نرخ کرایه تاکسی فرودگاهی گرانتره یا اسنپ و تپسی؟راننده تاکسی اینترنتی ملیکا محمدی ناشی بود؟

بالاترین نرخ کرایه خودروهای فرودگاهی که برای مسیرهای مرکز شهر اعمال می شود [ مدارک پیوست است ] از ۵۰۰ الی ۵۵۰ و برای مسیرهای دور مانند فرودگاه به منطقه تجریش از ۶۵۰ هزار تومان تجاوز نمی کند. تین نیوز: دبیر کانون سراسری انجمن های صنفی رانندگان سواری کرایه کشور گفت: بالاترین نرخ کرایه خودروهای […]

بالاترین نرخ کرایه خودروهای فرودگاهی که برای مسیرهای مرکز شهر اعمال می شود [ مدارک پیوست است ] از ۵۰۰ الی ۵۵۰ و برای مسیرهای دور مانند فرودگاه به منطقه تجریش از ۶۵۰ هزار تومان تجاوز نمی کند.
تاکسی
تین نیوز: دبیر کانون سراسری انجمن های صنفی رانندگان سواری کرایه کشور گفت: بالاترین نرخ کرایه خودروهای فرودگاهی که برای مسیرهای مرکز شهر اعمال می شود [ مدارک پیوست است ] از ۵۰۰ الی ۵۵۰ و برای مسیرهای دور مانند فرودگاه به منطقه تجریش از ۶۵۰ هزار تومان تجاوز نمی کند.

حمید حسین زاده این مطلب را در پاسخ به گزارشی بیان کرد که در یکی از رسانه های آنلاین اقتصادی با عنوان « قیمت های میلیونی برای انتقال مسافران از فرودگاه امام به مناطق مختلف شهر تهران/ فرودگاه تا شهرری چند؟ » منتشر و در آن عنوان شده « اجازه تردد تاکسی های اینترنتی در فرودگاه امام خمینی(ره) در کنار خدمات رسانی نامناسب به مسافران ورودی از پروازهای خارجی به داخل در شرایطی داده نمی شود که علاوه بر کرایه های میلیونی که برخی تاکسی های فرودگاه برای انتقال مسافران به مناطق مختلف تهران طلب می کنند، جمله «فعلا تاکسی نداریم» هم، سیگنال های نامساعدی بر اعصاب مسافران از راه رسیده صادر می کند.»

حسین زاده در مورد این گزارش  گفت: خبرنگار مذکور در گزارش خود ، زمین و زمان را بهم بافته تا برسد به بیان اصل مطلبی که در دل  داشته است که بله ایها الناس چه نشستید که کرایه اسنپ وتپسی از فرودگاه به تهران و بالعکس فقط و فقط ۱۵۰ هزارتومان است و اینکه مگر دیوانه اید که به خودروهای فرودگاهی کرایه بیشتر ویا به زعم ایشان مبلغ میلیونی پرداخت کنید.

کرایهتاکسیفرودگاهامام

وی افزود: آیا از این بهتر و واضح تر ممکن بود که تابلوی تبلیغاتی اسنپ و تپسی را در دست گرفت و به نمایش گذاشت؟ و در کنار تبلغ مثبت برای آنها برای فرودگاه و رانندگانش سمپاشی کرد؟

حسین زاده تاکید کرد: باید از این خبرنگار  که در گزارش نادرست خود به خبر غیر واقعی دریافت کرایه های میلیونی در فرودگاه متوسل شده، پرسید: مستندات شما کجاست؟ چه مدرکی مبنی بر دریافت کرایه میلیونی از فرودگاه به داخل تهران دارید؟ آیا با مسئولان ذیربط فرودگاه صحبت کردید و موارد را راستی آزمایی کردید؟  البته و صد البته که خیر و  این کارها را انجام ندادید ، چرا؟

دبیر کانون سراسری انجمن های صنفی رانندگان سواری کرایه کشور گفت: به نظر می رسد رسالت و وظیفه این رسانه اظهار ناراحتی از ممنوعیت فعالیت رسمی  اسنپ و تپسی در فرودگاه و تلاش در راستای ایجاد مطالبه برای دعوت از این  اپ ها برای فعالیت رسمی  و کسب جایگاه در فرودگاه امام وتحت تاثیر قراردادن مقامات جهت اجابت این مطالبه و همینطور  بیان و تبلیغ نرخ های پایین کرایه اپ های مذکور  قرار گرفته بود،  و البته که مثلا این حرف ها اصطلاحا از زبان مردم بیان شد.

وی افزود: رسانه ها چه زود دچار انبوه فراموشی ها از تخلفات و اقدامات غیر اخلاقی و شکایت های فراوان از این  اپ ها و  از جمله کشته شدن تاسف انگیز همین چند روز پیش مرحومه ملیکا محمدی ورزشکار ملی پوش شدند. ایا می دانید که ملیکا محمدی به بواسطه آماتور و ناشی بودن راننده اسنپ و نا ایمن بودن خودروی مورد استفاده او جانش را از دست داد ؟

حسین زاده عنوان کرد: آیا واقعا فرقی میان خودروی شاسی بلند رافور و تویوتا کمری گران قیمت فرودگاه با خودروی شخصی پراید و تیبا وجود ندارد؟ آیا تفاوت در نرخ کرایه های آنها غیر منطقی و ناعادلانه است ؟

وی تاکید کرد: آیا رسالت خبرنگاری موجب نشد در تهیه گزارش‌ یک پرس وجوی کوچک هم از نرخ های معمول اصناف دیگر و همینطور از حضور خیل دلالان ارز فروش و جذب مسافر در فرودگاه به عمل آورید؟  مثلا وسوسه نشدید علت  نرخ  ۱۵۰ هزارتومانی یک فنجان چای در غرفه فرودگاه را جویا شده و طعم غیر دبش ! آن را بچشید؟ ظاهرا در نظر شماری از رسانه ها تنها وصله ناجور، کرایه خودروهای عمومی فرودگاه و بزرگترین ایراد آن عدم حضور رسمی اسنپ وتپسی در این مکان است.

این مقام صنفی خاطرنشان کرد: لازم است مسافران فرودگاه بدانند هم نرخ  کرایه ۱۵۰ هزار تومانی اسنپ و هم کرایه های میلیونی خودروهای فرودگاهی صحت نداشته و دروغ است و هم اینکه اسنپ وتپسی دوشادوش مسافربرهای شخصی و تاکسی های داخل  شهری  با حضور غیرقانونی خود نه تنها در فرودگاه امام  فعالیت چشمگیری دارند بلکه جاده های کشور را نیز تسخیر کرده اند.

وی گفت: در خودروهای فرودگاهی بالاترین نرخ کرایه ای که برای مسیرهای مرکز شهر اعمال می شود [ مدارک پیوست است ] از ۵۰۰ الی ۵۵۰  و برای مسیرهای دور مانند فرودگاه به منطقه تجریش از  ۶۵۰ هزار تومان تجاوز نمی کند.

دبیر کانون سراسری انجمن های صنفی رانندگان سواری کرایه کشور با بیان این که دانستن تفاوت استهلاک یک خودروی خارجی مانند تویوتا رافور و یک پراید یا  تیبا کار سختی نیست ، افزود: ضمن این که در مورد خودروهای فرودگاه که هزینه های لوازم یدکی و نگهداری آن سر به فلک کشیده حتی همین کرایه ها هم اقتصادی و مقرون بصرفه نیست.

وی عنوان کرد: رانندگان خودروهای عمومی فرودگاه گذشته از تایید صلاحیت شان که با اخد کارت هوشمند صورت می‌گیرد همواره تحت نظارت های شدید و دایمی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، پلیس راه و مدیران فنی شرکت‌ ها بوده و حداقل سالی یک بار باید سلامت روانی و جسمانی و وضعیت  عدم اعتیاد به مواد مخدر آنها توسط مراکز بهداشتی و نظامی مورد بررسی  قرار گرفته و درصورت تایید با اخد کارت سلامت و گواهی عدم اعتیاد  و گواهی حسن اخلاق و …  می توانند به فعالیت خود ادامه دهند و جالب است که تمام هزینه های این موارد که حتی  تحت پوشش بیمه نیست، به عهده خود رانندگان است و همه این موارد جهت سلامت و ایمنی و رفاه حال و آرامش روانی مسافران و کاستن از میزان سوانح و تلفات جانی است.

حسین زاده افزود: آیا با این تفاوت ها که خیلی خلاصه اشاره شد مقایسه ناوگان عمومی و رانندگان حرفه ای و قانونمند با خودروهای اینترنتی فعلی که صاحبان امتیاز آنها کوچکترین مسئولیتی در قبال خطرات احتمالی برای مسافر بعهده نمی‌گیرند منصفانه است ؟ و خلاصه اینکه اگر ؟وضعیت فرودگاه بین المللی امام دغدغه شما باشد باید اهمیت و کیفیت ناوگان ویژه آن نیز برابر با سطح استاندار جهانی مورد نظر باشد.

شما هم بعنوان مسافر یا راننده تاکسی نظرتان را بنویسید

هر آنچه که باید درباره نگهداری گل اشرفی بدانید

این متهم متواری را شناسایی کنید[+عکس و مشخصات]

مطالب مرتبط

راننده و مسافر اسنپ بدانند: جبران خسارت راننده پس از رسیدن به مبدأ در سفرهای لغوشده از سوی مسافر

گفت‌وگو با متهمی که مهندس مخابرات فرودگاه را اشتباهی به قتل رساند

صفر تا صد تایید صلاحیت و نظارت بر عملکرد رانندگان اسنپ/ راننده فعال در چه صورت غیرفعال می‌شود؟

نظرات

  • Mostafa

    تاریخ : ۱۸ - دی - ۱۴۰۲

    سلام
    متاسفم واسه کسانی که توی اسنپ و تپ سی کار میکنند
    هیات من الذله زیر بار ظلم نرید
    گر دین ندارید لااقل آزاده باشید
    چطور وجدانتون قبول می‌کنه با ۱۵۰ هزار برید فرودگاه بلانسبت چهارپا الان حتما میخواهید بگویید نفست از جای گرم در میاد و من قسط دارم و از این داستان ها بابا اگه چوب هم بود تا الان به حرکتی زده بود
    التماس تفکر


  • علی متقی

    تاریخ : ۱۸ - دی - ۱۴۰۲

    با سلام
    ایا میدانید در روز چند تا سفر با تاکسی های اینترنتی انجام میشه شاید هزاران برابر تاکسی های فرودگاه اونوقت یک نفر چون تصادف کرده میگن امنیت نداره .مافیای تاکسی رانی پدر مردم رو درآورده مردم عقل دارن خودشون قادر هستن انتخاب کنن ، از نظر تحصیلات و فهم وشعور هم خیلی از تاکسی های اینترنتی یا لیسانس دارن یا مدارک بالای تحصیلی ولی راننده های تاکسی رو خودتون قَضاوت کنید با کارت سلامت و این چرت وپرت ها هم کسی سالم نمیشه من خودم ده ها راننده تاکسی معتاد در روز‌میبینم


  • دهقانی

    تاریخ : ۱۸ - دی - ۱۴۰۲

    راننده تاکسی یعنی نوکر ۲۰٪ شرکت‌های مفتخور


  • حسین ذبیحی

    تاریخ : ۱۸ - دی - ۱۴۰۲

    درموردمسایل فرودگاه وحمل ونقل مسافرین فقط میگویم: همه دروغ میگویند!فعلا راستگویی وحقیقت جویی درایران وجودندارد


  • ناشناس

    تاریخ : ۱۸ - دی - ۱۴۰۲

    با سلام ؛
    آیا بهتر نیست بگذاریم مشتری خودش انتخاب کند؟
    آیا وام خرید خودرو (نوسازی ناوگان حمل مسافر)به تاکسی های اینترنتی هم داده شده است؟
    آیا سهمیه بنزین هم به تاکسی های اینترنتی داده شده است؟
    و ….
    به نظر میاد لازم است شرایط برابر باشد تا خدمات ارتقا یابد و البته تن به رقابت سالم داده شود تا شاهد رشد بخش خصوصی و اشتغال همچنین نرخ ها ی متفاوت برای سلیقه ها و پرداختی های متفاوت باشیم.
    ضمن این که از ایجاد حس نا امنی در مردم پرهیز شود.

    سپاس


  • مهدی

    تاریخ : ۱۸ - دی - ۱۴۰۲

    کسی که مسافرت خارج میره ولی بااسنپ ازفرودگاه برمیگرده خونه اش،به نظرم هنوز از سفرش لذتی نبرده


  • ناشناس

    تاریخ : ۱۸ - دی - ۱۴۰۲

    با سلام ؛
    آیا بهتر نیست بگذاریم مشتری خودش انتخاب کند؟
    آیا وام خرید خودرو به تاکسی های اینترنتی هم داده شده است؟


  • جلال

    تاریخ : ۱۸ - دی - ۱۴۰۲

    سلام من خودم راننده اسنپ هستم بله وقتی که کرایه پایین باشه مسافرهای اسنپ راننده را به چشم گشنه نگاه میکن وقتیکه کرایه پایین تایید میشه انگار جایزه نوبل بردن بله حق با راننده فرودگاه از شهرستان امدن رر


  • صادق

    تاریخ : ۱۸ - دی - ۱۴۰۲

    متاسفانه تاکسی ها فکر می کنند تمام خیابان و شهر ملک شخصی آنهاست یا فرودگاه زمانی این خواسته تاکسی ها درست است که دولت توا ن مهار تورم و پایان دادن به گرانی های افسار گسیخته را داشته باشد مردموچاره ای ندارند مجبور با یک پراید اقدام به مسافر شی نند آ بتوانند شکم زن و بچه خود را سیر کنند بیچاره مردم مستضعف


  • محمد

    تاریخ : ۱۸ - دی - ۱۴۰۲

    درود بر شما
    این مردم هر بلایی سرشون بیاد کمه ، راننده های اسنپ و تپسی همون راننده های آژانس بودن که بخاطر ندادن حق آژانس اومدن تو این اپ ها کار کردن و آژانسها رو ورشکسته و تعطیل کردن . حالا باید کرایه های ۵ سال پیش رو بگیرن و تازه کمیسون هم بدن . هم خودشون رو ردبخت کردن و هم یه عده دیگه رو که کارشون رو تعطیل کردن و به طمع درآمد بالا اومدن تو این کار و الان ۸ شون گروی ۹ شونه . از تاکسیرانی هم آبی برای کسی گرم نمیشه و خلاص


  • حجت عزیزی

    تاریخ : ۱۸ - دی - ۱۴۰۲

    حرف حق جواب ندارد


  • سینا

    تاریخ : ۱۸ - دی - ۱۴۰۲

    خودتان را گول نزنید، کیه که ندونه مافیای تاکسی راه انداختین در فرودگاه و انحصاریش کردین و پدر مسافرها رو در آوردین.


  • کاشف

    تاریخ : ۱۸ - دی - ۱۴۰۲

    درسته کمری بیست سال پیش که در فرودگاه مشغول است از پراید بهتره ولی خدایی هر جوری حساب کنید .. متری کیلویی متر مکعب هرجوری باشه بازم زیاده ۶۵۰ هزار تومان تا تجریش؟؟؟


  • ناشناس

    تاریخ : ۱۸ - دی - ۱۴۰۲

    کافیه ببینید چطوری کرایه های این دو آپ از تاکسی ها بیشتر میشه ،نمونه اش وقتی ترافیک میشه یا برف میاد


  • عماد

    تاریخ : ۱۸ - دی - ۱۴۰۲

    واقعا کرایه ها پایین هم هستند .
    مسیرهای اسنپ حتی برای خرید ۲ کیلو گوجه فرنگی کفایت نمیکنه!!!! بنزین سهمیه هم که به اسنپ تعلق نمیگیره !! رسیدگی شود .تشکر .


  • حجت

    تاریخ : ۱۸ - دی - ۱۴۰۲

    تو پاریس مسیر حدود ۳۰ کیلومتر از مرکز ایستگاه شرقی ترن تا فرودگاه با اوبر ۸۵ یورو پول دادم
    تو تهران که رسیدم مسیر فرودگاه تا سعادت اباد ۷۰۰ تومن
    واقعا مفته
    مشکل اسنپ و تپسی و تاکسی فرودگاه نیست
    مشکل خود راننده هست که با ۱۵۰ راضی به سفر میشه


  • علیرضا فخیمی

    تاریخ : ۱۸ - دی - ۱۴۰۲

    با سلام-تعارفی در کار نیست-خدا وکیلی تاکسی ها دارن پوست مردم را قلفتی میکنن–از راه آهن مشهد تا گلبهار ۳۰۰ تومن کرایه ازمن گرفتن-تاکسی سمند زرد بود اعترا۱ض کردم-راننده با صدای حق به جانب فرمود نرخ نامه داریم-گفتم ببینم گفت برو راه آهن از مدیریت بخواین نشون میده-همون روز همسایه ما همان مسافت رو اومده بود با اسنپ ۹۸ هزار تومن-ّبا سمند -منتها اون اسنپ بود من تاکسی زرد گرفتم هر دو ماشین هم سمند-خدا انصاف بهتون بده-با این تورم وگرانی چرا اینقدر شرکت تاکسیرانی داره پول یا مفت -میگیره از ما-شاسی بلند-رافور-یا تویوتا کمری درد ما رو درمان نمیکنه-این حرفها قابل توجیه نبود-حالا یه تصادف اتفاق افتاده باید اینو شما ضعف راننده اسنپ بدونین-اون مسافر عمرش به پایان رسیده-اگر با رافور یا کمری هم سوار میشد-باید به رحمت الهی میرفت–یه کم به فکر جیب مسافر هم باشین بهتره-خدا پدر ومادر بانی اسنپ-وتپ سی رو بیامرزه-که واقعا دارن خدمات ارزان به مردم میدن-خدا قوت بهشون بده-یا علی


  • ناشناس

    تاریخ : ۱۸ - دی - ۱۴۰۲

    چقدر حرف مفت زدی سرمون رفت دوزاری توخوبی همش مال تو بخووووورش.


  • خسروپرویز

    تاریخ : ۱۸ - دی - ۱۴۰۲

    جناب آقای حسین زاده سلام اجازه ندهید این اپ ها پاشون به فرودگاه باز بشه من تاکسی تلفنی کار میکردم و اونم نصف روز، مسافرتم بجا، کنار خانواده ام براه، بنزین هم به وقت،ولی. از زمانی که این تاکسی اینترنتی آمد درست مثه سگ پاسوخته هرچی می دووم هشتم گروی نوهه، این یک بابندن، یک مافیا، اولش که آمدن یک اژدهای هشت سر بودن،هرچه سرش رو زدن دوتا سر دیگه درآمد، یعنی خدا پدر برده داری امریکا و انگلیس رو بیامرزه،ا اون موقع سرمایه نمی خواست برده بوده نون و آب تو می دادن ، اما حالا با سرمایه ی حداقل صد میلیونی تا سیصد میلیونی، به هیچی ش کار ندارن، مگه در مجلس اقلیتهای مذهبی نماینده ندارن، خب راننده های اسنپ و تپسی با چهار میلیون راننده چرا یک نماینده مجلس از حق ما دفاع نمیکند بخدا ماهم ایرانی هستیم


  • سعید

    تاریخ : ۱۸ - دی - ۱۴۰۲

    من به شخصه نمیذارم حق این رانندها را که هیچ امتیاز و حمایتی نمیشوند با این کرایه های ۲ زاری ضایع شود


  • ناشناس

    تاریخ : ۱۸ - دی - ۱۴۰۲

    با کرایه های ۲ زاری که حتی خرج ماشین هم در نمیاد توی یک ماه اینده ثابت میکنم


  • مصطفی

    تاریخ : ۱۸ - دی - ۱۴۰۲

    اینا دغدغه مردم رو ندارن و متاسفانه مسافران اینو نمیدونن هرچی کرایه بیاد پایین تر درخواست بیشتر و کمیسیون اسنپ هم بیشتر کاش یکم هم مسافران خودشون رو جای راننده میزاشتن


  • ابوالفضل جلالی علی آبادی

    تاریخ : ۱۷ - دی - ۱۴۰۲

    کاش اسنپ جای این کاراش پیگیر بنزین رانندگان میشد.که از همه مهم تره و باعث دلسردی راننده میشه.


  • اتابک

    تاریخ : ۱۷ - دی - ۱۴۰۲

    کسی که با هواپیما رفت وآمد میکنه و یک فنجان چای ۱۵۰هطارتومنی کوفت میکنه غلط اضافی میکنه با اسنپ میخاد بیاد فرودگاه گاو شیرده رو که به نخ نمیبندن!


  • مسعود

    تاریخ : ۱۷ - دی - ۱۴۰۲

    سلام من یکی از رانندگان تاکسی های اینترنتی هستم و مدتهاست بخاطر کرایه پایین بسمت فرودگاه امام نمیرم و فکر می‌کنم اون مبلغی که توسط تاکسی های فرودگاه از مسافر مطالبه میشه کاملا بحق و منصفانه است .


  • علی

    تاریخ : ۱۷ - دی - ۱۴۰۲

    راننده اسنپ هستم حداقل بگذارید تاکسی های فرودگاه به حقشان برسند .. میخواد به اونجا هم گند بزنه


  • مهدی

    تاریخ : ۱۷ - دی - ۱۴۰۲

    قیمت اسنپ و تپسی مسخره هستش و حتی نصبت به پارسال پایین تر اومده .از راه آهن تا فرودگاه امام رو میزنم ۱۳۰تا ۱۵۰ یعنی حداقل ۲۰۰ هزارتومان پایینتر از کرایه واقعی و کسانی که این مسیر رو کمتر از ۳۵۰ برن اینکاره نیستن و ناخواسته به ما هم ضرر میزنن


  • اسماعیل

    تاریخ : ۱۷ - دی - ۱۴۰۲

    رانندگان اسنب نرخشون خیلی پایین وباتوجه به نرخ پایین بازهم رانندگان فرودگاهی حرف زیادی میزنند .هم خرمیخوان هم خرما .رانندگان تاکسی نرخاشون خیلی بالا هستش


  • علی

    تاریخ : ۱۷ - دی - ۱۴۰۲

    اسنپ و تپسی دقیقا معنی کلمه….بترسید ازروزی که راننده ها کنار بکشن و معدن طلاتون دود بشه بره تو هوا.


  • ناشناس

    تاریخ : ۱۷ - دی - ۱۴۰۲

    چون ماشینتون مدل بالاعه باید بدوشید


  • احمد فکری

    تاریخ : ۱۷ - دی - ۱۴۰۲

    با این مصع در امدی اکثر مردم واین حقوق های کم که سالیانه فقط بیست در صد افزایش دارد در مقابل تورم صد در صدی چه انتطاری از مردم دارید بنده میخواستم با تاکسی فرودگاه بیایم از من تقاصای ۸۰۰ تومان کرد در حالی که اسنب با ۲۵۰ تومان مرا به مقصد رساند شما توقع دارید بروم تاکسی سوار شوم شما ریشه کار را اصلاح کنید


  • علی

    تاریخ : ۱۷ - دی - ۱۴۰۲

    والا بقران اسنپ بامجانی شدن فاصله زیادی ندارد


  • ناشناس

    تاریخ : ۱۷ - دی - ۱۴۰۲

    چرا ما مردم باید همچین پولی بدیم بعد میگن چرا مردم انتقاد میکنن اخه کجای دنیا میاد خدمات گرونتر به مردم تحمیل میکنه در صورتی که میشه همون خدمات یک پنجم ارزونتر ارائه داد مگه برای چند درصد از ما مهم با تویوتا کمری بریم خونه حالا اون عده ای که وضع مالی خوبی دارن بله میتونن از این خدمات بهره ببرن ولی بازم باید حق انتخاب داشته باشن فرودگاه بردن ۴۰ کیلومتر خارج از شهر اونوقت هیچ خدمات ایاب و ذهابی داده نمیشه مگه فرودگاه چنتا تاکسی داره که بتونه به همه مسافران ۲ یا ۳ پرواز هم زمان خدمات بده


  • خانزاده

    تاریخ : ۱۷ - دی - ۱۴۰۲

    با سلام ، هرکسی سنگ خودشو به سینه میزنه ، بیچاره اون مسافری که حق انتخاب نداره ، اگر واقعا دنبال عدالت و ایجاد فضای رقابتی با ارائه خدمات بهتر هستند اجازه بدهند مسافر خودش انتخاب کنه با چه وسیله‌ای طی مسیر کنه ، در بین همه اقشار جامعه هم خوب داریم هم بد، ولی مطمئن هستم رانندگان اینترنتی از شکم سیری نیست که مسافرکشی میکنن ، کسی هم که تویوتا کمری و شاسی سوار هست اینقدر وضع مالی خوبی داره که نیازی به مسافرکشی نداره ، اینا اکثریت برای افراد خاصی هست که با هزار اما و اگر و یا رانت شرکت تأسیس کردند و ماشینهای آنچنانی توی مسیر گذاشتن تا به همین بهانه کرایه های گزافی هم بگیرن. آقا هرکسی براش صرفه اقتصادی نداره مسافرکشی نکنه منت هم سر مردم نزاره


  • رضا نیایی

    تاریخ : ۱۷ - دی - ۱۴۰۲

    سلام.بنده راننده تاکسی هستم.۶۰سال دارم.اگرتشکل دولتی و غیر دولتی،البته با نیت خیروحفظ منافع همه ی ذینفعان ،وجود دارد،که بخواهد،این بازی وتنش پیش آمده را مدیریت نماید،اعلام موجودیت نماید،تابنده راهکاری اساسی،ارایه دهم .تلفن ۰۹۳۸***۶۹۲۹تشکر وسپاس.


  • مرتضی

    تاریخ : ۱۷ - دی - ۱۴۰۲

    سلام دوستان ایا میدانید سهامداران اصلی اسنپ یک شرکت المانی است که به دست دو سرمایه گذارعربستانی تاسیس شده ویک سرمایه گذار اماراتی( به گفته مدیر عامل اسنپ)


