• 22 اردیبهشت 1403
  • دسته‌بندی: شهروند
  • شناسه خبر : 143077

مهم‌ترین فاکتور در نظم ترافیکی و کاهش دردسرهای حرکت خودروها

مهم‌ترین فاکتور در نظم ترافیکی و کاهش دردسرهای حرکت خودروها

رئیس اداره اموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فارس رعایت حرکت بین خطوط را مهم‌ترین فاکتور در نظم ترافیکی دانسته و رانندگان را به حفظ آرامش در رانندگی دعوت می‌کند. به گزارش اول فارس ، محمد مباشری  یکی از مهم‌ترین مسائل موثر در کاهش دردسرهای ترافیکی را حرکت خودروها در بین خطوط عنوان کرد و […]

رئیس اداره اموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فارس رعایت حرکت بین خطوط را مهم‌ترین فاکتور در نظم ترافیکی دانسته و رانندگان را به حفظ آرامش در رانندگی دعوت می‌کند.

به گزارش اول فارس ، محمد مباشری  یکی از مهم‌ترین مسائل موثر در کاهش دردسرهای ترافیکی را حرکت خودروها در بین خطوط عنوان کرد و گفت: راننده منظم راننده‌ای است که بین خطوط رانندگی کند. این یکی از مهم‌ترین فاکتورهای نظم ترافیکی و شاید مهم‌ترین آن‌ها است ولی متاسفانه می‌بینیم که در شهرمان علاقه زیادی به رفتارهای هیجانی و تغییر مدام لاین دیده می‌شود.

وی افزود: کمترین مشکل تغییر خط دائم و عدم رعایت حرکت در بین خطوط، ایجاد بی‌نظمی و افزایش ترافیک است که در مواردی منجر به حادثه و ایجاد تصاف‌های خسارتی نیز می‌شود.

مباشری ضمن توصیه اکید به رانندگان برای رعایت تمامی جوانب ایمنی در سفرهای درون شهری، گفت: رانندگی با سعه صدر و حفظ آرامش، از اصول رانندگی استاندارد است. عجول بودن باعث می‌شود راننده توجه کافی به جلو نداشته باشد و باعث خلق حادثه شود.

رئیس اداره اموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فارس با بیان اینکه توجه به همین چند نکته باعث ارتقای فرهنگ ترافیک می‌شود، گفت: ترافیک همیشه و همه‌جا کم و بیش وجود دارد اما امیدواریم به مرحله‌ای برسیم که هیچکس از مساله ترافیک دچار زیان و خسارت نشود.

مطالب مرتبط
برچسب‌ها:

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نظرات