شرایط پرداخت هزینه لغو سفر که مسافر و راننده های اسنپ بدانند

شرایط «پذیرش سفر» از سوی کاربران راننده اسنپ از یک استاندارد خاص برخوردار است. بر اساس این استاندارد، رانندگان پس از پذیرش سفر مجاز به لغو غیرضروری نیستند و در صورت انجام این کار با محدودیت در ارسال درخواست و همچنین غیرفعالی موقت مواجه می‌شود. اکنون اسنپ قصد دارد، به منظور عادلانه کردن شرایط برای […]

شرایط «پذیرش سفر» از سوی کاربران راننده اسنپ از یک استاندارد خاص برخوردار است. بر اساس این استاندارد، رانندگان پس از پذیرش سفر مجاز به لغو غیرضروری نیستند و در صورت انجام این کار با محدودیت در ارسال درخواست و همچنین غیرفعالی موقت مواجه می‌شود.

اکنون اسنپ قصد دارد، به منظور عادلانه کردن شرایط برای هر دو گروه از کاربرانش، استانداردهایی را در ثبت «درخواست سفر» از سوی مسافرانش اعمال کند تا لغو غیرضروری سفر از طرف کاربران مسافر هم کاسته شود.

چه سفرهایی شامل هزینه‌ی لغو سفر می‌شود؟

از آنجا که برای لغو غیرمجاز و بیش‌ از استانداردهای تعیین شده از سوی کاربران راننده سازوکاری بازدارنده وجود دارد، اسنپ در راستای عادلانه کردن شرایط لغو سفر برای هر دو گروه از کاربرانش، بهینه کردن چرخه‌ خدمت‌رسانی و کاهش لغو غیرضروری سفر، سازوکاری تعیین کرده تا با احترام به حقوق کاربران راننده از لغو غیرضروری سفر پرهیز کنیم. توصیه‌ی اسنپ این است که پیش از ثبت درخواست از آمادگی خود برای انجام سفر اطمینان حاصل کنیم و پیش از لغو غیرضروری سفر به یاد داشته باشیم که راننده برای رسیدن به مبدا ما وقت و هزینه‌‌ صرف کرده است.

اسنپ قابلیتی تحت عنوان «هزینه‌ی لغو سفر» طراحی کرده است تا در صورت لغو غیرضروری سفر به کاربران راننده‌ای که آماده‌ی انجام سفر هستند و سفرشان لغو می‌شود، در برخی موارد هزینه‌ای بابت جبران خسارت پرداخت شود. این هزینه مستقیما و بدون کسر کمیسیون به حساب راننده واریز خواهد شد.

هزینه لغو سفر اسنپ

این قابلیت جدید در حال حاضر، در مرحله‌ی اول، فقط شامل مواردی می‌شود که کاربر راننده به مبدا سفر رسیده و ۵ دقیقه‌ در انتظار سوار شدن مسافر مانده باشد، اما سفر به دلیل لغو غیرضروری از سوی مسافر یا حاضر نشدن مسافر در مبدا انجام نشود.

لغو غیرضروری سفر چگونه تشخیص داده می‌شود؟

در موقعیت‌هایی که ممکن است سفر لغو شده مشمول هزینه شود، ابتدا پیام هشداری با ذکر مبلغ هزینه‌ لغو به مسافر نمایش داده می‌شود تا در صورت پذیرش این موضوع اقدام به لغو سفر انجام شود. اسنپ در این موارد، بلافاصله پس از لغو سفر، به وسیله‌ی یک سیستم هوشمند موقعیتی که سفر در آن لغو شده، مسیر پیشروی راننده و مدت زمان انتظار او در مبدا را بررسی می‌کند و مسافر را به وسیله یک پیامک از وضعیت هزینه لغو سفر خود مطلع می‌سازد.

نحوه ثبت درخواست تجدیدنظر هزینه لغو سفر به چه صورت است؟

از آنجایی که ممکن است مسافر به دلیل شرایطی اضطراری و خاص ناچار به لغو سفر شده باشد، اسنپ امکانی را برای بررسی دقیق دلایل لغو سفر نیز در نظر گرفته است. کافی است به بخش پشتیبانی در منوی داخل اپلیکیشن مراجعه کنید، گزینه «مشکلی با هزینه لغو سفر دارم» را بزنید و جزئیات دلایل لغو خود را شرح دهید. پشتیبانی اسنپ، پس از بررسی دقیق‌، نتیجه را از طریق پیامک به شما اعلام می‌کند. در نسخه وب اپلیکیشن اسنپ، برای ثبت درخواست تجدیدنظر در هزینه لغو سفر، به منوی کاربری اسنپ بروید، به بخش «ارتباط با پشتیبانی» بروید و از دسته‌بندی مالی گزینه‌ی «اعتراض به هزینه لغو سفر» را انتخاب کنید و با انتخاب سفر مربوطه دلایل لغو خود را شرح دهید. پشتیبانی اسنپ پس از بررسی گزارش شما نتیجه را در منوی پشتیبانی به شما اعلام خواهد کرد.

هزینه‌ی لغو سفر اسنپ چقدر است و چطور به مسافر اطلاع داده می‌شود؟

در صورتی که ۵ دقیقه از رسیدن راننده به مبدا و دریافت پیام «راننده رسید و منتظر شماست» گذشته باشد و مسافر سفر را لغو کند یا در مبدا حاضر نشود، مسافر ملزم به پرداخت هزینه لغو است. این هزینه در شهرهای مختلف متفاوت است که به طور کامل و بدون کسر کمیسیون به حساب راننده واریز می‌شود.

در اولین لغو سفر خود -در مواردی که شامل هزینه می‌شود- ملزم به پرداخت هزینه نمی‌شوید، اما در موارد بعدی هزینه لغو سفر در بخش «پرداخت‌های معوقه» اپلیکیشن شما ثبت می‌شود. اسنپ به هیچ عنوان این مبلغ را از اعتبار مسافران خود کسر نخواهد کرد و این هزینه را بلافاصله از منابع مالی خود به کاربران راننده پرداخت می‌کند.

به هر مسافر تا ۲ بار فرصت داده می‌شود هزینه‌های معوقه لغو سفر خود را پرداخت کند. اگر مسافری برای بار سوم مشمول هزینه لغو سفر شود، تا زمان پرداخت بدهی، قادر به ادامه استفاده از اپلیکیشن نخواهد بود.

 عضو کانال ما شوید :

هزینه لغو سفر اسنپ را چطور باید پرداخت کرد؟

هزینه لغو سفر به عنوان بدهی در حساب کاربری مسافران ثبت می‌شود و به صورت خودکار از موجودی آن‌ها کسر نمی‌شود. جزئیات مربوط به سفر لغو شده و مبلغ و تاریخ آن را در بخش «پرداخت‌های معوقه» در منوی اپلیکیشن اسنپ ثبت می‌شود.

برای پرداخت کافی است به بخش پرداخت‌های معوقه بروید، یا اگر پیام هشدار پرداخت‌های معوقه در اپلیکیشن نشان داده شد مراحل پرداخت را با دنبال کردن این پیام انجام دهید.

راننده ها و مسافرین اسنپ نظرتان را بنویسید

استعلام سابقه کیفری برای راننده اسنپ کافی نیست/ راننده اسنپ پیشنهاد لغو سفر داد مسافر گوش نکند/ راننده بیگانه هم رسید

مطالب مرتبط

راننده و مسافر اسنپ بدانند: جبران خسارت راننده پس از رسیدن به مبدأ در سفرهای لغوشده از سوی مسافر

صفر تا صد تایید صلاحیت و نظارت بر عملکرد رانندگان اسنپ/ راننده فعال در چه صورت غیرفعال می‌شود؟

اعتراض مدیر عامل اسنپ به پرداخت مالیات بر ارزش افزوده:حقوق مسافران را تضییع می‌کند

نظرات

  • محمد

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    خب داری به مردم یاد میدی که راننده نمیتونه سفر رو لغو کنه ولی همش داری دروغ میگی هزار بار شده مسافر سفر رو لغو کردولی پشمکم ندادید بهش ببین خیلی خوب بلدی کارت رو انجام بدی ریدم تو اون هوش مصنوعی این رو یادت باشه هوش مصنوعی مقابل هر ایرانی به زانو در میاد


  • راننده اینترنتی

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    یعنی تا قبل ۵ دقیقه وقت ک هزینه صرف نمیشه ک همچین چرتی رو بلقور کرده
    بدرد خودش میخوره قوانینش


  • الیاس الیاسی

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    باتوجه به حضوردرمحل وانتظارهزینه سفرها نسبت استهلاک،سوخت ومعطلی راننده خیلی پایینه خدمن الان بیشترازیکماهه کارنمیکنم چون آفتابه خرج لحیمه واقعا ترجیحا ماشینم ستلم بمونه بهنره اگه راننده به محل برسه حتی اگرقبل از۵دقیقه حضورلغوبزنه بازم ظلمه به راننده چون مسیررارفته توقفها رودرست حساب نمیکنن اینجوری همش به نفع مسافره اکثرمسافرامثل وزیرحاضرمیشن این اصلا درست نیست بنظرم مسافربایددرمحل حاضرباشه نه راننده۵دقیقه تحمل کنه


  • علی

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    اگر این تصمیم برای مسافرگرفته شودکه بایدحزینه لغو سفر را بپردازد باید فاتحه آینده را خواند


  • احمد

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    بجا چندر غاز کنسلی فکری به حال اضافه کردن کرایه بکنید در ضمن ۵ دقیقه معژل شدن چه صیغه ای راننده مسیر رو طی کرده تیک به مبدا رسیدم رو هم زده .قتی مسافر به هر دلیلی لغو کرد باید هزینه کنسلی بده اگه میتونید گزینه اتوماتیک وار درست کنید که مسافر اگه دیر اومد سوار شد خود سیستم هزینه توقف رو اضاف کپه که ذانن ه به مسافر نگه بعدش هم نمره منفی بده


  • رضا

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    سلام واقعاکمیسیون اسنپ زیادهست فقط وفقط اسنپ به جیب خودش هست اصلا کاری به راننده نداره که چقدرکرایه میگیره ایقدرکرایه کم میزنه که ادم عصبی میشی چون اسنپ خودش براش مهم نیست چون فقط کمیسون خودش میشناسه براش مهم نیست که راننده چقدردرامدکنه


  • محسن

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    چه قانونی که راننده بیچاره تا میاد لغو بزن جریمه میکنن چرا مسافر رو جریمه نمیکنن من رفتم مسافر هنوز تصمیمش رو نگرفته میخاد کجا بره تکلیفش با خودش مشخص نیست گفتم اوکی این همه راه هم اومد اشکال نداره لغو بزنین من برم یه مسافر دیگه بگیرم دور زدم برگشتم دیدم مسافر لغو نزد خودم لغو زدم و در جا جریمه شدم خوب وقتی اون مسافر شعور نداره هنور مقصدش مشخص نیست لغو هم نزده من نمیتونم ۱ ساعت الاف شم تا مسافر کی دلش بخاد لغو بزن که‌ اخه این چه قانونی اسنپ داره والا راننده بدبخت اومده کار کنه وقتی هم سفر رو قبول میکنه خوب قبول کرده دیگه وقتی بعد یهو لغو میزنه حتما ماشینش خراب شده یا هر دلیلی چرا فورا جریمه میشه یه خورده انصاف داشته باشین تو رو خدا راننده بدبخت تا میاد حرف بزن مسافر ستاره ضعیف میده به راننده که باز اون یه داستان دیگه ینی واقعا شورشو در اورده اسنپ


  • Bb

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    راننده اسنپ حامی ندارد یا توسط مسافر دست بسر می شود یا توسط نیروی انتظامی به دلیل بی حجابی بعضی ازخانم ها مورد جریمه واقع می شود واسنپ فقط درصد خودش را آنی ازحساب راننده کسر می کند ازسال ۱۴۰۱ بنزین هم که قطع گردیده دل راننده به چی خوش باشد خودتان قضاوت کنید


  • محسن

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    راننده بدبخت چن کیلومتر راه میره تا میرسه به مبدا بعد حتما هم باید ۵ دقیقه الاف بشه که شاید ۲۰۰۰ جریمه مسافر بیاد به حسابش یا ن اسنپ خیلی به مسافرا بها میده و راننده بیچاره رو لای منگنه میزاره که مسافرا اینقد پرو میشن و سواستفاده میکنن بعضی ها واس سرگرمی اسنپ میگیرن تا میرسی لغو میزنن اونوقت منطق اسنپ چیه باید ۵ دیقه بگذره ای خدا چه بدبختی داریم ما راننده اسنپ هااا. من چن شب پیش مسافر سوار کردم کرایه نداد چاقو هم کشید زنگ زدم پشتیبانی اسنپ میگن شما پایان سفر بزنید و درگیر نشید با مسافر اسنپ خودش کرایه رو پرداخت میکنه الا یه هفته گذشته کرایمو ندادن با پشتیبانی تماس میگیرم دایورت میکنن رو تلفن گویا اونجا هم میگه تیکت ثبت کنید هزرتا تیکت ثبت کردم و زنگ زدم ولی خبری از کرایه نیست چرا دارین حق راننده رو ضایع میکنید اون ادمی که میاد اسنپ از همه جا دستش کوتاه که میاد اسنپ بعد اینجوری اسنپ کرایشو میخوره و به مسافرا هم اینقد بها میده که چاقو بکشن
    بعدش هم اگه قرار باش مسافر ۵ دیقه در مبدا الاف بشه باز ۵ دیقه طول میکشه تا مسافر بیاد باز تو مسیر مسافر میگه توقف کن ولی تو سفر لحاظ نمیکنه باز برسی به مبدا باید ۱۰ دیقه الاف بشی که مسافر بره از خونه یا عابر یا سوپر مارکت سر کوچه کرایه بگیره اگه قرار باش تو هر سفر نیم ساعت به جز تایم اصلی سفر الاف بشه نیم ساعت هم مسیر سفر میشه ۱ ساعت اونوقت کرایه چقد ۱۵ هزار خداوکیلی این کجاش انصاف تازه کمیسیون هم بمون


  • ناشناس

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    من خود راننده اسنپ هستم و مسافر زیاد لغو کرده حتی ریالی ب حساب نیومده والان شهرداری ب نرخ ها میخواد رسیدگی کنه .شما برید اول مشکلات راننده ها رو حل کنید بعد فکر جیبتون باشید ..یه نقطه از شهر بایستید سفرهایی برا راننده میاد ک ارزش نداره ماشین جابجا کنه یا اصلا در محدوده راننده نیست زمان فقط معلوم میکنید ببینم شما می تونید.کرایه خونه بدید با اسنپ چ برسه زندگی کنید قشری ک ب اسنپ رو آوردن پولدار نیستن.مگه راننده زن و بچه ندارن.خواهشن. می‌خواهید تصمیم بگیرید یک روز برید اسنپ. بعد بگید شهرداری بیاد نرخ تعیین کنه و…غیره بداد مردم برسید. نه همون هم ک دارن ازشون بگیرید .


  • احسان

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    سلام.آخه راننده یک خیابان راازاین طرف تاآن طرفش برودبعدمسافرلغوسفررابزنداین چه فایده ای واسه راننده داره بااین استعلام بالا.تازه باید۵دقیقه صبرکنه تامسافرفکراش روبکنه که میخوادسواربشه یانه.زیر۵دقیقه هم محاسبه نمیشه.فایدش چیه.اسنپ بایدواسه مسافربرنامه روجوری طراحی کنه که وقتی واقعااسنپ نیازداره بتونه درخواست بزنه اگه خواست لغوکنه قبل ازدرخواست اسنپ پیام روی صفحه واسش بیادکه درصورت لغوجریمه میشه.اینطوری دیگه راننده این همه راه رونمیره بعدکنسل بشه.آخه راننده چه گناهی کرده.من خودم دریک روز۸تاکنسلی داشتم که اسنپ هیچ هزینه ای واریزنکردهیچ ولی به اشتباه یک سفرراقبول کردیم بعدلغوکردیم جریمه کمیسیون اون سفرروفوراازحساب کسرکرد.خداروخوش میادبااین گرونی


  • ناشناس

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    من خود راننده اسنپ هستم و مسافر زیاد لغو کرده حتی ریالی ب حساب نیومده والان شهرداری ب نرخ ها میخواد رسیدگی کنه .شما برید اول مشکلات راننده ها رو حل کنید بعد فکر جیبتون باشید ..یه نقطه از شهر بایستید سفرهایی برا راننده میاد ک ارزش نداره ماشین جابجا کنه یا اصلا در محدوده راننده نیست زمان فقط معلوم میکنید ببینم شما می تونید.کرایه خونه بدید با اسنپ چ برسه زندگی کنید قشری ک ب اسنپ رو آوردن پولدار نیستن.مگه راننده زن و بچه ندارن.خواهشن. میخاین تصمیم بگیرید یک روز برید اسنپ. بعد بگید شهرداری بیاد نرخ تعیین کنه و…غیره بداد مردم برسید. نه همون هم ک دارن ازشون بگیرید .


  • هادی

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    س،اسنپ باکس فقط،فقط به فکردرامد،خودشه هرراننده ای مسافرش لغوکنه راننده بدبخت جریمه میشه این چه قانونی هستش توروزروشن دست میکنن توجیبی راننده بیچاره


  • هادی

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    سلام منم راننده اسنپ باکسم چندبارمسافرلغوکرده بعدش استپ منوجریمه کرده نقدی تاپرداخت نکردم نذاشت سرویس بگیرم باپشتیبانی درمیان گذاشتم اصلا سردرنمیاوردن نفهم بودن فقط دارن راننده رومیدوشن مفت خورا


  • امید

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    اسنپ فقط و فقط و فقط به فکر مسافر هست اگر راننده کنسل کنه جریمه میشه ولی مسافر نه


  • محمدرضا

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    پنج دقیقه خیلی زیاده ما اگه پنج دقیقه دیرتربرسیم به مکان مسافرستارهامونوکم میکنن.حالاچرامابایدپنج دقیقه منتظرشازده خانوم بمونیم.


  • ناشناس

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    پنج دقیقه خیلی زیاده ما اگه پنج دقیقه دیرتربرسیم به مکان مسافرستارهامونوکم میکنن.حالاچرامابایدپنج دقیقه منتظرشازده خانوم بمونیم.بخداتپسی بهتره.


  • تنگسیر

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    با سلام، موضوع لغو سفر بار ها از سوی راننده انجام شده حتی بعد از ۵ دقیقه بعد تائید این مورد چگونه اعمال می شود؟


  • آرش زخمی

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    درودبرشماوبااینکه خوشحال نیست اماموافقم .


  • سعید

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    همش چرت وپرته کدوم راننده هزینه لغو سفر و گرفته شده من خودم هشت دقیقه منتظر شدم وسفرلغو شده ولی کنسلی بهم‌ندادند


  • ناشناس

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    من راننده اسنپ هستم یک سول ازمسولین اسنپ دارم مسافری که فاصله ۳ دقیقه ای روبعددودقیقه لغو میکنه واسنپ هیچ هزینه ای روبرای راننده درنظرنمیگیره چطورسفرهای ۷ الی ۱۲ دقیقه ای روبرای راننده میفرسته


  • ناشناس

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    باسلام به نظر بنده یک هفته کلا خاموش کنید برنامه هارو کنارخیابون وایسین خطی بزنیین صدرصد بصرفه تر چون بیشتر اوقات کرایه از تاکسی خطی کمتره


  • ناشناس

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    من راننده اسنپ و تپسی ام ۲ دیقه وامیستم مسافر اومد نیومد گازشو میگیرم میرم، کنسل هم نمیکنم می زارم مسافر تو حال خودش باشه


  • حسین

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    اسنپ نمیدونم باچه معیارهایی سفر رو حساب میکنه دیروز از پردیس فاز ۴ به میدان بهارستان ۱۱۴۰۰۰کرایه میزد ۲۰۰کرای ی اسنپش اون مسیر شما بگید راننده چیکار کنه


  • محمدی

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    اسنپ برای شما سود هنگفتی میاره وگرنه برای بدبخت راننده مصرف بنزین هم نمیشه قیمت شهرستان ها را بررسی کنید مزد یک کارگر ساختمانی هم درنمی‌آید پدرخودت و ماشین هم درمیاد از موقعیت مردم سوئ استفاده کرده‌اند


  • اسماعیل

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    باسلام خدمت مردم بدبخت و بیچاره پدر خود و ماشین در میاری مزد یک کارگر ساختمانی هم درنمی‌آید ولی حساب کنیم برای اونها چقدر در میاد اینم یک دزدیه دیگر است بیشتر سفر های شهرستان ده هزار تومان است به گدا میدی پرت میکنه جلوت حق ماست یک عده دیگر باید از کار ما بیچاره ها پول هنگفت به جیب بزنند


  • محمدی

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    اسنپ برای شما سود هنگفتی میاره وگرنه برای بدبخت راننده مصرف بنزین هم نمیشه قیمت شهرستان ها را بررسی کنید مزد یک کارگر ساختمانی هم درنمی‌آید پدرخودت و ماشین هم درمیاد از موقعیت مردم سوئ استفاده کرده‌اند


  • آرمان

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    مسافر بنده خدا هیچ تقصی ی متوجهش نخواهد بود چون توی این ماجرا ذینفع نیست مسافر وقتی دریافت کیسیون ۲۰ درصدی اسنپ و هزینه های فوق گرانه ماشین راننده رو از زبان راننده میشنوه خود بخود ناچار به درخواست لغو سفر پاسخ مثبت میدهد بنده خودم مسافر همیشگی اسنپ هستم و به تعداد زیادی از این اتفاقات برخوردم وبه شخصه‌لغو کردن سفر رو برای ندادن کمیسیون صد در صد قبول ندارم و پول پاکی نمیبینمش ولی اینجا اسنپ با این همه درآمد چی میشد درصد کمتری از رانندگان محترم بگیره تا این عزیزان با انگیزه بیشتر خدمت رسانی کنن و میتوانید حتی از طرحها و روشهای مناسب تر که توسط مردم ارائه میگردد بهره ببرید


