چاپ کد خبر: 58909
6 تیر 1400

پاک فطرت : شورا شهردار شیراز را پشت درهای بسته انتخاب نکند

علیرضا پاک فطرت 2

به گزارش اول فارس ، علیرضا پاک فطرت با اعلام این مطلب به ایرنا گفت: شورای ششم شهر شیراز، نام انقلابیون و نیروهای انقلابی را یدک می‌کشد که نام بزرگی است و بنابراین باید با وحدت و همفکری که بین خود ایجاد می‌کنند یک شهردار توانمند، متخصص، متعهد و کارآمد برای کلانشهر شیراز انتخاب کنند.

وی ادامه داد: اگر شورا در گام نخست و پشت درهای بسته یک شهردار ضعیف را انتخاب کند و یا کسی شهردار را به آنها تحمیل کرد در آینده آنها هستند که باید پاسخگوی انتخاب خود باشند و قطعا با مشکل مواجه خواهند شد.
او اظهار داشت: شورا باید فرد یا افرادی را که به عنوان شهردار در نظر دارد در معرض دید مردم قرار دهد و از با دقت و مشورت و بهره گیری از نظر کارشناسان و با کمک مردم نسبت به انتخاب شهردار آینده اقدام کند.
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: اداره امور شهر با سیاست پیش نمی‌رود، شهردار نباید یک فرد سیاسی باشد بلکه باید سیاست را بداند و بشناسد و از آن در جهت پیشبرد برنامه‌ها و اهداف و عمران و آبادانی شهر استفاده کند.
پاک فطرت افزود: این شورا وظیفه سنگینی در زمینه انتخاب شهردار آتی شیراز بر عهده دارد چرا که هرگونه اقدامی در این زمینه به پای نیروهای انقلابی نوشته می‌شود و از طرفی هرگونه اشتباه در این زمینه و انتخاب شهرداری ضعیف و ناکارآمد، حداقل ۲ سال از عمر شورا را هدر می‌دهد چرا که نمی‌توان شهردار را در صورت ناکارآمدی به سرعت تغییر داد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

مهدی یکشنبه , ۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵

احسنت به آقای دکتر پاک فطرت امیدواریم فردی همانند ایشان با کفایت شهردار شیراز شوند.

آخرین اخبار