چاپ کد خبر: 107701
9 فروردین 1402

مچ‌بندهای سبز رنگ رئیس امارات و حاکم دبی +عکس

تنها چند ماه تا برگزاری کنفرانس تغییرات اقلیمی COP28 توسط امارات باقی مانده است.

امارات متحده عربی

به گزارش اول فارس به نقل از آژانس خبری امارات (EMA) ، دوشنبه، رئیس امارات، عالیجناب شیخ محمد بن زاید آل نهیان، و  شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، معاون رئیس و نخست وزیر امارات و حاکم دبی، آمادسازی‌های کشور برای میزبانی این رویداد را مورد بررسی قرار دادند.

این دو رهبر در توییتر عکس‌هایی از خود منتشر کردند که در آن‌ها مچ‌بندهای سبز رنگ به دست دارند.

The President of the Emirates, Her Highness Sheikh Mohammed bin Zayed Al Nahyan, and Sheikh Mohammed bin Rashid Al Maktoum, Vice President and Prime Minister of the Emirates and Ruler of Dubai

شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان، وزیر امور خارجه و همکاری‌های بین‌المللی امارات و رئیس کمیته عالی COP28، و وزیر صنعت و فناوری‌های پیشرفته امارات و نماینده رئیس، دکتر سلطان احمد آل جابر نیز این مچ‎بندها را پوشیده بودند.

کنفرانس COP28 در لینکدین نوشت که به این رهبران مچ‌بندهای رسمی این نشست داده شد. این صفحه از این مچ‌بندها به عنوان “نماد تعهد امارات به انجام اقدامات پرمعنا در زمینه اقلیم” یاد کرد. این مچ‌بندها از مواد پایدار و قابل بازیافت تهیه شده و لوگوی رسمی COP28 را روی خود دارد.

آژانس خبری دولتی Wam از دکتر سلطان آل جابر نقل قول کرد: “من این افتخار را داشتم تا این مچ‌بندهای کنفرانس COP28، که بیانگر رویکرد مشتاقانه کشور نسبت به ساخت پل‎های ارتباط، همکاری، انسجام و اتحاد هستند را به رهبریت کشور تقدیم کنم.” لوگوی این کنفرانس ایده “جهان واحد” را ترویج می‌کند و طراحی کروی آن به رنگ سبز روشن و تیره شامل مجموعه‌ای از نمادهای متنوعی از مردم و فناوری‌های انرژی تجدیدپذیر تا حیات وحش و طبیعت است که در یک کره قرار گرفته‌اند.

این تصویرسازی نشان از وفور منابع طبیعی و فناوری بشر دارد و بر نیاز به نوآوری در تمام بخش‌ها برای هدایت توسعه پایدار فراگیر و تحول‌آفرین تاکید می‌کند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار