شرایط پرداخت هزینه لغو سفر که مسافر و راننده های اسنپ بدانند

شرایط پرداخت هزینه لغو سفر که مسافر و راننده های اسنپ بدانند

شرایط «پذیرش سفر» از سوی کاربران راننده اسنپ از یک استاندارد خاص برخوردار است. بر اساس این استاندارد، رانندگان پس از پذیرش سفر مجاز به لغو غیرضروری نیستند و در صورت انجام این کار با محدودیت در ارسال درخواست و همچنین غیرفعالی موقت مواجه می‌شود. اکنون اسنپ قصد دارد، به منظور عادلانه کردن شرایط برای […]

شرایط «پذیرش سفر» از سوی کاربران راننده اسنپ از یک استاندارد خاص برخوردار است. بر اساس این استاندارد، رانندگان پس از پذیرش سفر مجاز به لغو غیرضروری نیستند و در صورت انجام این کار با محدودیت در ارسال درخواست و همچنین غیرفعالی موقت مواجه می‌شود.

اکنون اسنپ قصد دارد، به منظور عادلانه کردن شرایط برای هر دو گروه از کاربرانش، استانداردهایی را در ثبت «درخواست سفر» از سوی مسافرانش اعمال کند تا لغو غیرضروری سفر از طرف کاربران مسافر هم کاسته شود.

چه سفرهایی شامل هزینه‌ی لغو سفر می‌شود؟

از آنجا که برای لغو غیرمجاز و بیش‌ از استانداردهای تعیین شده از سوی کاربران راننده سازوکاری بازدارنده وجود دارد، اسنپ در راستای عادلانه کردن شرایط لغو سفر برای هر دو گروه از کاربرانش، بهینه کردن چرخه‌ خدمت‌رسانی و کاهش لغو غیرضروری سفر، سازوکاری تعیین کرده تا با احترام به حقوق کاربران راننده از لغو غیرضروری سفر پرهیز کنیم. توصیه‌ی اسنپ این است که پیش از ثبت درخواست از آمادگی خود برای انجام سفر اطمینان حاصل کنیم و پیش از لغو غیرضروری سفر به یاد داشته باشیم که راننده برای رسیدن به مبدا ما وقت و هزینه‌‌ صرف کرده است.

اسنپ قابلیتی تحت عنوان «هزینه‌ی لغو سفر» طراحی کرده است تا در صورت لغو غیرضروری سفر به کاربران راننده‌ای که آماده‌ی انجام سفر هستند و سفرشان لغو می‌شود، در برخی موارد هزینه‌ای بابت جبران خسارت پرداخت شود. این هزینه مستقیما و بدون کسر کمیسیون به حساب راننده واریز خواهد شد.

هزینه لغو سفر اسنپ

این قابلیت جدید در حال حاضر، در مرحله‌ی اول، فقط شامل مواردی می‌شود که کاربر راننده به مبدا سفر رسیده و ۵ دقیقه‌ در انتظار سوار شدن مسافر مانده باشد، اما سفر به دلیل لغو غیرضروری از سوی مسافر یا حاضر نشدن مسافر در مبدا انجام نشود.

لغو غیرضروری سفر چگونه تشخیص داده می‌شود؟

در موقعیت‌هایی که ممکن است سفر لغو شده مشمول هزینه شود، ابتدا پیام هشداری با ذکر مبلغ هزینه‌ لغو به مسافر نمایش داده می‌شود تا در صورت پذیرش این موضوع اقدام به لغو سفر انجام شود. اسنپ در این موارد، بلافاصله پس از لغو سفر، به وسیله‌ی یک سیستم هوشمند موقعیتی که سفر در آن لغو شده، مسیر پیشروی راننده و مدت زمان انتظار او در مبدا را بررسی می‌کند و مسافر را به وسیله یک پیامک از وضعیت هزینه لغو سفر خود مطلع می‌سازد.

نحوه ثبت درخواست تجدیدنظر هزینه لغو سفر به چه صورت است؟

از آنجایی که ممکن است مسافر به دلیل شرایطی اضطراری و خاص ناچار به لغو سفر شده باشد، اسنپ امکانی را برای بررسی دقیق دلایل لغو سفر نیز در نظر گرفته است. کافی است به بخش پشتیبانی در منوی داخل اپلیکیشن مراجعه کنید، گزینه «مشکلی با هزینه لغو سفر دارم» را بزنید و جزئیات دلایل لغو خود را شرح دهید. پشتیبانی اسنپ، پس از بررسی دقیق‌، نتیجه را از طریق پیامک به شما اعلام می‌کند. در نسخه وب اپلیکیشن اسنپ، برای ثبت درخواست تجدیدنظر در هزینه لغو سفر، به منوی کاربری اسنپ بروید، به بخش «ارتباط با پشتیبانی» بروید و از دسته‌بندی مالی گزینه‌ی «اعتراض به هزینه لغو سفر» را انتخاب کنید و با انتخاب سفر مربوطه دلایل لغو خود را شرح دهید. پشتیبانی اسنپ پس از بررسی گزارش شما نتیجه را در منوی پشتیبانی به شما اعلام خواهد کرد.

هزینه‌ی لغو سفر اسنپ چقدر است و چطور به مسافر اطلاع داده می‌شود؟

در صورتی که ۵ دقیقه از رسیدن راننده به مبدا و دریافت پیام «راننده رسید و منتظر شماست» گذشته باشد و مسافر سفر را لغو کند یا در مبدا حاضر نشود، مسافر ملزم به پرداخت هزینه لغو است. این هزینه در شهرهای مختلف متفاوت است که به طور کامل و بدون کسر کمیسیون به حساب راننده واریز می‌شود.

در اولین لغو سفر خود -در مواردی که شامل هزینه می‌شود- ملزم به پرداخت هزینه نمی‌شوید، اما در موارد بعدی هزینه لغو سفر در بخش «پرداخت‌های معوقه» اپلیکیشن شما ثبت می‌شود. اسنپ به هیچ عنوان این مبلغ را از اعتبار مسافران خود کسر نخواهد کرد و این هزینه را بلافاصله از منابع مالی خود به کاربران راننده پرداخت می‌کند.

به هر مسافر تا ۲ بار فرصت داده می‌شود هزینه‌های معوقه لغو سفر خود را پرداخت کند. اگر مسافری برای بار سوم مشمول هزینه لغو سفر شود، تا زمان پرداخت بدهی، قادر به ادامه استفاده از اپلیکیشن نخواهد بود.

 عضو کانال ما شوید :

هزینه لغو سفر اسنپ را چطور باید پرداخت کرد؟

هزینه لغو سفر به عنوان بدهی در حساب کاربری مسافران ثبت می‌شود و به صورت خودکار از موجودی آن‌ها کسر نمی‌شود. جزئیات مربوط به سفر لغو شده و مبلغ و تاریخ آن را در بخش «پرداخت‌های معوقه» در منوی اپلیکیشن اسنپ ثبت می‌شود.

برای پرداخت کافی است به بخش پرداخت‌های معوقه بروید، یا اگر پیام هشدار پرداخت‌های معوقه در اپلیکیشن نشان داده شد مراحل پرداخت را با دنبال کردن این پیام انجام دهید.

راننده ها و مسافرین اسنپ نظرتان را بنویسید

استعلام سابقه کیفری برای راننده اسنپ کافی نیست/ راننده اسنپ پیشنهاد لغو سفر داد مسافر گوش نکند/ راننده بیگانه هم رسید

مطالب مرتبط

صفر تا صد تایید صلاحیت و نظارت بر عملکرد رانندگان اسنپ/ راننده فعال در چه صورت غیرفعال می‌شود؟

اعتراض مدیر عامل اسنپ به پرداخت مالیات بر ارزش افزوده:حقوق مسافران را تضییع می‌کند

تدابیر اسنپ برای اینکه ۸۱۲ هزار راننده اش برای مسافران کولر بزنند

نظرات

  • ناشناس

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    یه سالی میشه گذاشتم کنار اعصابم راحته قانونهای مزخرفی داره


  • محمد رضا

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    اسنپ عدالت را رعایت نمیکند طرف مسافر را میگیره وقتی راننده به مقصد برسد وبه مسافر اعلام کند من رسیدم بعدش مسافر لغو سفر کند حالا دو دقیقه گذشته ولی راننده مسیر را رفته این اصلا عادلانه نیست باید حتما مسافر جریمه شود


  • بهمن

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    کرایه از نصف هم کمتر بعدش هم ۲۰درصد کمسیون هم دور از انصاف است بیچاره راننده


  • حسین خانی

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    شرکتهای تاکسی اینترنتی دستشون تو جیب راننده هاس بنزین رو ۱ساله حذف کردن کرایه رو با نرخ بنزین دولتی حساب میکنن و کرایه رو بقدری آوردن پایین که راننده بیچاره نمیدونه چه بکنه با این هزینههای سر سام آور اگر راست میگن کمیسیونشون رو بکنن ۱۰ درصد مگه بفکر جیب مسافر نیستن ‌. یکی از اهداف درآمد میلیاردی این شرکتهاس و راننده هم حق اعتراض نداره


  • فیلی... بازنشسه تامین اجتماعی

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    ی موقع حواسم نیست. ی سفر قبول می‌کنم بعد می‌بینم ۱۰ دقیقه تا مبدا راه هست. خوب لغو می‌کنم. دائم ازم کم می‌کنند. بهر حال پیریو هزار……..


  • گل حسین

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    سلام دوستان راننده اسنپ فقط به فکر خودشان هستن و اصلا به فکر راننده نیستن وقتی سفر قبول وبه مبدا میرسی تماس میگیری شماره خاموش پیام میده پیام میدی جواب نمیدن من چندین بار حتی ۷ دقیقه منتظر مسافر ماندم دریغ از یک کنسلی حالا راننده دو بار بیشتر به عللی بزنه فورا جریمه کسرمیشه همه شان با کلاس دزدی میکنند و همه که ادعا شان مردم بدبخت کردن لال مونی میگیرند راستی بیا یک چای دبش لب سوزبخورین


  • علیرضا توکلی فرد

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    چرا وقتی درخاست کننده اسنپ باکس سفر را لغو میکند راننده باید هزینه لغو سفر را بپردازد


  • سام

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    بعضی مسافرها انگارراننده روخریدن واسه ده،بیست تومن،اسنپ حق تموم رانندگان محترمش به گردنشه،نه کرایه روبالامیبره نه بفکربنزین راننده هست وگردن دولت میندازه اینابهونه هستن،همیشه همه بارها باید بدوش مردم باشه مخصوصأ ضعیفتریناشون زورشون به گردن کلفتا نمی‌رسه زورشون به راننده میرسه که فقط خدمات میده به یه مشت مفتخور


  • ناشناس

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    من به عنوان یک مسافر ، اگه بین.. و اسنپ مخیر بودم، گاهی .. رو انتخاب میکردم….البته بعضی.


  • حسینی

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    سلام وقت بخیر بعضی مسافران هم اسنپ میگیرن هم تپسی وقتی یکی زودتر رسید اون‌یکی رو لغو میکنن من خودم بارها ۵یا ۶دقیقه تا مبدا رفتم وقتی رسیدم یا نزدیک بودم لغو کردن تو این وضعیت ترافیک درسته لطفا برای این یه فکری بکنید.


  • علی

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    اگه بخوام از اسنپ بگم یک طومار میشه.فقط در یک کلام خلاصه میکنم….اسنپ یک .. بزرگ و . و.. هست


  • فرهاد

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    چرا وقتی راننده مسیری را طی میکند تا به مبدا برسد و بیش از ۵ دقیقه هم منتظر تشریف فرمائید مسافر میشود، بعد زنگ هم به مسافر میزند و مسافر پاسخی نمیدهد و سپس به ناچار سفر را لغو میکند، راننده جریمه میشود؟؟؟؟!!!!!!


  • فرهاد

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    راننده به مبدا میرسه ۵ دقیقه هم صبر میکنه و مسافر جواب تلفن را هم نمیده، اگر راننده به ناچار سفر را لغو کنه متاسفانه باز راننده جریمه میشه….


  • حمید

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    اسنپ کلا برای راننده زیر میشه تپسی خیلی بهتره


  • ناشناس

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    چرا وقتی راننده مسیری را طی میکند تا به مبدا برسد و بیش از ۵ دقیقه هم منتظر تشریف فرمائید مسافر میشود، بعد زنگ هم به مسافر میزند و مسافر پاسخی نمیدهد و سپس به ناچار سفر را لغو میکند، راننده جریمه میشود؟؟؟؟!!!!!!


  • حمید

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    اسنپ کلا برای راننده زیر میشه


  • حسین

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    سلام .من فقط اینو میگم‌ اسنپ یعنی …اسنپ فقط به فکر مسافرانش هست .آقا خانم تو رو خدا یه ۱۰ روز کار نکنین ببین اون موقع چیجوری التماس میکنن‌البته تپسی داره جلو میزنه به امید خدا


  • Davood

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    راننده آن قدر بی ارزش شد نباید برای اسنپ کار کرد کارکردن برای اسنپ حرام است چونکه درآمد حاصل از این کار اصلا برکت نداره چون همیشه نارضایتی توکارهست حق راننده همیشه پایمال میشه باید این دو شرکت اسنپ وتپسی را منحل کرد


  • مهدی سلطانی

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    باسلام.اصلا چرا راننده باید پنج دقیقه منتظر باشد.مسافر باید طوری وقتشو تنظیم کنه که راننده رسید حرکت کنه.درضمن من روزی دوسه تالغوسفرمیزنم هیچ هزینه ای اسنپ نمیده


  • سیف اله حسنی

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    خوب است.


  • Davood

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    باید این دو شرکت اسنپ وتپسی را منحل کرد


  • فرج

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    من از ۲۰دقیقه را میروم و احترام بهش میگذارم وقتی بهش میرسم یا لغو میکند یا گوشیش را خاموش میکند من بدبخت بنزین میزنم چند کیلو متر راه میام تا تو را به مقصد برسانم مگه مرض داری مزاحم میشوی


  • فاطیما

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    پس من که تا الان این قانون و نمیدونستم و به حرف راننده ها برا اینکه اونا کمیسیون ندن وسط راه لغو میزدم…یه جور سو استفاده راننده ها بوده…
    واقعا که…


  • مرتضی عالی

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    گرفتید مارو؟اساس نامه و قوانین اسنپ کاملا ضد راننده تعریف شده و به ضرر راننده هر چی راننده زحمت کش تر باشه اسنپ بیشتر اذیتش میکنه.عدم واریز طراحی تشویقی به دلایل الکی که خودشم هم نمیدونه عدم واریز بنزین و بستن حساب راننده الکی جریمه لغو یفر اونم در شرایطی که مسافر مقصره و نمیخواد لغو کنه و خیلی چیزایی دیگه اعتراضو هر گونه سوال از اسنپ هم فقط با متن از قبل نوشته شده پایخ داده میشود ی مشت کارشناس بی سواد داره اسنپ با مدیران …


  • اسماعیل

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    سلام اول بابت لغو سفر که مسافر بعد چندین دقیقه جواب گوشی نمیده دوم اینکه شهرهای شلوغ وقتی سفر قبول میکنی اکثرا خیابان شلوغ ترافیک هست بعد چند دقیقه موندن داخل ترافیک وتغیر یک دور برگردان لغو سفر میخوری حالا بیا از ترافیک دربیا که بخاطر سفر لغو شده گرفتار شدی بابت حمل حیوانات لطفا گزینه بزارید که راننده قبول میکنه یا نه هزار بار هم بیارن لغو میکنم حمل سگ وظیفه راننده نیست بابتش هزینه دادم در مورد عوارضی مسیر ورود به آزاد راه ۵۰۰متر از ورود تا خروج فاصله نداره آزاد راه کمالشهر تا مهرشهر کرج هربار هزینه عوارضی میاد حساب راننده بدبخت لطفا پیگیر باشید چند بار ثبت تیکت انجام دادم ولی گفتن وظیفه راننده پرداخت عوارضی هست من کرایه ۳۹هزار آز کمالشهر به مهرشهر به اسنپ بدم به عوارضی بدم یا ببرم خرج کنم تمامی نداره این پول لطفا پیگیری کنید این گونه عوارضی ها را


  • غلامحسین

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    من راننده اسنپ هستم چند روز پیش مسافری را به مقصد وبه مبلغ اعلام شده قبول کردم بعد از اینکه می خواستم به سمت مسافر بروم معلوم شد که رفت و برگشت است در صورتی که در نمای اسنپ برگشت مشخص نبود من هم لغو سفر کردم این مشکل از برنامه اسنپ‌بود . ونه مسافر کنه راننده مقصر بودنند


  • امیر

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    به نظر من که اصلا نه اسنپ خوبه نه تپسی به جای اینکه بااین همه گرونی کرایه هاروافزایش بدن کم میکنن وکمیسیون بالامیگیرن اصلاهرچی ماشینومیتازیم پول استعلاک ماشین هم درنمیادبه نظرمن بایدماراننده هاخاموش کنیم یه هفته اسنپ وتپسی رورهاکنیم ومسافرنگیریم تاهم کرایه هارودرست کنن هم سهمیه بنزین رو پرداخت کنن این بهترین کاره چون اینابه فکرماراننده هانیستن فقط به فکرجیب خودشون هستن


  • ناشناس

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    اسنپ ی مشت کار شناس الکی خوش و بی سواد گذاشته طرح و قوانین بدرد نخور فقط به نفع مسافر تایید میکنن اونا که پشت فرمون و تو کف خیابون نیاومدن چه جوری تصویب میکنن اینارو؟اسنپ بدردنخور


  • جواد

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    زمانی هست که مسافر رو میخواهید بگیرید زده مثال دو دقیقه وقتی اوکی میکنید میشه ۱۰ دقیقه مجبور هستیم کنسل کنیم چه اتفاقی اینجا رخ میده یا حرکت میکنی بری سمت مسافر داخل اتوبان شدی مسافر لغو میکنه نیم ساعت زمان میبره تا از اتوبان بری بیرون میشه بگید چی میشه


  • رزیتا

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    ۲۰ درصد کمیسیون از راننده میگیرید
    هزینه های بتزین استهلاک ماشین لنت خوری توی ترافیک
    اسنپ باید ۵ درصد کمیسیون بگیره
    خیلی از راننده ها ازمسافر درخواست لغو سفر میکنن مسافر هم خوب که فکر میکنه میبینه اسنپ کمیسیون بالایی میگیره اینجوریه که لغو سفرها زیاد شده


  • سید

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    ماکه تابحال ندیدیم اسنپ پول کنسلی بده خدالعنت کنه مسافرانی که بعدازرسیدن لغومیکنند


  • فریبرز

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    من کلی سفرهای لغو شده از طرف مسافر داشتم که باعث نا امیدی من از همکاری با اسنپ شده،مصافت زیادی رو رفتم ولی مسافر بدون توجه،سفرش رو لغو کرده،باید برای مسافرها شرایط سختی رو قرار بدین تا این اتفاقات رخ نده


  • ناشناس

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    من بارها درخواست اسنپ دادم ولی از طرف راننده لغو شده…و اگر مساف را تحت فشار قرار بدید ما خودمون اپلیکیشن اسنپ را حذف میکنیم..چون تا هوا ابری میشه قیمت‌ها چند برابر میشه….فقط و فقط به فکر جیب خودتونید


  • محمدرضامحمدعلیها

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    سلام وقت بخیر من تا بحال خیلی لقو سفر داشتم وهیچ هزینه ای در یافت نکردم


  • نصرت

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    من به عنوان راننده اسنپ همیشه از این نوع لغو سفر متضرر بودم کلی تا مبدا رفتم ولی مسافر سفر را لغو نموده اگه محدودیت لغو سفر اجرا شود خوب است چون بعضی از مسافران برای سر کار گذاشتن راننده عمدا سفر را لغو میکنن


  • ناشناس

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    در رابطه با ۵ دقیقه منتظر ماندن راننده تجدید نظر شود چون در زاهدان بنزین خیلی گرون شده و راننده از دهم هر ماه به بعد بنزین آزاد تهیه میکنه و اگر قرار باشه برای هر نفر پنج دقیقه منتظر بمونه بیست نفر میشه ۱۰۰ دقیقه و این یک هزینه خیلی زیادی هست که شامل راننده میشه و باید یه فکری بحال رانندگان زاهدانی بکنید با تشکر


  • علی عسگری

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    چرا وقتی مشتری سفر را لغو میکند راننده جریمه میشود


  • محمد

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    لطفا پرداخت نقدی را از اسنپ رانندگان بردارید
    شما یک نوشابه از سوپر مارکت میخوای یاری اول پولش پرداخت میکنی بعد پیک میاره اما شما مسافر را به مقصد رسوند ۳۰ تا عابر بانک می خواد بره تا کرایه راپرداخت کنه یا هی به موبایلش ور میره میگه شماره کارت بده بعد باید به مسافر یا اسنپ زنگ بزنی تا کرایه پر اخت بشه البته اگه بشه بااینکرایه ها


  • خودم

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    خیلی جالبه گزارش هم تهیه میکنن تمام چیزایی که میگن دروغه هزینه بنزین بعد یکسال که قطع شده هنوز تو تبلیغات جذب راننده هست اونوقت میخوان هزینه کنسولی بدن یک مشت آدم بی سواد …..جمع شدن شدن کارشناس اسنپ بجای این اراجیف کرایه ها رو که نسبت به پارسال کم کردید درست کنید تو اسنپ برعکس جاهای دیگر هست که امسال از سال قبل کرایه ها کمتر شده


  • علی

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    اسنپ بدتر از حمالیه هیچ چیزش عادلانه و به نفع راننده نیست اسنپ یعنی.. و.. در حق راننده و خانوادش،هزینه کنسلی در نودو نه درصد مواقع پرداخت نمیشه ولی جریمه به سرعت پانزده تومن کسر میشه،اگر برای خودتون و خانوادتون ارزش قائلید از اسنپ بیاید بیرون ،اسنپ یعنی .. که هرچه بیشتر تلاش کنی فقط حمالی مسافرو کردی و پورسانت اسنپو دادی،یا حق


  • ناشناس

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    یه سوال اینجا مطرح است که اگه راننده به مبدا رسید و بیش از ۵ دقیقه توقف داشت و مسافر در محل حاضر نشد و از طرفی لغو سفر نکرد و پاسخگوی تلفن نبود راننده چه باید بکنه؟


  • حمیدحامدی

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    مسخره است، دو کیلومتر راه میری، میرسی به مبداء، ۶،،،۷دقیه توقف میکنی، پیام میدی من رسیدم، تماس میگیری مسافر در دسترس نیست، یا شانس میاری یارو لغو میکنه، ولی بیشتر وقتها، نه جواب میدن نه از ترس هزینه تلفن یا لغو سفر نتیجه ای نمیگیری، مجبور میشی لغو کنی، تازه واست پیام میاد، لغو سفر مجاز؟!!! نه خسارت لغوسفر، تازه اگه بدلیل خرابی اپ یا اینترنت یه لغو دیگه داشته باشی جریمه هم میشی!!! وافعا”عدالت و انصاف اینا کجاست، بیچاره ما راننده ها که از روی اجبار داریم با ای بی.. همکاری میکنیم، .


  • ناشناس

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    اسنپ پاداش انجام سفرهای تشویقی ما را پرداخت نمیکند چه برسد به پرداخت هزینه ی لغو سفر!


  • مجتبی عبدی

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    و چ عادلانه هست


  • متین

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    اسنپ بجای اینکار ها از کمیسیون ۲۰ دیدیش کم کنه هرگز این مشکل پیش نمیاد


  • محسن ایزدبخش

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    متاسفانه در موارد زیادی پس از پیمودن مسافت طولانی و حتی منتظر نگه‌داشتن طولانی مدت راننده در مبدا مسافر یا مسافران سفر خود را لغو می کنند که باتوجه به مصرف بنزین و هزینه استهلاک خودرو بهیچوجه منصفانه و منطقی نیست و مبلغی هم که اسنپ برای جبران می پردازد منطقی نیست


  • مسعود

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    سلام
    لطفا سهمیه بنزین را هم پیگیری بقرمایید


  • ناشناس

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    پس چنین نوشته بودم بدتان آمده،سخن حق همیشه زجرآوره آنهم درایران عزیزوس افرا اسلامی که کارحق پایمال ولی کج کاران میلیاردی وام میگیرن وبازپرداخت


  • ناشناس

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    همه اش بی خودی است اصلا به راننده که هم مادی وهم جانی دراختیاراسنپ ومسافراست هیچ ارزشی نمی گذارن،چندین دفعه ۶,۷کیلومترمسیرطی کردم وچندین دقیقه هم منتظر ماندم ودرآخرهم لغوسفرشده واسنپ درکمال بی شرمنده گی فرمودن حق بامسافراست!؟اگرچمین باشدپس تمام لغویان راگردن راننده بگذاریدوهم خودوهم بقیه را تحت کنیدو…


  • مرتضی

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    من یه مسافر سوارکردم ۴دقیقه معطل شدم رسیدم مقصد گفتم توقفتو بزن ده دقیقه جروبحث میکرد و ولکن نبود و پیاده هم نمیشد.کرایش ده هزار تومان بود بزور داد و رفت بعد از چند دقیقه از اسنپ بهم زنگ زدند ویک هفته تعلیق شدم.ازین مسافرا هم تا دلت بخواد هست.تازه برای فرار از کرایه هم که دستشون بازه.اخه چندر غاز کرایه خوردن داره