نماینده شیراز : وزیر کشور مشخص شود نمایندگان برای فارس استاندار معرفی می کنند

نماینده شیراز : وزیر کشور مشخص شود نمایندگان برای فارس استاندار معرفی می کنند

جعفر قادری با بیان اینکه مجمع نمایندگان استان فارس هنوز به موضوع انتخاب استاندار ورود نکرده است، گفت: دست نمایندگان فارس برای معرفی استاندار آینده خالی نیست.

به گزارش اول فارس ، جعفر قادری تاکید کرد: طبیعی است که گروه های مختلف گزینه های مد نظرشان را برای استانداری معرفی کنند از طرفی نمایندگان استان نیز گزینه هایی برای انتخاب استاندار دارند.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس با بیان اینکه در شرایط فعلی باید منتظر ماند تا تکلیف وزیر و وزارت کشور مشخص شود و در مرحله بعد به سراغ گزینه برای استانداری فارس برویم به خبرگزاری ایلنا گفت: دولت چه بخواهد به گزینه های نمایندگان استان توجه کند و چه به این گزینه ها بی توجه باشد قطعا نمایندگان فارس هم سر فرصت گزینه های خود را به دولت معرفی خواهند کرد.

قادری  بیان کرد: امکان دارد نماینده های استان گزینه هایی را برای کسب کرسی استان در نظر داشته باشند اما هنوز گزینه ها در مجمع نمایندگان مطرح نشده است.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه اگر دولت خواستار پیشبرد امور در استان ها است باید تعامل با نمایندگان استان را حفظ کند، ادامه داد: با توجه به اینکه این دوره نسبت به دوره های گذشته همزمانی آغاز به کار مجلس و دولت تقریبا یکی شده است بنابراین این همزمانی ایجاب می کند که تعامل دولت با مجلس افزایش یابد.

عضو مجمع نمایندگان فارس با اشاره به اینکه اگر دولت به صورت انفرادی امور را پیش ببرد شاهد بی ثباتی مدیریتی در استان خواهیم بود و تاکید کرد: در صورتی که تعامل و ارتباط میان دولت و مجلس وجود داشته باشد می توان شاهد ثبات و پیشبرد امور در استان فارس بود.

شما هم نظر بدهید

مطالب مرتبط

وعده استاندار فارس برای حل قطعی مشکل آب صدرا / کار به اجاره چاه از باغشهری کشید

پیام تبریک استاندار فارس به دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب

قیافه دیدنی استاندار فارس وقتی نقاشی شد

نظرات

  • سید اسماعیل سبحانی

    تاریخ : ۶ - مرداد - ۱۴۰۳

    چقدر محبت در کلام این نماینده موج میزند انگار این سه سال جناب استاندار فعلی برگ چغندر بوده و هیچ عملکردی برای استان نداشته آند . چقدر زود زیر آب همدیگر را می زنند