آخرین اخبار

نحوه تغییر مقصد حین سفر با اسنپ که راننده ها به مسافر نمی گویند

شاید برای‌تان پیش آمده باشد که پس از شروع سفر، متوجه شده‌اید مقصد خود را از ابتدا روی نقشه اشتباه وارد کرده‌اید، یا حین سفر در نقطه دیگری از شهر کاری برای‌تان پیش آمده که باید خود را به مقصد دیگری می‌رسانده‌اید.

نحوه تغییر مقصد حین سفر با اسنپ که راننده ها به مسافر نمی گویند

حالا با نسخه جدید اپلیکیشن کاربران مسافر و راننده اسنپ می‌توانید به سادگی با قابلیت «تغییر مقصد حین سفر» این کار را انجام دهید. گزینه‌ی تغییر مقصد را در اپلیکیشن انتخاب کنید. پس از محاسبه هزینه‌ی جدید و تایید راننده، مقصد خود را تغییر دهید.

چگونه حین سفر تغییر مقصد دهیم؟

چنانچه حین سفر قصد تغییر مقصد خود را داشتید، حتما قبل از ثبت مقصد جدید در اپلیکیشن، این تغییر مقصد را با راننده مطرح و پس از پذیرش راننده اقدام به ثبت مقصد جدید در اپلیکیشین کنید. البته توجه داشته باشید که راننده می‌تواند این تغییر مقصد را قبول و یا رد کند.

برای ثبت مقصد جدید حین سفر کافیست اپلیکیشن اسنپ را باز کنید و صفحه‌ای را که مشخصات سفر در آن ثبت شده بالا بکشید. دومین گزینه گزینه‌ی تغییر مقصد است.

پس از انتخاب این گزینه، به صفحه‌ای فرستاده می‌شوید که مرحله انتخاب مقصد روی نقشه است. در این صفحه به لوکیشن‌های منتخب خود هم دسترسی دارید و می‌توانید به جای مشخص کردن مقصد به صورت دستی، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

پس از تایید مقصد جدید، اپلیکیشن باید هزینه‌ی سفر را با توجه به موقعیت مکانی مقصد دوباره محاسبه کند. منتظر بمانید تا قیمت جدید برای شما نمایش داده شود. در صورتی که قیمت جدید را می‌پذیرید، گزینه‌ی تایید را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که این هزینه تا مدت مشخصی معتبر است و اگر گزینه‌ی تایید را لمس نکنید، پس از مدتی کوتاه باید مجددا محاسبه شود.

حالا باید منتظر بمانید تا راننده تغییر مقصد شما را تایید کند. راننده، با استفاده از اپلیکیشن خود، مقصد جدید را روی نقشه با تفکیک منطقه طرح ترافیک مشاهده می‌کند و در صورت امکان تردد در آن مسیر درخواست شما را تایید یا رد می‌کند. پس از تایید یا عدم تایید راننده، پیغامی را روی اپلیکیشن خود می‌بینید که وضعیت ادامه سفر را به اطلاع شما می‌رساند.
امکان تغییر مقصد حین سفر فقط مختص سفرهای درون‌‌شهری است و برای سفرهای بین‌‌شهری این امکان وجود ندارد.

Flow replace location

Flow replace location 2

سوالات متداول
سفر من دو مقصد دارد آیا می‌توانم هر دو یا یکی از مقصدها را حین سفر تغییر دهم؟
در حال حاضر امکان جابه‌جایی مقصد برای سفرهایی که دو مقصد دارند، فعال نیست.
با قابلیت اسنپ برای دیگری، برای فرد دیگری اسنپ گرفته‌ام، آیا می‌توانم مقصد او را عوض کنم؟
در حال حاضر این امکان برای درخواست دیگری فعال نیست.
پس از آنکه مقصد جدیدم را روی نقشه ثبت کردم، چرا هزینه سفرم تغییر کرد؟
با مشخص کردن مقصد جدید روی نقشه، هزینه سفر شما مجدد محاسبه می‌شود که بسته به موقعیت مقصد جدید هزینه بیشتر یا کمتر خواهد شد.
راننده چطور متوجه می‌شود مقصد نهایی من تغییر کرده است؟
ابتدا از طریق هماهنگی که قبل از ثبت مقصد در اپلیکیشین با خود راننده انجام می‌دهید متوجه می‌شود و همچنین پس از اینکه مقصد جدید را روی نقشه تعیین و هزینه سفرتان را تایید کردید، پیغامی برای راننده ارسال می‌شود.
می‌خواهم مقصدم را عوض کنم ولی یک توقف هم خواهم داشت، آیا این موارد را هم می‌توانم به گزینه‌های سفر اضافه کنم؟
پس از آنکه راننده تقاضای تغییر مقصد شما را پذیرفت می‌توانید با استفاده از گزینه‌های سفر در مسیر توقف هم داشته باشید.
چرا قابلیت تغییر مقصد روی اپلیکیشن من وجود ندارد؟
برای دسترسی به این قابلیت باید آخرین نسخه ۵.۶.۰ اپلیکیشن اسنپ یعنی نسخه ۵.۶.۰ را نصب کنید.
آیا کد تخفیفی که وارد کرده‌ام پس از محاسبه‌ی مجدد هزینه سفر باز هم اعمال می‌شود؟
بله. کد تخفیف شما بر اساس آخرین هزینه‌ی محاسبه شده اعمال خواهد شد.
پس از اینکه درخواست تغییر مقصد را ثبت کردم، راننده پیغامی دریافت نکرد، چرا؟
راننده هم مثل مسافر باید آخرین نسخه اپلیکیشن اسنپ را نصب کرده باشد. از راننده بخواهید اپلیکیشن خود را آپدیت کند.

فقط مسافرین و راننده های اسنپ نظر بدهید

قوانین اسنپ که رانندگان باید رعایت کنند تا مسدود نشوند

مسافرین اسنپ از سوار شدن با این راننده ها خودداری و سفر را لغو کنند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا