چاپ کد خبر: 116622
26 تیر 1402

معرفی بهترین قرص‌های ظرفشویی موجود در بازار ایران

این روزها استفاده از ماشین‌های ظرفشویی و لباسشویی جایگزین شستشوی ظروف و لباس‌ها با دست شده است. به همین دلیل شما باید از مواد شوینده مخصوص این دستگاه‌ها برای شستشو استفاده کنید تا به ظرف‌ها و دستگاه ماشین ظرفشویی آسیبی نرسد و از همه مهم‌تر لکه‌ها به خوبی نابود شوند. نابودی لکه‌ها تنها از طریق استفاده از قرص ماشین ظرفشویی امکان‌پذیر است. آیا با بهترین قرص‌های ظرفشویی در بازار ایران آشنا هستید؟ علاوه بر قرص فیری در مدل‌های مختلف، برندهای فعال دیگری هم حضور دارند که معرفی می‌کنیم.

بهترین قرص‌های ظرفشویی موجود در بازار ایران

قرص ماشین ظرفشویی فیری

شرکت p & g، یک شرکت آمریکایی با فعالیت بیش‌تر از ۱۵۰ سال در حوزه تولید قرص‌های ظرفشویی، محصولات خود را با نام قرص فیری در بازار جهانی وارد کرده است. با استفاده از انواع مختلف قرص فیری نیازی نیست نگران ماشین ظرفشویی خود باشید، زیرا حاوی ترکیبات ضد رسوبی است که جلوی آسیب به این دستگاه را می‌گیرد. حتی ترکیبات موجود در انواع قرص‌های این برند، جرم‌ها و رسوب داخل ماشین ظرفشویی را از بین می‌برد و از آسیب به فیلتر آن جلوگیری می‌کند. ترکیه، کشور وارد کننده قرص ماشین ظرفشویی فیری در ایران است. . برای اطلاع از قیمت قرص ماشین ظرفشویی فیری به فروشگاه های اینترنتی معتبر مراجعه کنید.

اگر ظرف‌هایتان چندین روز است که شسته نشده، قرص فیری یکی از بهترین گزینه‌ها برای شستشوی آن‌ها خواهد بود. قاشق و چنگال‌های خود را با این قرص‌ها شستشو دهید و علاوه بر تمیزی، از زنگ زدن آن محافظت کنید. بیش‌تر مردم بر این باورند که قرص فیری یکی از بهترین شوینده‌های ظروف به حساب می‌آیند که ظرف‌ها را براق و تمیز می‌کند. زمانی که درب  ماشین ظرفشویی را باز می‌کنید، می‌توانید بوی خوش ظروف را از درون دستگاه متوجه شوید. اگر فکر می‌کنید که ظروف بعد از شستشو با قرص فیری کمی خشک می‌شوند، از قرص‌های جلادهنده استفاده کنید.

بهترین قرص فیری؛ مدل پلاتینیوم

از میان انواع قرص ماشین ظرفشویی فیری، مدل پلاتینیوم را به‌عنوان بهترین و پرفروش‌ترین قرص فیری در بازار معرفی می‌کنیم. این قرص ترکیبات فوق‌العاده‌ای دارد که به درون چربی‌ها نفوذ می‌کند و دشمن سرسخت لکه‌ها است. با استفاده از قرص فیری مدل پلاتینیوم، نگران آسیب رسیدن به دستگاه ظرفشویی خود نیز نباشید. قرص فیری مدل پلاتینیوم مدل خوبی برای شستشوی ظروف تفلون به حساب می‌آید و با استفاده از آن می‌توانید بدون ایجاد هیچ گونه خط و خشی، ظروف استیل، نقره‌ای و شیشه‌ای را شستشو دهید

بهترین قرص‌های ظرفشویی موجود در بازار ایران

قرص ماشین ظرفشویی فینیش

قرص ماشین ظرفشویی فینیش یکی از آن برندهای مطرح در سراسر دنیا است که با سابقه فعالیت بیش‌تر از ۶۰ سال، محصولات خود را به ۴۰ کشور در سراسر جهان ارسال می‌کند. این برند به‌صورت تخصصی روی شستشوی ظروف و به کارگیری بهترین مواد تشکیل دهنده تمرکز دارد و به همین دلیل برترین برند تولید کننده قرص‌های ظرفشویی شناخته شده است.

از آنجایی که برند فینیش تمام ویژگی‌های بهترین قرص ماشین ظرفشویی را دارد، هیچ کاربری از خرید خود ناراضی نیست و حتی در نظرات کاربران می‌توانید رضایت آن‌ها را ببینید. این برند محصولات خود را در تنوع بالایی به فروش می‌رساند و همین باعث شده شما بتوانید متناسب با نیاز خود یکی از مدل قرص‌های ظرفشویی را بخرید.

چربی زدایی، پاک کنندگی، جلوگیری از رسوب و جلا دهندگی تنها نمونه‌هایی از ویژگی قرص‌های فینیش هستند. اگر روزها است که ظروف خود را نشسته‌اید و لکه‌ها روی آن خشک شدند، پس قرص‌های ظرفشویی finish را بخرید. برای استفاده از این قرص‌ها دیگر نیازی نیست ظروف خود را خیس کنید و برند فینیش دشمن سرسخت لکه‌های چایی و قهوه روی ظروف به حساب می‌آید. همه این ویژگی‌ها در کنار هم جمع شدند تا فینیش به‌عنوان یکی از بهترین برندهای قرص ظرفشویی موجود در بازار ایران شناخته شود.

بهترین قرص‌های ظرفشویی موجود در بازار ایران

کوانتوم؛ بهترین قرص ظرفشویی فینیش

برند finish محصولات خود را در سه مدل معمولی، همه کاره و کوانتوم تولید می‌کند. اگر شما هم قصد دارید که ظرف‌هایی تمیز، درخشان و براق داشته باشید، بهتر است مدل کوانتوم قرص‌های فینیش را بخرید. سخت‌ترین لکه‌ها با استفاده از قرص کوانتوم فینیش از بین می‌رود و بدون نیاز به نمک یا جلادهنده می‌توانید ظرف‌هایی تمیز، براق و درخشان داشته باشید.

قرص ماشین ظرفشویی پریل

پریل، شرکت تولید کننده قرص ماشین ظرفشویی آلمانی است که در میان بهترین قرص‌های ظرفشویی موجود در بازار ایران قرار دارد. این قرص‌ها، ظروف شما را در کوتاه‌ترین زمان به خوبی شسته و آن‌ها را برق می‌اندازند. قرص ماشین ظرفشویی پریل طلایی یکی از بهترین محصولات این شرکت است. انواع مختلف قرص‌های این برند قیمت مناسبی دارند و با توجه به کیفیت شستشو، می‌توانید این قرص را جایگزین قرص فیری یا فینیش کنید.

اگر حس می‌کنید بعد از شستشوی ظروف با استفاده از قرص‌های پریل کمی خط و خش روی ظروف ایجاد شده، دلیل آن از بین نرفتن سختی آب است. پس با استفاده از نمک در ماشین ظرفشویی این مشکل را حل کنید. بعد از قرص فیری و فینیش، پریل یکی از مطرح‌ترین برندهای فروش قرص ظرفشویی در ایران است. زیرا با قدرت بالایی لکه‌های روی ظرف‌ها را از بین می‌برد و به دلیل خاصیت جلادهندگی بالا، نمی‌گذارد که لکه‌های آب روی ظروف شما خشک شوند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار