چاپ کد خبر: 112577
1 خرداد 1402

نظر رئیس کل دادگستری فارس در مورد الحاق باغ‌شهرها به شیراز ، بازداشت اعضای شورای شهر شیراز و کارخانه قند ممسنی

نظر رئیس کل دادگستری فارس در مورد الحاق باغ‌شهرها به شیراز ، بازداشت اعضای شورای شیراز و کارخانه قند ممسنی

رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه رأی پرونده حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) در دیوان عالی کشور صادر شده است‌، از اطلاع‌رسانی احکام صادره در زمان مقرر خود خبر داد.

به گزارش اول فارس ، حجت الاسلام سید کاظم موسوی در حاشیه نهمین دیدار مردمی در صحن امامزاده علی بن حمزه (ع)  در خصوص پرونده حمله تروریستی سال گذشته به حرم مطهر شاهچراغ (ع) گفت: رأی پرونده حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) در دیوان عالی کشور صادر شده و ان‌شاءالله خیلی زود به دادگستری فارس وارد می‌شود و ما باید تشریفات قانونی پرونده را انجام بدهیم‌ و در موقع مناسب اطلاع رسانی کافی انجام می‌شود.

وی با تأکید کرد: حتما تروریست‌هایی که این جنایت وحشتناک را به‌ سر زائرین احمد بن موسی علیه‌السلام آوردند به سزای اعمال خود می‌رسند و ان‌شاءالله مجازات می‌شوند.

رئیس کل دادگستری استان فارس ضمن تأیید اصل بازداشتی ها هم در شورای شهر و هم در زیرمجموعه آن، هرگونه اطلاع رسانی را منوط به پیش رفتن پرونده دانست.

تبلیغات در شیراز +تبلیغ شیراز +رپرتاژ شیراز+تبلیغ استان فارس+آگهی در شیراز

حجت الاسلام موسوی در خصوص احتمال الحاق باغ‌شهرها به شهر اعلام کرد: در حال حاضر هیچ گونه برنامه‌ای برای الحاق وجود ندارد. اگر هم در آینده چنین برنامه ای مطرح شود، حتما جای بررسی در شورای حفظ حقوق بیت‌المال را دارد.

وی در مورد کارخانجات تعطیل استان نیز گفت: قند ممسنی به شدت توسط معاون اقتصادی پیگیری می‌شود و امیدواریم تا دو ماه آینده به چرخه تولید برگردد، در مورد کارخانه آزمایش مزایده را پیگیری می کنیم تا به فردی که قصد تداوم کار و تولید داشته باشد واگذار شود.

وی همچنین با تأکید بر مبارزه با فساد گفت: هر جا نظارت کمتر باشد، فساد بیشتر است. من از همه دستگاه های نظارتی استان تقاضا دارم به جاهایی که امکان فساد خیز است و مردم گله‌مند هستند ورود جدی تری داشته باشند. که این امر باعث خوشحالی مردم می‌شود.

مدیر عالی قضایی استان فارس با  تاکید بر مبارزه جدی با فساد تصریح کرد: هر گوشه از استان اگر فساد رخ دهد بدون اغماض برخورد می‌شود.

وی تصریح کرد: سخت ترین و قاطع ترین اقدامات ما مشمول کسانی می شود‌ که خیانت در امانت می‌کنند و با اعتماد مردم بازی می کنند.

عکس باورنکردنی و قدیمی محله معالی آباد شیراز !

مرد شیرازی فکرش را هم نمیکرد خانه اش در تاریخ غریب شیراز بسته شود !

فال روزانه|فال حافظ امروز ۳ خرداد با تفسیر زیبا/می‌فکن بر صف رندان نظری بهتر از این

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس سه شنبه , ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰

قانون برای همه یکسان باشد در جهرم زمین های مسئولین و د…ی هیچ اتفاقی نمی افتد اما برای مردم سریع تخریب مثال بهارستان پردیس و رنجکو

علی سه شنبه , ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶

چرا قانون گذار مراحل اجرائی کار ادارات را شفاف سازی وتحت کنترل نهادهای معتبر قرار نمی‌دهد .چرا رسانه ها دست و پایشان بسته است .چرا عملکرد مدیران قابل رصد کردن نیست ….چرا باید امضای طلائی وجود داشته باشد .جواب همه این چراها ….اعمال قدرت وسو استفاده از آن وعدم برخورد با آنها بدلیل باند بازی سیاسیه ….همو یه جورائی به هم وصلند ونقطه ضعف موجود داره .وبیت المال این وسط هاپولو میشه

.... سه شنبه , ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸

اقای نظری بافسادادارات میخای مبارزه کنی بسمه الا… ازفساشروع کنین بازرس بفرستین ازدانشگا علوم پزشکی. شهرداری. فرمانداری. شورای شهر. بهتربگم کل ادارات فسا روچک کنین از۴سال پیش تااقای .کمترباپارتی بازی اعضای ….و بچپونن توادارات فسا وحق جوونای فسایی روبخورن علی یارت بفرما

ناشناس سه شنبه , ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵

کاش به فساد اداره های دولتی با زدو بند با پمانکارها هم برای دور زدن قانون وخوردن حق کارگران هم رسیدگی میشد نمونش اداره آب فا شیراز

ناشناس سه شنبه , ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳

فساد بار اوردین زمانی ک کل زمین‌های شیراز امام جمعه وقت شیراز … هیچ کس نبود ک سریع انقلابی اقدام کندب اسم مردم مردم..

آخرین اخبار