چاپ      کد خبر: 131856
27 دی 1402

نودل مرغ و سبزیجات غذایی ساده، سریع و خوشمزه +فیلم طرز تهیه

طرز تهیه نودل مرغ و سبزیجات؛ ساده، سریع و خوشمزه

مواد لازم

موادمقدار
نودل رامن با طعم مرغ کره‌ای سامیانگ۲ بسته
سینه‌ی مرغیک عدد
هویجیک عدد
کلم پیچیک چهارم پیمانه
پیازچهسه تا چهار شاخه

مناسب: ۲ نفر

زمان پخت: ۱۵ دقیقه

فیلم طرز تهیه نودل مرغ و سبزیجات ساده، سریع و خوشمزه

طرز تهیه نودل مرغ و سبزیجات

۱.دو بسته نودل کره‌ای را باز کنید. هر بسته نودل حاوی یک بسته سس و ادویه مخصوص می‌باشد. یک عدد سینه مرغ را به نوارهای باریک برش بزنید. یک عدد هویج بزرگ را هم نواری و باریک برش بزنید. یک‌چهارم یک کلم پیچ را نیز باریک برش بزنید.

۲.در یک تابه‌ی جادار مقداری روغن بریزید. مرغ‌ها را داخل آن بریزید و با حرارت بالا تفت دهید. حرارت باید بالا باشد تا آب میان‌بافتی مرغ خارج نشود و خشک نشود. سپس یکی از ادویه‌ها و یکی از سس‌ها را باز کرده و به مرغ اضافه کنید. بعد از چهار پنج دقیقه که مرغ تفت خورد از تابه خارج کرده و سبزیجات را اضافه کنید. اگر می‌خواهید هویج بیشتر بپزد ابتدا هویج را اضافه کنید و چهار پنج دقیقه تفت دهید بعد کلم پیچ را اضافه کنید. سبزیجات که هفت هشت دقیقه تفت داده شدند، چند شاخه پیازچه را خلالی برش بزنید و به سبزیجات اضافه کنید. سپس مرغ‌ها را به تابه برگردانید. حالا مایع نودل شما حاضر است.

۳.دو عدد نودل را داخل آب جوش قرار دهید و اجازه دهید دو الی سه دقیقه بپزد و نرم شود و سپس آبکش کنید. نودل‌ها را به مایع نودل اضافه کرده و ادویه و سس بسته دوم را نیز به نودل اضافه کنید. همه‌ی مواد را روی حرارت باهم مخلوط کنید تا طعم‌ها به خورد هم بروند.

نودل مرغ و سبزیجات آماده‌ست. نوش جان.

لیست ۲۱ گیاه زیبا آپارتمانی که برای حیوانات خانگی خطرناک هستند+عکس

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار