چاپ      کد خبر: 132145
30 دی 1402

منظور معاونت استاندار کدام مدیران دولتی استان فارس است؟

ضعف برخی از مدیران دولتی در استان فارس باعث گلایه و نقد عمومی معاون استاندار هم شد.

به گزارش اول فارس، محمد فرخ‌زاده، معاون گردشگری و امور زیارتی استانداری فارس و رییس هیات تخلفات اداری این استان در توییتی، اعلام کرد:

برخی مدیران‌کل در سطح استان فقط کرسی‌های خدمت به مردم را اشغال کرده‌اند!این مدیران حتی به دستوراتی که زیر نامه‌ها می‌دهند پایبند نیستند!

این اندک مدیران برای حفظ پست و جایگاه حاضر نیستند دربان وزارتخانه در تهران هم از دست آن‌ها رنجیده خاطر شود ولی اجرای پروژه‌های حیاتی حال و موثر در آینده استان فارس هر چه می‌خواهد بشود!

 

 

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

حسینی چهارشنبه , ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۱۸

سلام،استان فارس از استانهای سرآمد کشور محسوب می شودافسوس که این استان پهناور ونخبه پرور از نعمت مدیران پرتوان ،تلاشگر،ارزشی وخبره آنگونه که شایسته است بهره مندنیست،لذالازم است مدیران ناکارآمدوناتوان برکنارشوندوافراد دلسوز ومؤمن جایگزین گردند.مسلماهرکس به این مملکت خیانت کند در مقابل خون شهدا باید پاسخگو باشد.

غلامرضاپی راه سه شنبه , ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۵

از بی تعصب ترین مسئولان تواستان فارس دیدم
ققط برای منافع خودشون میجنگن.مدیریت صفرمخصوصاتوبنیادشهیدمدیریت اصفهان و کرمان.نامه مساعدت مالی بنده برای بنیادشهیدتواستانداری فارس گم شد.ننگ برشما

احمد یکشنبه , ۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۲

باسلام معاون کامل درست بجامیفرماینددرشهرمامدیران ادارات محیط زیست منابع طبیعی،مهمترازهمه سازمان اب که اب یک بحران است بی کفایت بی مسولیت حتی وظایف خودرافراموش کردندواقعا نامه های که امضامیکنندپایبندنیستندشمارابه خدایکی رسیدگی کند دورکه شده تاوخیم نشده

عادل شنبه , ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳

از قدیم گفته اند سوزنی به خودت بزن جهال دوزی به دیگری !!

محمدی شنبه , ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۲

مدیر بایستی متقی،کاربلد،مدبر و توانایی انتخاب همکاران و زیردستان با همین شرایط را داشته باشند واین نحوه انتخاب در رده های پایین تر هم که در ارتباط مستقیم با مردم هستند ادامه پیدا کند. در این صورت است که جلوه ای از حکومت صالحان پدیدار می گردد.

آخرین اخبار