چاپ      کد خبر: 119348
2 شهریور 1402

سرنوشت انتخابات نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی فارس چه می شود؟

اعضای ششمین دوره شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس مشخص شدند.

این خبری بود که انتشار آن در تاریخ ۳ تیرماه سالجاری باعث شد برخی معترضین به فرآیند برگزاری انتخابات ششمین دوره شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس با تشکیک در فرآیند برگزاری و تاکید بر مواردی نتایج انتخابات روز ۲ تیرماه این صنف تخصصی بخش کشاورزی و منابع طبیعی را دارای برخی ایرادات اساسنامه ای بدانند.

 نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی فارس

اسامی منتخیبن ششمین دوره انتخابات نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی

در حالی که بر اساس گزارشات واصله نتایج انتخابات مذکور به تایید مراجع ذیصلاح اجرایی و نظارتی استانی و کشوری رسید ، این تاییده در تاریخ ۸ مرداد ۱۴۰۲ نیز کتبا از سوی رئیس هیئت نظارت سازمان مرکزی نیز ابلاغ شد و لی شواهد حاکی است معترضین به فرآیند برگزاری این انتخابات به تلاشهای خود ادامه داده اند.

در آخرین اتفاق نامه ای منتسب به هیئت نظارت مرکزی بر انتخابات این صنف منتشر شده است که خطاب به نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس بوده و در آن به برخی مسائل در فرآیند این انتخابات اشاره و اعلام شده  که بر اساس ماده ۲۵ قانون تاسیس و تجویز از مواد ۷۸ و ۸۰  آئین نامه قانون تاسیس و ماده ۴ دستورالعمل ششمین دوره انتخابات در هیات نظارت مرکزی انتخابات تصمیم گیری و نتایج آن ابلاغ خواهد شد.

معترضین به نتایج انتخابات ششمین دوره شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس در ۲ تیرماه ، با مراجعه به مراجع مختلف ذیصلاح با ارائه برخی موارد همچنان تلاش دارند تا ادعای خود مبنی بر خروج این انتخابات از برخی فرآیندهای قانونی در چهارچوب اساسنامه و آئین نامه انتخاباتی سازمان مذکور را اثبات نمایند.

با این اوصاف بنظر میرسد چالش های های ایجاد شده پیرامون فرآیند برگزاری این انتخابات و نتایج حاصله از آن وارد مرحله نهایی شده است و اکنون همه نگاه ها به رای نهایی هیات نظارت بر انتخابات سازمان مرکزی نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور، نهادهای نظارتی ، وزرات جهاد کشاورزی ، استانداری و دستگاه قضایی است تا صحت و سلامت این انتخابات را تایید یا رد نماید.

گم شدن خاطرات شیرازی ها با تغییر نام بلوار آزادی که قابل قبول مردم نیست

کابینت ساز کازرونی با شکایت یک شهروند ۴۰۰ میلیون تومان جریمه شد

کانال اخبار فوری و بدون سانسور ، کانال اخبار فارسی ، خبر فوری خبر حوادث

 کانال تلگرام 

 کانال واتساپ 

 کانال ایتا

کانال سروش 

 کانال روبیکا

 کانال بله

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

f.p پنجشنبه , ۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶

این که اظهر من الشمسه که .. شده، یه چیزی فراتر از .. این انتخابابات بیشتر شبیه… بود . کوفتشون بشه اونایی که خوردن و بردن و بعدش رای دادن

S پنجشنبه , ۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰

تخلف وسیله ای است برای رسیدن به تغلب

اگر تخلف شده حتما برای همان مقاصد بود

زارعی پنجشنبه , ۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰

همه میدانند در انتخابات نظامم مهندسی چه گذشت خدا کنه حق به حقدار برسه و نمایندگان واقعی نه تقلبی اعضا بیایند در شورای سازمان ..ظلم پایدار نیست

احمدی پنجشنبه , ۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸

از اول هم معلوم بود در انتخابات فارس .. شده

آخرین اخبار