  • راننده تاکسی اینترنتی

    تاریخ : ۱۷ - دی - ۱۴۰۲

    سلام این متن کاملا منطقی و درست اعلام شده و من به عنوان راننده هر دو تاکسی اینترنتی اعلام می‌کنم که نرخ های ما خیلی پایین و کم صرفه است ولی چاره ای نداریم ولی من تحت هیچ شرایطی مسیر فرودگاه امام یا مهر آباد رو قبول نمی کنم چون اون منطقه رو باید به تاکسی های اونجا حق داد و نرخ هم نرخ سال جدید که متاسفانه تو اسنپ و تپسی اجرا نمیشه بابا از فرودگاه امام به اختیاریه ۱۷۵ هزار با کمیسیون دور از جون جه قدر … این راننده ها منم دارم اسنپ و تپسی کار میکنم ولی داخل شهر که مسافت پایین تره و راه کمتری میری حالا کرایه کمتر ولی راه هم کمتره شما با مسافت بالا و ترافیک از جنوب تهران به هر نقطه ای بخوای بری با کرایه های پایین صرف نداره و نباید قبول بشه اصلا به اون سمت بری نمی دونم تفکر راننده ها برای رفتن به اونجا چیه چی بگم واقعا …..
    آهان اون دوستی که میگه خود مردم انتخاب کنند من صحبتم با همکار های خودمه یه مقدار عقل داشته باشید لطفا و تصمیم درست بگیرید اگه قراره با کرایه های پایین کار کنید حداقل کرایه های داخل شهر رو برید که کلاه کمتری تو سرتون یره نه راه ها و مسافت های طولانی رو ….
    خدایا به همکاران من عقل و شعور درست اعطا بفرما آمین یا رب العالمین


  • راننده اسنپ و تپسی

    تاریخ : ۱۷ - دی - ۱۴۰۲

    من خودم ۱۵ ساله مسافر کش جاده و خیابان و بیابان و همه جا کار کردم اسنپ و تپی که تو کار راننده ها ولی یه مشت تازه مسافر کش که البته مطمعنن خیلی بد بخت هستند که از رو بیچارگی و نداری کار میکنن و به مغز پوچشون که نمیرصه و اصلا نمیفهمن که میصرفه یا نمیصرفه حمال بار اومدن دلشون میخواد حمالی کنن تو کار رانندگی که واقعا نود درصدشون راننده جاده نیستن با جان مسافر هم بازی میکنن ولی خیلی مونده که مسافر کم عقلی که برا ارزانی میگیره و راننده دیوانه که مفت کشی میکنه عقل تو سرشون بیاد


  • احمدی

    تاریخ : ۱۷ - دی - ۱۴۰۲

    سلام خدمت عزیزان محترم
    اینجا بایستی در حد شخصیت و سواد خبرنگاری طرف حرف اون شخص خبرنگار فرق گوشت کوبیده آبگوشت و گوه نمیفهمه
    همین


  • امید

    تاریخ : ۱۶ - دی - ۱۴۰۲

    من راننده تاکسی فرودگاه مهرآباد هستم با ماشین سمند و پژو در کنار ما تاکسی‌های تویوتا و هیوندا ی هم هستند
    انتخاب با مسافر هست که البته بیشتر از اسنپ وتپسی به خاطر کرایه پایین استفاده می کنند ولی سوال من از دوستان اسنپ وتپسی اینه که چطور با این کرایه‌ها ی کم و مخارج بالا وقتی میدونند استثمار میشن به کارشون ادامه میدهند من خودم نرم افزار اسنپ وتپسی رو دارم وقتی کرایه پایین میزنه خاموش میکنم وخالی میرم بعضی وقت‌ها که کرایه مناسب میزنه مسافر میگیرم که امروز سوار کردم نشست تا مقصد ده بار شیشه ماشین رو بالا و پایین کرد انگار ماشین رو خریده خدا به شما راننده های اسنپ وتپسی صبر بده


  • جعفر

    تاریخ : ۱۶ - دی - ۱۴۰۲

    سلام من تمام این حرفها رو قبول هم این طرف هم آن طرف ولی حق انتخاب با مسافر است مگه مسافر عقل نداره که چی انتخاب بکنه تو چرا به جای او انتخاب میکنید در ضمن دربین رانندگان اسنپ رانندگانی بسیار با تجربه تر از راننده‌های تاکسی فرودگاهی هست هم از نظر سابقه‌ای رانندگی هم از کیفیت من خودم بیست پنج سال هست که روزانه در جاده‌ای کشور رانندگی میکنم شاید اسم روستاهایی که من رفتم حتی به گوش راننده های فرودگاه هم نخورده پس در آخر زر نزن


  • بهروز ابوطالبیار

    تاریخ : ۱۶ - دی - ۱۴۰۲

    سلام لطفا مسئولین وزارت راه زمانی که پرواز از عراق بهفرودگاه می‌رسد ببینند دلالان چه بلای به سر مسافران تهران وقم می‌آورند دریغ از یک تاکسی چه کرایه های زیادی


  • محسن

    تاریخ : ۱۶ - دی - ۱۴۰۲

    اسنپ ک…


  • راننده تپسی

    تاریخ : ۱۶ - دی - ۱۴۰۲

    خفه شو لطفا


  • ناصر محمدنژاد

    تاریخ : ۱۶ - دی - ۱۴۰۲

    اسنپ که مجانی هست


  • احمد

    تاریخ : ۱۶ - دی - ۱۴۰۲

    سلام من راننده اسنپ هستم حدود ده روز پیش از فرودگاه امام به سمت اختیاریه مسافر سوار کردم هزینه سفر ۱۷۵ هزار تومان شده بود یک ساعت و بیست پنج دقیقه تو مسیر بودم فکر کنم معادل همین مقدار برای ماشینم استهلاک داشت اصلاً قابل صرفه نیست . در تعین کرایه باید قبل از هر چیزی نرخ اصتهلاک خوررو را با توجه به دو موالفه ؛ مسافت و ترافیک صعب العبور بودن تعین کرد متاسفانه برای تعین کرایه نرخ استهلاک در نظر گرفته نمی شود نرخ استهلاک خود رو یی که در اسنپ کار می کند بسیار بالا است هر که می گوید اینطور نیست یک ماشین نو را به کار بگیرد و متوسط ۳۵۰ کیلومتر روزانه در اسنپ با اون کار کند و بعد از یک ماه حال وروز ماشین را ببیند فوقش سی دوسه میلیون کار کرده اما بیشتر از ۴۰ میلیون به ماشین خسارت وارد شده کار کردن با اسنپ یک فرار رو به جلو هست در این شرایط اقتصادی . سال ۹۵ نرخ پایه برای اسنپ ۵ هزار تومان بود الآن شده ۱۵ هزار تومان؛ سه برابر شده اما همه چیز ۱۵ برابر گران شده این وضع برای کارگر بد تر شده . همه چیز با کار تولید می شود یعنی به قول اقتصاددان ها کالا نمود انجام کار هست پس چرا دست مزد ها همچنان پایین نگه داشته می شوند اما قیمت کالا ها افزایش. مابه اتفاوتی ارزش افزوده ای که با کار خلق می شود به جیب چه کسی می رود چرا آدرس را اشتباهی می دهید بالاخره ۱۲ برابر باقی مانده بابت ارزش افزوده به جیب چه کسانی می رود . اون اقتصاد دانی که مسوول هست به درد لای جرز دیوار می خورد .


  • محمد

    تاریخ : ۱۶ - دی - ۱۴۰۲

    بهتره اجازه بدن اسنپ و تپسی هم در فرودگاه ها فعالیت کنند مسافر خودش تصمیم بگیره تویوتا راوفور سوار بشه یا پراید و تیبا. ضمن اینکه خبر داریم تاکسی‌های فرودگاه سیبیل کسان دیگری را هم چرب می‌کنند تا انحصاری بمونند


  • جعفری

    تاریخ : ۱۶ - دی - ۱۴۰۲

    همه این اراجیف را خواندیم فقط یک سوال داریم شما چکاره مردم هستید که تشخیص می‌دهید حکم می‌کنید که حتما باید تاکسی فرودگاه تشریف ببرند خانه خود احتمالا یک شهروند درکشور ما حق دارد تانحوه رفتن به خانه اش ونوع ماشینی که سوار می‌شود را خودش انتخاب کند،ما می‌دانیم گاهی هزینه تاکسی فرودگاه ازبلیط هواپیما بیشتر میشود،حتما فکر جیب خود هستید که اصرار دارید تاکسی تحمیلی را توجیه وتوصیه میکنید،همه رانندگان اسنپ بخاطر تجربه درجابجایی مسافر داخل شهر بسیار کارکشته وکاربلد شده اند،جان انسان‌ها دیگر نباید فرق کنددرجایگاه انسانی فرقی بین جان یک رفتگر یا ورزشکار نباید باشد.


  • محمد منجزی

    تاریخ : ۱۶ - دی - ۱۴۰۲

    با این بلایی ک اسنپ و تپسی و ماکسیم سر راننده آورده.ما باید مفتی کار کنیم در حد خرج روزانمون.کرایه تهران تا اهواز ۲۲۰۰ که ۴۸۰ تومن کمیسیون ماکسیم .خرج بنزین و روغن و عوارض و استحلاک ماشین ما باید مفتی کار کنیم .چی میگید دلتون خوشه


  • فرهاد

    تاریخ : ۱۶ - دی - ۱۴۰۲

    من به عنوان یکی از رانندگان اسنپ، به تاکسی های فرودگاه امام حق میدهم که به صورت انحصاری به مسافران خدمات ارائه کنند .