نامه ستاد مرکزی جوانان و دانشجویان دکتر پزشکیان در فارس به استاندار جدید استان

در این نامه آمده است: بدنه مدیریتی استان فارس نیز برای تحقق وعده هایی که بار تحققش بر گردن ریاست محترم جمهور است، بسیار پیر، فرتوت و ناچابک بوده و نیازمند حضور قاطعانه نیروهای جوان خوش فکر، متخصص، تازه نفس، متعهد، با انگیزه و همسو با دولت است

نامه ستاد مرکزی جوانان و دانشجویان دکتر پزشکیان در فارس به استاندار جدید استان

ستاد مرکزی جوانان و دانشجویان دکتر پزشکیان در فارس در نامه ای به به استاندار جدید استان چنین نوشته است:
بسم الله الرحمن‌الرحیم
أَغْفَلُ النّاسِ مَنْ لَمْ یَتَّعِظْ بِتَغَیُّرِ الدُّنْیا مِنْ حال إِلى حال: «غافل ترین مردم کسى است که از دگرگون شدن دنیا اندرز نگیرد» حضرت محمد(ص)
جناب آقای حسینعلی امیری
استاندار محترم استان فارس
انتصاب جنابعالی را به عنوان عالی‌ترین مقام دولت در استان پهناور فارس تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم. بدون شک تجربه حاصل از حضور حضرتعالی در سطوح عالی مدیریتی و سیاسی کشور نویدبخش روزهای بهتر برای مردم فرهنگ دوست این استان می باشد.
نیک مستحضرید که جوانان و دانشجویان این خطه اگر چه که در فضایی عسرت آمیز به مانند دیگر جوانان ایران‌زمین از شرایط اقتصادی،سیاسی و اجتماعی ناراضی بودند، اما به امید تغییر و بهبود‌ شرایط در حمایت از مسعود پزشکیان وارد عرصه انتخابات شدند تا روزنه‌ای برای اصلاح آنچه بر این سرزمین می‌گذشت ایجاد گردد.

اکنون که با همت و‌تلاش تمامی دغدغه مندان و با تدبیر و انتخاب مردم عزیز در برهه ای سخت این مهم محقق گردیده و حضرتعالی به عنوان نماینده عالی دولت وفاق ملی پا در عرصه مدیریت کلان استان فارس میگذارید، انتظار می‌رود که از تجربیات ارزشمند خویش برای تحقق وعده‌های رئیس جمهور در روز‌های انتخابات استفاده نموده و در مسیر گفتمان ایشان با همتی بلند قدم برداشته و با تعامل و همکاری، زمینه استفاده از ظرفیت‌ها و توانایی های جوانان و دانشجویان استان فارس که معتقدان صدیق گفتمان حامی دکتر پزشکیان بوده و گاها در سال‌های گذشته به دلایلی چون به رسمیت شناخته نشدن تفکر و اندیشه آنان ، مورد کم لطفی و حذف قرار گرفته‌اند را فراهم نمایید.

ناظر بر فرمایشات پیامبر مکرم اسلام(ص) در صدر این مرقومه، عبرت آموزی از سرنوشت و عملکرد مدیران ارشد سابق و اسبق این استان خالی از لطف نیست.چه مصدق ها که بر این صندلی تکیه زده و جز نام نیک از خود به جای نگذاشتند و چه افرادی که با داعیه مدیریت ۸ ساله، امروز در حالی مجبور به تحویل سکان استانداری به حضرتعالی شده اند که این خطه با مصائب و مشکلات عدیده ای دست و‌پنجه نرم میکند.

بسیاری از جوانان و دانشجویانی که از ارزشمندترین سرمایه‌های ایران و فارس هستند با توجه به وضعیت نامطوب اقتصادی، محدودیت‌های سیاسی و اجتماعی که مانع از فعالیت‌های فرهنگی ، اقتصادی و یا تشکیلاتی آنها می‌شود، ناامیدانه به مهاجرت از استان و‌کشورشان می‌اندیشند.

از طرفی تحولات سال‌های اخیر در دانشگاه‌‌های استان که برکسی پوشیده نیست و همگان شاهد و آگاه از تمامی اتفاقات تلخ در برخورد با دانشجویان هستند، موجی از ناامیدی را در این قشر رقم زده است.

بدنه مدیریتی استان فارس نیز برای تحقق وعده هایی که بار تحققش بر گردن ریاست محترم جمهور است، بسیار پیر، فرتوت و ناچابک بوده و نیازمند حضور قاطعانه نیروهای جوان خوش فکر، متخصص، تازه نفس، متعهد، با انگیزه و همسو با دولت است تا بتوانند تغییراتی را رقم بزنند و نهال امیدی را که حضور دکتر پزشکیان در مقام ریاست جمهوری در دل آحاد جامعه کاشته پرورش دهند.

آقای دکتر پزشکیان نیز در سفر انتخاباتی خود به استان فارس وعده حل این مشکلات را به جوانان و دانشجویان دادند و اکنون تحقق آن وعده‌ها در ید اختیارات حضرتعالی به عنوان نماینده عالیه دولت ایشان خواهد بود.

ما جوانان و دانشجویان ستاد مرکزی دکتر مسعود پزشکیان در استان فارس مانند دیگر حامیان رئیس جمهور، ضمن مطالبه گری جهت تحقق شعارهای مدعو، حضور حضرتعالی را به عنوان استاندار فارس؛ مهد فرهنگ و تمدن ایران زمین به فال نیک گرفته و هرگونه تعامل و همکاری با مجموعه دولت جهت رشد و توسعه استان را وظیفه خود میدانیم.

ستاد مرکزی جوانان و ستاد مرکزی دانشجویان دکتر مسعود پزشکیان استان فارس

مطالب مرتبط

استاندار فارس: در مدیریت ها از همه سلایق که به گفتمان رئیس جمهور اعتقاد دارند استفاده می کنم

تاکید استاندار فارس بر آموزش مدیران جدید از سوی دیوان محاسبات

استاندار جدید فارس: گزینش مدیران بر اساس شایسته‌سالاری است

نظرات