نرخ جدید پارکینگ‌ها در شهر شیراز اعلام شد

اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز در یکصد و هفتادمین جلسه علنی شورا نسبت به تعیین بهای خدمات پارکینگ های سطح شهر شیراز اقدام کردند.

نرخ پارکینگ‌های شیراز تغییر کرد
به گزارش اول فارس از شیراز، یکصد و هفتادمین جلسه علنی ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز با حضور ۱۳ عضو شورای اسلامی شهر شیراز برگزار شد و اعضای شورای شهر شیراز نسبت به تعیین بهای خدمات پارینگ های سطح شهر شیراز اقدام کردند.

بنابر مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز به شهرداری اجازه داده می شود نسبت به افزایش و دریافت نرخ توقف خودرو در پارکینگ های عمومی سطح شهر اقدام کند.

بر اساس این مصوبه پارکینگ های مسقف ورودی تا یک ساعت برای موتور سیکلت ۲۰ هزار ریال و برای خودرو های سنگین ۶۰ هزار ریال و به ازای هر ساعت اضافه نیز برای موتور سیکلت ۱۵ هزار ریال و برای خودروهای سواری ۴۰ هزار ریال تعیین شده است.

مصوبه شورای شهر شیراز به شهرداری اجازه داده تا در پارکینگ های غیر مسقف برای موتور سیکلت نرخ ورودی ۲۰ هزار ریال،خودروهای سبک ۴۰ هزار ریال، کامیونت ۸۰ هزار ریال ، کامیون ۱۰ هزار ریال و اتوبوس ۱۲۰ هزار ریال تعیین شده است.

گفتنی است به ازای هر ساعت اضافه نیز از ۶ هزار و ۵۰۰ تومان الی ۸۰ هزار ریال برای انواع خودروها در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است بهای خدمات استفاده از پارکینگ های عمومی واقع در محدوده ترافیکی پس از اجرای طرح ترافیکی ۲ برابر نرخ های مذکور خواهد شد و پارکینگ های خارج از طرح ترافیک ملزم به رعایت نرخ های مذکور در این مصوبه است البته بهای خدمات استفاده از پارکینگ فرودگاه شیراز ۲۰ درصد نسبت به جدول فوق افزایش دارد.

مطالب مرتبط

۳ پارکینگ شیراز که پارک خودروها در آن هوشمند و مکانیزه است

نظرات