هدایای ویژه سامسونگ برای پیش‌خرید گوشی‌های تاشدنی سری گلکسی Z

هدایای ویژه سامسونگ برای پیش‌خرید گوشی‌های تاشدنی سری گلکسی Z

سامسونگ برای پیش‌خرید گوشی‌های تاشدنی جدیدش در ایران هدایایی در نظر گرفته است

به گزارش اول فارس، سامسونگ چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ در رویداد گلکسی آنپکد که در شهر پاریس برگزار شد، جدیدترین گوشی‌های تاشدنی‌اش، یعنی گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ را درکنار مدل‌های جدید ساعت هوشمند و هدفون‌ خود رونمایی کرد. اکنون امکان پیش‌خرید این محصولات در فروشگاه‌های منتخب سامسونگ در ایران و فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا با هدایایی برای کاربران ایرانی فراهم شده است.

هدایای سامسونگ به مدت محدودی ارائه می‌شوند. برای بهره‌مندی از این هدایا کافی است به وب‌سایت دیجی‌کالا و فروشگاه‌های منتخب سامسونگ مراجعه و مراحل ثبت پیش‌‌خرید خود را کامل کنید.

هدایای ویژه برای خریداران گلکسی زد فولد ۶ شامل یک دستگاه گلکسی واچ FE، قاب Slim S Pen، کاور رسمی سامسونگ و ۶ ماه ضمانت ویژه‌ی سرویس +Care می‌شود. گلکسی واچ FE در روزهای پایانی خرداد امسال به‌عنوان اولین ساعت هوشمند سری FE رونمایی شد. ساعت هوشمند ۴۰ میلی‌متری سامسونگ به‌واسطه‌ی حسگرهای پیشرفته‌ای نظیر BioActive می‌تواند فعالیت‌های تمرینی و ترکیب‌بندی بدن و اهداف سلامتی کاربر را به‌طور دقیق و کارآمد اندازه‌گیری و ردیابی کند.

قاب Slim S Pen تجربه‌ی کار با قلم S Pen را بهبود می‌بخشد. این قاب طراحی ظریف و باریکی دارد تا در حالت صاف قرار بگیرد و یادداشت‌برداری روی میز و سطوح مختلف را آسان‌تر کند.

شرکت‌کنندگان در طرح پیش‌‌خرید گلکسی زد فلیپ ۶ هدایایی شامل یک دستگاه گلکسی بادز FE و قاب Flipsuit LED و ۶ ماه ضمانت ویژه‌ی سرویس +Care را دریافت می‌کنند. طراحی ارگونومیک گلکسی بادز FE استفاده‌ی طولانی‌مدت از این هدفون سامسونگ را راحت‌تر می‌کند. بادز FE کاربر را تا ۸٫۵ ساعت بدون کیس شارژ و تا ۳۰ ساعت به‌همراه کیس شارژ می‌تواند همراهی کند.

قاب Flipsuit LED جزو لوازم جانبی‌ جدید سامسونگ است که حاصل همکاری این شرکت با هنرمندان اروپایی محسوب می‌شود. در این همکاری هریک از هنرمندان، با الهام از فرهنگ‌های مختلف محصولاتی را به‌طور ویژه برای دستگاه‌های سامسونگ خلق کرده‌اند.

ضمانت ویژه‌ی سرویس +Care که شبکه‌ی خدمات «همراه سرویس خاورمیانه» ارائه می‌دهد، شامل تعویض رایگان نمایشگر گوشی و تضمینی برای سلامت صفحه‌نمایش گوشی‌های تاشدنی جدید سامسونگ است.

امکان پیش‌خرید محصولات جدید سامسونگ افزون‌بر بر دیجی‌کالا در فروشگاه‌های منتخب سامسونگ در شهرهای تهران (فروشگاه مرکزی سامسونگ در طبقه‌ی همکف بازار چارسو، فروشگاه سامسونگ در نیایش مال، فروشگاه سامسونگ آوا سنتر)، تبریز (فروشگاه پدیده در نبش چهارراه شریعتی)، اصفهان (فروشگاه ۵۴۰ در خیابان فردوسی) و مشهد (فروشگاه خانه‌ی موبایل در خیابان احمدآباد) فراهم است.

گوشی‌های تاشدنی جدید سامسونگ کمی سبک‌تر و باریک‌تر شده‌اند و از طراحی متقارن با لبه‌های صاف بهره می‌برند. فریم هر دو تاشدنی جدید سامسونگ به آلومینیوم Armor مجهز شده و هر دو دستگاه از نسخه‌ی سفارشی تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ قدرت می‌گیرند که در هر سه بخش CPU و GPU و NPU تقویت شده است.

گلکسی زد فولد ۶ در رنگ‌‌‌های صورتی و سرمه‌ای و نقره‌ای و گلکسی زد فلیپ ۶ در رنگ‌‌‌های زرد، آبی، سبز و نقره‌ای دردسترس قرار می‌گیرد. تحویل این گوشی‌ها به‌همراه هدایای سامسونگ هم‌زمان با تاریخ رسمی عرضه‌ی جهانی آن‌ها، یعنی از ۳ مرداد (۲۴ جولای)، شروع خواهد شد.منبع:زومیت

مطالب مرتبط

ظرفیت باتری تاشوی گوشی OnePlus Open 2 حتی از پرچم‌داران عادی هم بیشتر خواهد بود

گوشی چند ساعت باید در شارژ باشد؟

پیش‌بینی آپنه‌ی خواب و چرخه قاعدگی از قابلیت‌های « گلکسی رینگ » سامسونگ

نظرات