چاپ کد خبر: 102706
25 مهر 1400

معرفی پر فروش ترین نایلون عریض پنج لایه و مقاوم

Picture1

نایلون عریض، یکی از پر فروش ترین و کاربردی ترین نایلون های صنعتی است. زیرا در صنعت، استفاده های زیادی دارد و بخش مهمی از گردشه صنعت‌هایی؛ مثل صنعت بسته بندی، کشاورزی، حمل و نقل، ساختمان سازی و… را برعهده دارد. این محصول معمولا از جنس پلی اتیلن بوده و قابلیت سفارشی سازی را دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا با قابلیت های پلاستیک عریض مثل نحوه خرید، قیمت و معرفی تولید کنندگان معتبر نایلون عریض بیشتر آشنا شوید.

Picture2

انواع  نایلون عریض در صنعت

اگر بخواهیم به طور کلی و خلاصه  انواع نایلون عریض را معرفی کنیم، نایلون عریض به دو بخش:

  • نایلون عریض ساختمانی
  • نایلون عریض کشاورزی و گلخانه ای

تقسیم می‌شود. ولی می‌توان این دو نایلون را به نوع‌های مختلفی تقسیم کرد. برای مثال، نایلون کشاورزی شامل: نایلون گلخانه که یکی از پرفروش ترین نایلون های کشاورزی است.

نایلون سیلویی یا نایلون بسته بندی علوفه: یکی از مهم ترین نایلون های کشاورزی در بخش ذخیره سازی علوفه برای دام است.

نایلون مالچ: یکی از مهم ترین نایلون های عریض کشاورزی در بخش، کشت صیفی جات و گیاهان است.

نایلون ضدعفونی خاک: برای بهبود روند کشاورزی و محافظت خاک از؛ علف های هرز، میکروب، آفات و… است.

«از پر اهمیت ترین مصارف نایلون‌ها؛ میتوان به نایلون کشاورزی و انواع آن اشاره کرد. علاوه بر مصارف کشاورزی، مصارف صنعتی نیز دارند. یعنی مناسب برای پوشش استخر ها، انبار ها، بنا های مختلف و… انواع وکاربرد های نایلون عریض کشاورزی آن‌قدر گوناگون است که نمی‌توان آن را فقط به عنوان مصرف برای کارهای  کشاورزی شناخت. قیمت پلاستیک کشاورزی نسبت به نیاز مشتری و مواد های افزودنی که به آن اضافه می‌شود بالا و پایین دارد و تقریبا نمی‌توانید برای این محصولات قیمت ثابت پیدا کنید، اما امروزه با همه اوضاع و شرایط اقتصادی فعلی، خرید نایلون کشاورزی همچنان پرطرفدار است.»

«در ساخت و ساز ساختمان‌ها، استفاده از نایلون ساختمان بسیار متداول است، حتی در خیلی از صنایع مختلف استفاده از نایلون های عریض صنعتی و ساختمانی اهمیت قابل توجهی برای ساختمان ساز ها دارد. به دلیل قیمت مناسب نایلون های ساختمانی و صنعتی این نایلون ها را برای ساختمان با توجه به عرض عریض این محصول،  انتخاب مناسبی می‌تواند باشد و استفاده های زیادی هم از آن صورت می‌گیرد. با توجه به تغییر مدام قیمت های مواد های اولیه وخیلی از موارد دیگه برای استعلام قیمت می‌توانید، با شرکت تولید کننده تماس بگیرید. استفاده از پلاستیک ساختمانی و صنعتی می‌تواند در صنایع نقش محافظت وایمنی خوبی را برای افراد ایجاد کند.خرید نایلون های ساختمانی و صنعتی می‌تواند، با توجه به سفارش مشتری؛ ابعاد و اندازه های آن سفارشی باشد.»

نایلو ن های ساختمانی نیز  کاربرد گسترده ای در بخش ساختمان دارند و از آن برای:

  • پوشش سقف و بام
  • محافظت و ایمنی در ساخت و ساز ساختمان

و… را دارد. همچنین از نایلون های عریض استفاده هایی خارج از این محدوده هایی که صحبت کردیم، داریم مثال:

  • استفاده ار نایلون عریض برای پوشش سقف بعضی از انبار ها و بنا های مختلف
  • استفاده از نایلون عریض برای حمل و نقل و بسته بندی بعضی از بار ها
  • استفاده از نایلون عریض برای جلو گیری از حوادث ناشی از آب و هوا

ویژگی های نایلون عریض

نایلون های عریض با ویژگی هایی که  به آن‌ها اضافه می‎شود، می‌توانند در صنایع های کشاورزی، گلخانه‌ای و ساختمان سازی استفاده شوند. برخی از ویژگی های نایلون عریض عبارت اند از:

  • نایلون های عریض باید متناسب با نیاز مشتری در ابعاد و اندازه های مختلف سفارشی سازی شود.
  • نایلون های عریض باید متناسب با سفارش مشتری در ضخامت های مختلفی تولید شود.
  • نایلون های عریض باید قابلیت اضافه کردن انواع افزودنی مثل:
  • افزودنی یو وی، افزودنی ضدمه، افزودنی مادون قرمز، افزودنی آنتی ویروس و… را داشته باشند.
  • نایلون های عریضی که در صنایع نام برده به آن‌ها اشاره شد، معمولا باید ۵ لایه و مقاوم باشد تا متناسب با نیاز مشتری باشد.

Picture3

تولیدی پلاستیک عریض

تولید کننده های زیادی هستند که پلاستیک عریض را تولید و به فروش می‌رسانند، اما متاسفانه عده زیادی از آن ها برای کاهش هزینه های مشتری برای تولید این نایلون‌ها از مواد اولیه درجه دو و درجه سه استفاده می‌کنند.

«امروزه کاربرد و مصرف نایلون عریض بسیار پراهمیت و خواهان زیادی را دارد. در درجه اول بین کشاورزان و گلخانه داران قابل اهمیت‌تر است. پلاستیک عریض بسیار برای این افراد کاربردی بوده و از لحاظ هزینه ای مقررون به صرفه هم هست. آن ‌‌هم به دلیل مناسب بودن هزینه‌ها و را حتی در کار. در درجه دوم در بین تولید کنندگان و فروشنده‌های، صنایع مختلف انواع نایلون عریض بسیار مهم است. مخصوصا زمانی که کالا‌های بزرگی را به مسیر های دور، ارسال می‌کنند. پوشش بناها و جلوگیری از خیلی از خسارات که توسط خطرات احتمالی پیش می‌آید، یکی از کار برد های مهم نایلون های عریض است. قیمت نایلون های عریض بسیار مناسب بوده و صرفه اقتصادی، برای خیلی از تولید کننده‌ها و فروشندگان را دارد. خرید نایلون عریض یک نیاز بین خیلی از تولید کنندگان و فروشنده‌ها است.»

شما باید برای سفارش پلاستیک عریض دنبال تولید کننده‌هایی باشید که این محصولات را با مواد اولیه درجه یک، تولید کنند و تمام قابلیت های سفارشی سازی را برای این محصول داشته باشد. همچینین قیمت خرید نایلون عریض به علت تغییر قیمت های ناگهانی مواد اولیه و نوسنات موجود درآن قابل رویت نیست. یکی از تولید کننده‌ها که با آن‌ها تماس بگیرید، قیمت های روز نایلون عریض کشاورزی و ساختمانی را به شما اعلام می‌کنند. شرکت نو آوران کیهان پلاستیک پارسام (keyhan-plastic.com) از معتبر ترین، تولید کننده‌های انواع نایلون عریض، با بهترین قیمت خرید روز هستند. شما همواره می‌توانید جهت سفارشی سازی و استعلام قیمت خرید نایلون عریض از اینجا اقدام کنید.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار