چاپ کد خبر: 89744
23 تیر 1401

هدایای ویژه همراه اول و ایرانسل بمناسبت عید غدیر خم

ایرانسل و همراه اول دو اپراتور فعال موبایل ایران  به مناسبت اعیاد قربان و غدیرخم، بستۀ تخفیفی دیتا و مکالمه ارائه دادند.

همراه اول به مناسبت دهه ولایت (عید قربان تا غدیر) بسته ترکیبی با تخفیف ویژه ارائه کرد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اپراتور اول به مناسبت دهه ولایت (عید قربان تا غدیر)، یک بسته ترکیبی با تخفیف ویژه به مشترکان دائمی، اعتباری و انارستان خود ارائه کرد.

مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول می توانند با شماره گیری کددستوری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷ مربع» بسته ترکیبی ده روزه ۲ گیگابایت اینترنت + ۲۰۰ دقیقه مکالمه (درون شبکه و ثابت) با قیمت ۱۰۰۰۰ تومان را خریداری و فعال کنند.

مشترکان سیمکارت های انارستان نیز می توانند با شماره گیری کددستوری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۶۷۱ مربع» بسته ترکیبی ده روزه ۲ گیگابایت اینترنت + ۲۰۰ دقیقه مکالمه (درون شبکه و ثابت) با قیمت ۸۵۰۰ تومان را خریداری و فعال کنند.

این بسته های ترکیبی از ساعت ۰۰:۰۰ روز یکشنبه ۱۹ تیر تا ۲۳:۵۹ روز دوشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۱ قابل خرید و استفاده هستند.
گفتنی است امکان فعالسازی بسته از طریق اپلیکیشن «همراه من» نیز فراهم شده و امکان فعالسازی همزمان این بسته‌ با سایر بسته‌های مکالمه، اینترنت و ترکیبی وجود دارد.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به پرتال این شرکت به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.

ایرانسل نیز بمناسب فرا رسیدن اعیاد قربان وغدیر خم  طرح های ترکیبی ویژه ای فعال کرده است.

به گزارش اول فارس به نقل از  روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به مناسبت گرامی‌داشت فرارسیدن عید سعید قربان و عید سعید غدیرخم، بستۀ ترکیبی دیتا و مکالمۀ ایرانسلی را با قیمت تخفیفی، به مشترکان خود ارائه کرده است.

همزمان با این اعیاد فرخنده، تمامی مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند یک بسته ترکیبی، شامل سه ساعت مکالمۀ ایرانسلی (درون شبکه) و سه گیگابایت اینترنت را تنها با پرداخت ۱۲۰۰۰ تومان، دریافت کنند.

این بستۀ تخفیفی، از ۱۹ تا ۲۷ تیر ۱۴۰۱ در دسترس است و اعتبار آن از زمان فعال‌سازی، سه روز خواهد بود. فعال‌سازی این بستۀ تخفیفی، با شماره‌گیری کد دستوری #۵* و یا مراجعه به بخش خرید بستۀ اینترنت پیشنهادی در سوپراپلیکیشن ایرانسل من، به دفعات امکان‌پذیر است.

نظرتان را در مورد این هدیه ایرانسل و همراه اول  برای ما بنویسید

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

شاهین دوشنبه , ۲۷ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۷

گرانترین اپراتور فقط ایرانسل
گرانترین هم ایرانسل

آخرین اخبار