین درصد کاربران فیسبوک بین ساکنین خود را دارد.»

این مطالعه نشان می‌دهد که بر اساس جمعیت ذکر شده در World Population Review، تعداد کاربران فیسبوک در امارات از جمعیت امارات بیشتر است.

بعد از امارات، مالزی و فیلیپین با نمره‌ی ۸.۷۵، عربستان سعودی با نمره‌ی ۸.۴۱، سنگاپور با نمره‌ی ۷.۹۶، ویتنام با ۷.۶۲، برزیل با ۷.۶۲، تایلند با ۷.۶۱، اندونزی با ۷.۵ و هنگ‌کنگ با ۷.۲۷ قرار دارد.

شبکه های اجتماعی

این مطالعه همچنین نشان داد که امارات متصل‌ترین کشور جهان با نمره‌ ۷.۵۳ است و بعد از‌ آن هنگ‌کنگ، مالزی، تایلند، شیلی، عربستان سعودی، سنگاپور، آرژانتیین، ویتنام و تایوان قرار دارند.

با این حال وقتی نوبت به بهترین دسترسی به اینترنت می‌رسد، امارات بعد از کره جنوبی، هنگ‌کنگ و دانمارک در رتبه‌ی چهارم قرار دارد.

این مطالعه نشان داد که ساکنین امارات به طور متوسط هفت ساعت و ۲۹ دقیقه در روز در اینترنت سپری می‌کنند که از این لحاظ رتبه‌ی ۱۳ در جهان را دارد.

میزان استفاده از اینترنت در امارات و جهان بعد از همه‌گیری ویروس کرونا افزایش یافت زیرا بسیاری از افراد از خانه کار می‌کنند و بسیاری از شرکت‌ها با مشتریان خود به صورت مجازی ارتباط برقرار می‌کنند که به صرفه‌تر است.

ساکنین افریقای جنوبی با متوسط استفاده ۹ ساعت و ۳۸ دقیقه در روز بیشترین استفاده از اینترنت را دارند.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

حبیب پنجشنبه , ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸

امارات کشور ثروتمندی است و کسب و کارهای زیادی اونجاست

آخرین اخبار