  • اتا

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    سلام دوستان راننده اسنپی. ۱-۲ ماهی میشه که شبها کار میکنم و اکثر مواقع تا ۱۰ سفر رو هم لغو زدم ولی باز میتونم درخواست قبول کنم.نهایتا یه جریمه لغو برام میاد.موقع پرداختهای نقدی میشه لغو زد که مطمئنا بهتره از ۲۰% کمیسیون پرداخت کردن…


  • داود

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    مسافر بنده خدا هیچ تقصی ی متوجهش نخواهد بود چون توی این ماجرا ذینفع نیست مسافر وقتی دریافت کیسیون ۲۰ درصدی اسنپ و هزینه های فوق گرانه ماشین راننده رو از زبان راننده میشنوه خود بخود ناچار به درخواست لغو سفر پاسخ مثبت میدهد بنده خودم مسافر همیشگی اسنپ هستم و به تعداد زیادی از این اتفاقات برخوردم وبه شخصه‌لغو کردن سفر رو برای ندادن کمیسیون صد در صد قبول ندارم و پول پاکی نمیبینمش ولی اینجا اسنپ با این همه درآمد چی میشد درصد کمتری از رانندگان محترم بگیره تا این عزیزان با انگیزه بیشتر خدمت رسانی کنن و میتوانید حتی از طرحها و روشهای مناسب تر که توسط مردم ارائه میگردد بهره ببرید


  • داود

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    سلام خودمونی بگم چرا از فکرو ایده های خلاق پیشنهادی استفاده نمیکنید مطمئنن بابت چالش لغو سفر هم اعتماد و محبوبیت خود را پیش مردم زیر سوال میبرید هم متحمل هزینه های جاری زیادی خواهید شد یک طرحی براش در نظر دارم که سود سه طرفه داره یعنی اسنپ راننده و مسافر هرسه بدون تحمیل کوچکترین بار مالی برای سه طرف و در عین حال کاربردی و اسان و قابل اجرا میباشد
    نتیجه گیری از اجرای این طرح برای سه طرف با صرف کمترین زمان و بدون ایجاد اخلال در سیستم و اختلاف بین سه ضلع اسنپ یعنی مسافر راننده و اسنپ انجام میپذیرد اگر اسنپیها دوست داشتن درخدمتشون هستم و طرح ارائه میدم درحال حاضر تپسی در حال بررسی برای به کار گیری طرح هستش ولی مهم برای من اینه هر کدام زودتر و بیشتر هزینه کنند برنده میشوند توی وضعیت الانه اسنپ اخه مسافر از لغو سفر چه منفعتی بدست میاره که مستحق تهدید و جریمه ومسدودی حساب بشود کسی نمیتوتند به طور قطع تشخیص بدهد که لغو سفر واقعی و یا فیک بشود پس کارتون میتواند مصداق ناعدالتی و حق خوری باشد بامید عدالت


  • محمد

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    سلام خیلی مسافرها همزمان هم اسنپ و تپسی درخواست میدن هر کدام نزدیک تر کرایه پایین بود آن یکی را لغو میکنن مهم براشون نیست دو تا راننده میاد دنبالشون خدا لعنت کنه همچین افرا دی رو. باید تاکسی اینترنتی ها جوری برنامه ریزی کنن که مسافر نتونه همزمان دو تا تاکسی بگیره


  • ناشناس

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    اصلا گیرم هزینه کنسلی هم پرداخت شد ۲۰۰۰ هزارتومن بخاط ۵ دقیقه تامبدا رسیدن و۵ دقیقه منتظرموندن میشه ۱۰ دقیقه ایا ۱۰ دقیقه استعلاک خودرو وراننده ۲۰۰۰تومن بحث داره کم کمش هرماشین ۲۰۰ میلیون سرمایه بیشتره بحث میکنید هزینه کنسلی ندید قیمتارودرست بزنیدبه طب گرفتن به لرز راضی بشید خدایی شما یه اقلامی نام ببرید که تومغازه زیر ۲۰ تومن باشه اونوقت ۵ دیقه برو۵ دیقه منتظر کرایه ۱۸ تومن کی اینارومیبره مقصرخودمونیم که میبریم فکرکنید بعدنظربدین راننده محترم


  • ,راننده اسنپ

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    دیشب ساعت ۱۰مسافر از محدوده دردشت اعلام مسافر از مبدأ دردشت به پردیس فاز ۴شد بقیمت ۵۳هزار تومان ،سوال اینه که آیا قیمت گذاری بر چه مبنایی است از این مبلغ حدود ۹۵۰۰تومن کمسیون و عوارض اتوبان حداقل ۶ تومن که جمعا ۱۵۵۰۰تومن کسر و برای راننده با در نظر گرفتن بنزین و استهلاک و ۲۵ کیلومتر مسافت و زمان حدود ۳۷تومن مانده دارد . آیا این نرخ گذاری منصفانه است؟


  • حسن

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    همش دروغه هرروز چندسفرازطرف مسافرلغو میشه تاکنون هیچ هزینه لغو سفر برایم واریزنشده درصورتی که ما چند کیلومتری توترافیک وچاله وچوله های کوچه پس‌کوچه‌های شهر به مبدأ میرسیم مسافرراحت بدون هیچ هزینه ای سفررالغو میکنه ومابااین همه استعلاک ووقت بایدضرر کنیم آما اگرماراننده ها اگربه دلایلی سفررالغو کنیم باید جریمه سفر بپردازیم مثلا هنگام قبول سفرتامبدا مسافررایک یا دو دقیقه به نشان داده میشود وماراننده ها قبول میکنیم وبعدا حرکت می‌کنیم می‌بینیم شده پنج یاشش دقیقه بااین کرایه کمبصرفه نیست وبه ناچارسفر رالغو میکنیم جریمه لغو سفر برایم لحاظ میکنن درصورتیکه مشکل ازطرف اسنپ بوده ددهر صورت سر ماراننده هاراکلا میزارن


  • فرهنگ

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    اسنپ یک شرکت کلاه بردا..ر هستش تا حالا از راننده کلاه برداری… می کرد حالا می خواد از مسافر هم .. کنه بابا اسنپ هر وقت دلش خواست خسارت سفر می ده نه همیشه .


  • سرور اسنپ

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    یک مسافر مست رو سوار کردم بردم مقصد گفت برو یکجای دیگه بردمش گفتم کرایه. کلی فحش خوردم ۴۳ دقیقه تمام علاف پشتیبانی اسنپ شدم بعدشم بدونه جواب را فتم خونه بعداز کلی پیگیری و در یک هفته دربدری من شدم مقصر و قطع همکاری گفتن شکایتی داشتی همون مسافر دو هفته الافم کردن که من در خاست حضور و رودر رویی کردم گفتن حرف مشتری را مهمه که و من بایکوت .چون طرف زن بود دیگه اون شد راستگو و منم شدم چوپان دروغگو منم ی مرد.برای همین برای من یعنی اسنپ یعنی …


  • امید

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    ۴۵۰۰ میریزن برا لغو سفر اونم نه همیشه هروقت دلشون بخاد واقعا خجالت اوره. ۴۵۰۰شا…. تواون سیستمتون


  • کاظم

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    سلام لطفاً گزینه بدحجابی داخل لغو سفر بیارید مسافر سوار میشه من کار بی روسری ندارم هرکسی دوست داره اینطور برگرده ولی مسافر نمیتونه برای مسافر بگه روسری سر کن اگه منم لغو کنم شامل جریمه میشم چندبار در روز لغو کنیم الان برای من پیام کشف حجاب آمده زدن ماشین ۱۵روز توقیف هست لطفاً حداقل گزینه بدحجابی بزارید تا قبل از سفر لغو بشه بهتره که ماشین توقیف کنند اینم نشد نون درآوردن


  • ناشناس

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    …حرف مفت میزنه.همش دروغه … .بیش ۱۰۰تا سفر من لغو شده از طرف مسافر یدونه هویج هم برای من نریختن ..


  • رضا

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    با عرض سلام بنده خودم راننده استپ هستم متاسفانه رانندگان مسیری طی میکند تا به مسافر بری بالاخره هم وقت گذاشته و استعلام خودرو و سوخت ولی به مقصد رسیده یا رسیده مسافر لغو سفر میزند اینجا استپ هیچ هزینه ای از مسافر کم نمی کند به حساب راننده بریزد مگر راننده گناه کرده که اینهمه راه رفته که مسافر را جابجا کند که مسافر لغو سفر بزند این یک کار اشتباه هست کار درست این است که مسافر وقتی در خواست خودرو کرد اگر پشیمان شد چه موجه و چه غیر موجه باید از حساب کاربری مسافر نصف کرایه کم بکند و به حساب راننده واریز کند تا هیچ کس الکی درخواست خودرو نکند و وقتی که مطمئن شد خودرو نیاز دارد درخواست کند


  • اسی

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    با سلام
    راننده های محترم یک طوری صحبت می‌کنند که انگار مسافر صهیونیست هست،،،؛ در صورتیکه بارها شده خودشان هم اسنپ و هم تپسی روشن دارن تا میرسن لغو میزنن و سرویس بهتر رو میگیرن انگار نه انگار مسافر توی سرما و گرما ایستاده
    یک سری از ماشین‌ها هم که صد رحمت به زباله دانی کثیف و داغان
    یک عده راننده هم که انگار مسافر ارث پدرشون رو خورده میخوان بخورن مسافر
    ماشین‌ها بو میده انگار شبها داخل ماشین میخوابن یک عده
    البته راننده محترم و تمیز و بامعرفت هم زیاد هست از حق نگذریم
    ولی به نظر بنده مشکلی از نظر کرایه و هزینه هست با اسنپ حل کنید ربطی به مسافر نداره
    یا اگر صرف نداره شغل دیگری پیشه کنید و برده اسنپ و مسافر نباشید


  • راننده اسنپ

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    سلام تموم این مشکلات راننده ها اینه که وقتی تپسی آمد هیچ کی نباید برنامه تپسی رو نصب میکرد چون وقتی اسنپ رقیب داشته باشه هیچ کاری نمیتونه بکنه
    کمی تفکر کنید


  • مهدی

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    چند ساله که اسنپ اینو گفته ولی تاحالا من ندیدم. راننده تا کنسل کنه ۱۵۰۰ جریمه میشه ولی هزار دفعه شده رفتم مسافر کنسل کرده هیچ مبلغی بابت کنسلی ندادن. خیلی مواقع یجایی هست که اصلا نمیشه یک لحظه توقف کرد چه برسه به ۵ دقیقه. بزور یکم منتطر میمونی اگه افسر نیاد و دوربین ننویسه بهت نمالن مسافر نمیاد مجبوری بعلت ترافیک حرکت کنی، وقتی هم کنسل کنی فوری جریمه میشی. بنزین هم یکسال بیشتره واریز نشده. ماشین من که پژو بنزینی تو ترافیک ۱۴، ۱۵ تا میسوزونه کلا باید ضرر بدی


  • حسن

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    ممنون در گذشته همه لغوها به سود مسافر بود وفقط راننده جریمه میشد


  • فرزاد خانبانی

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    با سلام و وقت بخیر،از این که این مهم را برای کاربران راننده ایجاد کردید بسیار ممنون و سپاسگذارم چون واقعا در حق من راننده و همکاران به جرات میتوان گفت تضعیف حق راننده و توهینی بود به شان و مقام فرد زحمت کشی که خود را برای خدمات به مسافر با مشکلات ترافیکی و غیره و به محض رسیدن به مبدا سفر بدون هیج خسارتی کنسل و این داستان بارها برای رانندگان در شبانه روز اتفاق می افتاد و حال خرسندیم که این مشکل هم حل شد


  • سیاوش

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    بعضی ارمسافرنماکه اصلامسافرنیستندوهدفشان فقط اذیت وازارکاربرراننده وتحمیل خسارت مالی وروحی وروانی بوی است بادادن مبداومقصدغیرواقعی وبه محض قبول سفرازناحیه کاربرراننده وطی مسافتی و۰۰ بدون دلیل ومکررا لغومیکنند وخودشخص بنده درناحیه خیابان قزوین هلال احمرعباسی مکررا باقبول سفربرخوردباچنین مسئله روداشتم واسنپ بایدبرای اینگونه موردها تدبیری وبرنامه ای بیندیشد


  • راننده اینترنتی

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    این هم عادلانه نیست
    وقتی راننده سفررو قبول کرد و به سمت مبدا حرکت کرد به هردلیل کنسل بشه باید هزینه کنسلی پرداخت بشه این عادلانه س


  • غلامعباس

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    این خیلی خوبه خیلی ها هستند که الکی درخواست اسنپ میدن راننده بدبخت بزن و بکوب میره مقصد کلی هم اونجا معطل میشه بعد میبینی مسافر لغو میکنه و جواب تلفن رو هم نمیده. ومورد بعدی اگر این پرداخت نقدی هم برداشته میشد خیلی عالی بود.


  • مهرداد‌مرادی‌بعضی

    تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲

    بعضی‌وقتهامسافرکرایه‌راپرداخت‌نمیکندومابه‌اسنپ‌پیام‌میدهیم‌ولی‌‌ اسنپ‌هیچ‌کاری‌برای‌ماانجام‌نمیدهد‌این‌‌یک‌‌اجهاف‌بزرگ‌درحق‌راننده‌‌ میباشد‌که‌مسافرخودش‌رازرنگ‌فرض‌کندوحق‌راننده‌رابخورد