چاپ       کد خبر: 11880
31 مرداد 1398

نماینده مرودشت : عملکرد رئیسی در برخورد با مفاسد مردم را امیدوار کرده است

نماینده مرودشت در مجلس گفت: ما به عنوان نماینده مجلس در میان مردم مشاهده می‌کنیم که عملکرد آیت‌الله رئیسی بارقه‌ای از امید را در بین مردم ایجاد کرده است.

عملکرد رئیسی در برخورد با مفاسد مردم را امیدوار کرده است

به گزارش اول فارس ، محمدمهدی برومندی نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به عملکرد آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در قوه قضائیه گفت: عملکرد آقای رئیسی در قوه قضائیه بسیار مثبت بوده به نحوی که بارقه‌ای از امید در بین مردم ایجاد شده است.

وی افزود: عملکرد آقای رئیسی در قوه قضائیه باعث شده تا مردم نسبت به مقابله با فساد امیدوار شوند.

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما که به عنوان نماینده مردم در بین مردم هستیم، شاهد هستیم که مردم بسیار امیدوار شده‌اند که اقدامات مثبتی در راستای ایجاد یک فضای شفاف در حوزه‌های مختلف اقتصادی و مقابله‌ با جرم صورت می‌گیرد.

 محمدمهدی برومندی خاطرنشان کرد: اجرای قانون شرایط خاص خودش را دارد، اما اگر همه در مسیر قانون حرکت کنند و مردم هم در جریان امور قرار بگیرند یقینا هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مقابله با ظلم و فساد شرایط خاص خودش را دارد، اما آنچه که مسلم است این است که دستگاه قضائیه کشور ما قوانین کافی برای مقابله با مشکلات موجود در اختیار دارد و چون در بستر قانون هم حرکت می‌کند، ان‌شاءالله مشکلی نخواهند داشت.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار