شرایط «پذیرش سفر» از سوی کاربران راننده اسنپ از یک استاندارد خاص برخوردار است. بر اساس این استاندارد، رانندگان پس از پذیرش سفر مجاز به لغو غیرضروری نیستند و در صورت انجام این کار با محدودیت در ارسال درخواست و همچنین غیرفعالی موقت مواجه میشود.
اکنون اسنپ قصد دارد، به منظور عادلانه کردن شرایط برای هر دو گروه از کاربرانش، استانداردهایی را در ثبت «درخواست سفر» از سوی مسافرانش اعمال کند تا لغو غیرضروری سفر از طرف کاربران مسافر هم کاسته شود.
چه سفرهایی شامل هزینهی لغو سفر میشود؟
از آنجا که برای لغو غیرمجاز و بیش از استانداردهای تعیین شده از سوی کاربران راننده سازوکاری بازدارنده وجود دارد، اسنپ در راستای عادلانه کردن شرایط لغو سفر برای هر دو گروه از کاربرانش، بهینه کردن چرخه خدمترسانی و کاهش لغو غیرضروری سفر، سازوکاری تعیین کرده تا با احترام به حقوق کاربران راننده از لغو غیرضروری سفر پرهیز کنیم. توصیهی اسنپ این است که پیش از ثبت درخواست از آمادگی خود برای انجام سفر اطمینان حاصل کنیم و پیش از لغو غیرضروری سفر به یاد داشته باشیم که راننده برای رسیدن به مبدا ما وقت و هزینه صرف کرده است.
اسنپ قابلیتی تحت عنوان «هزینهی لغو سفر» طراحی کرده است تا در صورت لغو غیرضروری سفر به کاربران رانندهای که آمادهی انجام سفر هستند و سفرشان لغو میشود، در برخی موارد هزینهای بابت جبران خسارت پرداخت شود. این هزینه مستقیما و بدون کسر کمیسیون به حساب راننده واریز خواهد شد.
این قابلیت جدید در حال حاضر، در مرحلهی اول، فقط شامل مواردی میشود که کاربر راننده به مبدا سفر رسیده و ۵ دقیقه در انتظار سوار شدن مسافر مانده باشد، اما سفر به دلیل لغو غیرضروری از سوی مسافر یا حاضر نشدن مسافر در مبدا انجام نشود.
لغو غیرضروری سفر چگونه تشخیص داده میشود؟
در موقعیتهایی که ممکن است سفر لغو شده مشمول هزینه شود، ابتدا پیام هشداری با ذکر مبلغ هزینه لغو به مسافر نمایش داده میشود تا در صورت پذیرش این موضوع اقدام به لغو سفر انجام شود. اسنپ در این موارد، بلافاصله پس از لغو سفر، به وسیلهی یک سیستم هوشمند موقعیتی که سفر در آن لغو شده، مسیر پیشروی راننده و مدت زمان انتظار او در مبدا را بررسی میکند و مسافر را به وسیله یک پیامک از وضعیت هزینه لغو سفر خود مطلع میسازد.
نحوه ثبت درخواست تجدیدنظر هزینه لغو سفر به چه صورت است؟
از آنجایی که ممکن است مسافر به دلیل شرایطی اضطراری و خاص ناچار به لغو سفر شده باشد، اسنپ امکانی را برای بررسی دقیق دلایل لغو سفر نیز در نظر گرفته است. کافی است به بخش پشتیبانی در منوی داخل اپلیکیشن مراجعه کنید، گزینه «مشکلی با هزینه لغو سفر دارم» را بزنید و جزئیات دلایل لغو خود را شرح دهید. پشتیبانی اسنپ، پس از بررسی دقیق، نتیجه را از طریق پیامک به شما اعلام میکند. در نسخه وب اپلیکیشن اسنپ، برای ثبت درخواست تجدیدنظر در هزینه لغو سفر، به منوی کاربری اسنپ بروید، به بخش «ارتباط با پشتیبانی» بروید و از دستهبندی مالی گزینهی «اعتراض به هزینه لغو سفر» را انتخاب کنید و با انتخاب سفر مربوطه دلایل لغو خود را شرح دهید. پشتیبانی اسنپ پس از بررسی گزارش شما نتیجه را در منوی پشتیبانی به شما اعلام خواهد کرد.
هزینهی لغو سفر اسنپ چقدر است و چطور به مسافر اطلاع داده میشود؟
در صورتی که ۵ دقیقه از رسیدن راننده به مبدا و دریافت پیام «راننده رسید و منتظر شماست» گذشته باشد و مسافر سفر را لغو کند یا در مبدا حاضر نشود، مسافر ملزم به پرداخت هزینه لغو است. این هزینه در شهرهای مختلف متفاوت است که به طور کامل و بدون کسر کمیسیون به حساب راننده واریز میشود.
در اولین لغو سفر خود -در مواردی که شامل هزینه میشود- ملزم به پرداخت هزینه نمیشوید، اما در موارد بعدی هزینه لغو سفر در بخش «پرداختهای معوقه» اپلیکیشن شما ثبت میشود. اسنپ به هیچ عنوان این مبلغ را از اعتبار مسافران خود کسر نخواهد کرد و این هزینه را بلافاصله از منابع مالی خود به کاربران راننده پرداخت میکند.
به هر مسافر تا ۲ بار فرصت داده میشود هزینههای معوقه لغو سفر خود را پرداخت کند. اگر مسافری برای بار سوم مشمول هزینه لغو سفر شود، تا زمان پرداخت بدهی، قادر به ادامه استفاده از اپلیکیشن نخواهد بود.
عضو کانال ما شوید :
هزینه لغو سفر اسنپ را چطور باید پرداخت کرد؟
هزینه لغو سفر به عنوان بدهی در حساب کاربری مسافران ثبت میشود و به صورت خودکار از موجودی آنها کسر نمیشود. جزئیات مربوط به سفر لغو شده و مبلغ و تاریخ آن را در بخش «پرداختهای معوقه» در منوی اپلیکیشن اسنپ ثبت میشود.
برای پرداخت کافی است به بخش پرداختهای معوقه بروید، یا اگر پیام هشدار پرداختهای معوقه در اپلیکیشن نشان داده شد مراحل پرداخت را با دنبال کردن این پیام انجام دهید.
راننده ها و مسافرین اسنپ نظرتان را بنویسید
ریسعلی
تاریخ : ۸ - دی - ۱۴۰۲
آقا ای چکاری هست مسافر سوار میشه هنوز در رو نبسته راننده اسرار میکنه سفرو لغو کن محلش نمیزاری دوباره میگه ای کار درست نیست وبعضی ها ماشینشون بوی سیگار میدن بعد میگن مسافر قبلی کشیده
م
تاریخ : ۸ - دی - ۱۴۰۲
من چندین دفعه شده پشت ترافیک دور بردان بنزین آزاد ووووووو رفتم تا رسیدم جلو خونه مسافر لغو زده . تو هر ماه چند تا اتفاق میفته . ریالی هم پرداخت نکرده اسنپ. دروغ میگه .
ناشناس
تاریخ : ۸ - دی - ۱۴۰۲
اسنپ وانتی ها دبه میکنند بلید یک چیزی بیشتر بدهی تا بار مجاز وزنی را ببرند
نسرین بخشی
تاریخ : ۸ - دی - ۱۴۰۲
با رانندگانی که اصرار به لغو سفر دارند برخورد کنید
احمد رضا باقری
تاریخ : ۸ - دی - ۱۴۰۲
با درود
همه و همه به نفع مسافر است
غلامحسین زارع
تاریخ : ۸ - دی - ۱۴۰۲
سلام این طرح عالی است بنده خودم راننده اسنپ هستم وهمیشه گلایه مندبودم
رحیمی
تاریخ : ۸ - دی - ۱۴۰۲
پنج دقیقه توقف خیلی بی انصافیه ،شما در نظر بگیرید کل مدت سفر از مبدا تا مقصد کمتر از ۵ دقیقه است ،راننده حدود چهار تا پنج دقیقه طول میکشه تا برسد به مبدا و تا پنج دقیقه هم توقف داشته باشه ،یعنی اینکه ۱۵ دقیقه زمان برای یک سفر سی تا چهل هزار تومانی وقت بگذارد!!!!!تازه بماند اکثرا در انتخاب مبدا و مقصد هم اشتباه میکنند،پیشنهاد اینکه حد اکثر دو دقیقه توقف معقول به نظر میرسد
احمد
تاریخ : ۸ - دی - ۱۴۰۲
سلام خدمت راننده گان اسنپ وتبسی
چند شب پیش یکی از همین مسافرهایی که همزمان هم اسنپ میگیرن هم تبسی به پستم خورد با توجه به اینکه خودمم هر جفت برنامه هام روشن بود تو دوتاشم قبولش کردم وقتی رسیدم به مبدا مسافر اونجا نمیدونست تبسی رو سوار بشه یا اسنپو(تو رو قرآن رسیدگی کنیین)اگه راه داشت طرف ماکسیم و به آژانس محلشون زنگ میزد یه جماعتی با هم برای جابجایی این مقام عظیم الشعن برن به استقبالش.جالب اینجاش بود که مسافر میگفت شما کدومشید اسنپ یا تبسی منم گفتم شما کرایه بده من اصلا جیسون استاتهامم تو فیلم ترانسپورتر
راننده
تاریخ : ۸ - دی - ۱۴۰۲
بارها شده من سه دقیقه در ترافیک مونده تا به مقصد می رسیم مسافر سفر لغو میکند
رابعه فقیری
تاریخ : ۸ - دی - ۱۴۰۲
اکثرا خود راننده ها سفرو لغو می کنند و از مسافر هم می خوان که سفر رو لغو کنه
محمد
تاریخ : ۸ - دی - ۱۴۰۲
بابا اسنپخودش یکسره دستش توجیب رانندس بعدشم یه سمارش برا سرویسها زده یعنی به اجبار میگه اون سفریهم گه قیمتش پایینه قبول کن وگرنه درخواست کم براد ارسال میکنم درنهایت هم مسدود موقت میشی کی اسنپ بفکر راننده بوده اخه فقط بفکر جیبو درامد خودشه
مولا
تاریخ : ۸ - دی - ۱۴۰۲
ما راننده های اسنپ بغل خیابان درانتظار مسافر هستیم یک الا دو دقیقه وایستادیم تابیاد دوربین یاافسر جریمه کرده کرایه سی هزارتومانی جریمه ۴۰هزارتومانی همه جاکه جا پارک نیست
قدیرعلی عباسی
تاریخ : ۸ - دی - ۱۴۰۲
باسلام کاربسیارخوبی است وقتی مسافر صفررالغومیکند مخصوصامسافتیراراننده طی کرده به مبدا رسیده گذشته از هزینه ایکه راننده تقبل کرده با اعصاب راننده بازی میکندراننده از شغلش ناراضی میشوداحساس میکندعروسک خیمه شب بازی دیگران است
سجاد
تاریخ : ۸ - دی - ۱۴۰۲
سلام ۵ دقیقه زمان زیادی هستش برای راننده با این هزینه های ماشین مسافر وقتی تو اپلیکیشن داره میبنه باید آماده باشه نه دیگه ۲ دقیقه نهایتش راننده منتظر بمونه خیلی چیزها هستش که مسافر باید رعایت کنن یه سری توضیحات باید براشون بزارید
ناشناس
تاریخ : ۸ - دی - ۱۴۰۲
سلام به نظر من و خیلی از رانندهای عزیز که در اسنپ حضور دارن ۵ دقیقه زمان زیادی هستش مسافر وقتی داره از اپلیکیشن میبینه راننده نزدیکه باید در مبدا حضور پیدا کنه هرچه زودتر نهایت راننده ۲ دقیقه میتونه صبر کنه با این گرانی و هزینهای استلاک ماشین بیشتر باید برای مسافر توضیحات بزارید که رعایت کنن
ن.
تاریخ : ۸ - دی - ۱۴۰۲
من بیشتر وقتا اسنپ می گیرم راننده می گیره وبعد از یکی دو دقیقه لغوش مکنه چرا راننده جریمه نمیشه ازش پول نمیگیرین بدین به مسافر تازه راننده های اسنپ تا سوار میشیم میگن لغو سفر بزنید برای اینکه کمسیون ندن خودشون لغو سفر میزنند.. چرا برنامه ای درست نمیکنی که این کار ها انجام نشه …از آمل
غلام
تاریخ : ۸ - دی - ۱۴۰۲
مسافرااسنپ خییلی پرروشدن گاهی پیش میامیگه وایساعابرپول بگیرم مسافردرمیره،شما۱دستگاه راه انداختین تاازجیب راننده بیچاره هم خودتون هم مسافراسودببرن.این وسط راننده بیچاره همش استهلاک وهزینه)باورکنیدبعضی اوقات درآمدروزانه م بالای۱.۳۰۰میشه امامیخام برم خونه پول۱ساندویچ توجیبم نیس(۱سازوکار۳جانبه راه بندازین تاراننده هم سودببره مثلابیمه یامثلاازرده خارج کردن خودروی بالای۴سال خدمت دراسنپ خلاصه بگم زندگی براماراننده هافقط اجباریه
رضا
تاریخ : ۸ - دی - ۱۴۰۲
از این به بعد دعوا سر اینه که راننده میگه من پنج دقیقه پیش رسیدم و به مبدا رسیدم رو زدم و مسافر میگه من ندیدم یا میگه نه برای من نیومده که راننده رسیده ،خود اسنپ دیگه باید جوابگوی مسافرهای دروغگو باشه ، اگه این قانون درست اجرا اجرا اجرا بشه خیلی خوبه ، قانون خوب همیشه میزان ن اما تو اجرای قانون درست عمل نمیکنن
سعید
تاریخ : ۸ - دی - ۱۴۰۲
هیچ راننده ای راضی نیس ازاسنب وتپسی فقط ازبیکاری مجبورندکارکنندوهمیشه دولت توهرچی دست بزاره نتیجه میشه این یه روزی تقاص کارش پس میدن
راننده اسنپ
تاریخ : ۸ - دی - ۱۴۰۲
خداوندا ما را از رانندگی اسنپ بی نیاز گردان.
حسن
تاریخ : ۸ - دی - ۱۴۰۲
این ۵ دقیقه الکیه. من با مسافر بصوذت پیامکی در ارتباط بودم و پیام میداد الان میایم. آخرش بعداز ۷ – ۸ دقیقه لغو کرد. ۱ ریال هم بابت کنسلی به من ندادن. همش چرته. اسنپ فقط مشتری مداری میکنه و راننده برده ای بیش نیست.
ناشناس
تاریخ : ۸ - دی - ۱۴۰۲
دروغ فقط
مهران
تاریخ : ۸ - دی - ۱۴۰۲
سلام وقتی برنامه مشکل داره میزند تا مبدا چهار دقیقه بعد قبول درخواست می زند هفت دقیقه خوب همون چهار دقیقه که ظلم رفتن چه برسه به هفت دقیقه هفت دقیقه از این کله شهر میشه رفت اون ور شهر لغو هم میکنید باید جریمه اینارو هم ما بدیم
دهقان مشهد
تاریخ : ۸ - دی - ۱۴۰۲
خاک برسرتون همش بفکر مسافر هستین اگه ما راننده ها نبودیم شما چه گوهی میخوردن حالم از اسنپ بهم میخوره مفت خورا
ناشناس
تاریخ : ۸ - دی - ۱۴۰۲
اسنپ اینقد مسافرو پروو کرده ک پدر و مادر من اینجوری تو بچگیم پروم نکردن و بهم نرسیدن من یک راننده اسنپ هستم واگذارتون باشه اون بالایی یا خق
رضاافروشه
تاریخ : ۸ - دی - ۱۴۰۲
اسنپ دیگ هیچ ارزشی برای من نداره،چون مفت هم نمی ارزه،بجای موندن تو اون دخمه بی در و پیکر،روزها،دربستی میبرم و تا شب یک و نیم بعضی وقتا دو تومن هم درمیارم.خداروشکر ک از اسنپ راحت شدم.
ابراهیم
تاریخ : ۸ - دی - ۱۴۰۲
اسنپ فقط و فقط و فقط ….به فکر مسافر میباشد و اصلا ارزش و اهمیتی برای رانندگان قائل نیست و رانندگان را نوکر خود و مسافران میداند و دارند مانند زنو خون رانندگان را میمکد و یک عده .. و.. دور هم گرفته اند و هر روز دارند کار راننده را با مشکل بیشتری روبرو میکنند و اصلا حرف حق و عدالت نمیفهمند و فقط به فکر درآمد خودشان هستند
مهدی
تاریخ : ۸ - دی - ۱۴۰۲
چرا گرونی بیش از حد اثنپ رو نمیگی
چطور باید پیگیری کنیم که جواب بدن
هرچند که چاقو دسته خودشو نمیبره
Farzad
تاریخ : ۸ - دی - ۱۴۰۲
این اسنپ بایدیک قانون برنامه ریزی چیزی داشته باشه مااسنپ میگیریم اصلاپلاک ماشین باخودش جوردرنمیادبایدرنگ علایم تابلواسنپ چیزی داشته باشه خودسازمان باید رنگ تابلواسنپ چیزی نصب کنندبعداماتااسنپ میگیریم راننداسرارمیکنه لغوسفربزنیم برای فرارازکمسیون وبعداچرامااسنپ میگیریم درخواست لغومیزنیم فقط مسافربایدجریمه بشه هردوطرف بایدجریمه بشن هم راننده لغوسفرهم مسافرلغوسفر.
محمد
تاریخ : ۸ - دی - ۱۴۰۲
سلام و عرض ادب خدمت فقیران و زجر کشیدگان محترم رانندگان اسنپ،،بنده اگر هک بلد بودم این برنامه رو جوری هک میکردم که تا چندین سال چنین برنامه ای با این حجم زورگویی ساخته نشه،،و اگر مدیر عامل … و … این برنامه را میشناختم گردنشو میشکستم همانطور که اینهمه دست و پاشکسته از دست مدیر این برنامه ناراضی هستند باتشکر
امیر حسین خدایی
تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲
من مطلبی که در گزینه قبلی اعلام کردم باید یاداور میشدم من طرف صحبتم با رانندگان زحمت کش که در اسنپ مشغول هستن به هیچ وجه نیست و نخواهد بود من خودم جزی از خانواده راندگان عزیز هستم و خوب میدونم چه مشکلات و چه خون دلهای که نخوردن از قوانین اسنپ طرف صحبتم با خود کار گزاران اسنپ است و بجرات میگم شما ها نه دلت به حال مسافر سوخته نه قدر زحمت رانندگان ناوگان تو میدونی پس لطفا تز نده
درستکار
تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲
چه خبره ۵ دقیقه منتظر مسافر ماندن …اسنپ خیلی مسافران را پرو کرده …کمی بفکر راننده ها باشید ..شما فقط کمیسیون را میبینید …زشته…
امیرحسین خدایی
تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲
تکلیف مسافر که معطل ماشین میشه ویک راننده عزیز سفر را به عهده میگیره و مسافر منتظر ماشینه یک دفعه پیامک از طرف اسنپ میاد راننده قبلی انصراف داد اسنپ بدنبال ماشین دیگری است اینجا حق ضایع شده مسافر کجا محاسبه می شود چون من خودم بارها با این موضوع مشکل داشتم و اسنپ هم هیچ کاری نمی کنه بعد از چند بار (دوبار)لغو سفر از طرف راننده قیمت را افزایش میدهد
پورنصیری
تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲
سلام نظر خوبی است درضمن چرا این قدر کرایهها کم شده کسانی که فقط بنزین مصرف می کنند چه گناهی کردهاند
عباس
تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲
..ترین وبهترین سیستم اسنپ این سیستم به همکار خودش تپسی هم رحم نکرد وبرای میرانند ها طرح تشویقی میزاره اما یک روز میده ۳روز نمیده الکی میکه به علت رعایت نکردن قوانین به شما تعلق نمی گیره اگه سفر درست نیست پس چرا کمیسون رو میگیره مگه نمیگه سفر درست انجام نشده خوب کمیسیون روهم نگیره به خاطر این میگم دزده چون هم کمیسیون رو میگیره هم پاداش رو نمیده این درد همه راننده های اسنپه هروقت هم پیام میدی هیچکس جواب نمیده به امپراطور میگیم میخایم با یک مسئول صحبت کنیم میگن نمیشه با ریس جمهور میشه ارتباط برقرار کرد اما با اسنپ ها نمیشه چون میدونند که …
سید ناصر
تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲
من راننده اسنپ هستم و در روز حداقل با یک تا دوتا از این مورد برخورد دارم طرف هم درخواست اسنپ میده هم توسی هر راننده ای که زودتر سفر رو قبول کرد و رسید مسافر رو میبره و در حالی که من رسیدم و چند دقیقه منتظر موندم تازه تماس میگیرم مسافر میگه من رفتم با تپسی تو لغو کن برو
مهدی
تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲
آقای آرش نفهم خودتی نه مسافران اسنپ.نمیدونم کدوم احمق تورو صلاحیت داده.مسافرنباشه توباید بری گدایی
نادر
تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲
باسلام مسافری که پول نقدنداردوهم نمیتواندآنلاین پرداخت کندوکارت بکارت کردن هم غیرقانونی هستش راننده فلک زده چطوری بایستی متوجه شودکه بمحض رسیدن به مقصدمیتواندهزینه سفرش رادریافت کند؟!درمقصدمسافرجلوی عابربانک میایستدکه هزینه سفرش راپرداخت کندولی متواری میشودوبندهٔ خداراننده هرچی تیکت میذاره که پول سفرشورابگیردنمیشودومسافرهاهمیادگرفتن شماره کارت رومیگیرن وبه پشتیبان میگن باینکارت واریزکردیم ولی هرچی راننده بدبخت تیکت میذاره که دریافت نکردم گوش شنوایی وجودندارد اینقدرراه فراراسنپ برای مسافرهابازگذاشته که حدوحسابی نداره فقط تپسی خوب حق سفیرهارومیده
Taktaz
تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲
سلام و درود و خسته نباشین به تمام راننده های تاکسی اینترنتی
شما اگه راست میکین چند ماه پول بنزین ما رانندهارو بریزین به حسابمون الکی شعار ندین تمامتون لب و دهنین اینجا فقط دهن ما رانندها داره سرویس میشه
انسانیت خوب چیزیه بابا یکم داشته باشین بد نیست
بازنشسته بدبخت
تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲
بنده دارم اسنپ کارمیکنم دروغ نگم روزی حداقل دویاسه سفرازطرف مسافربعدرسیدن راننده به مبدالغومیشه اسنپ دزدهم یک ریال نمیده وهمش طرف مسافر رومیگیره ،مسافرهم باغرور وفخرفروشی بخاطر۲۰تومن فکرمیکنه راننده وماشین ملک پدرشه ریدم تواین شغل وباعث وبانیش
آرش
تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲
همه این مشکلات بابت اینکه که اسنپ فقط کمیسیونش رامی گیره وزیربار هیچ مسئولیتی نمی ره اگه فقط۱۰۰۰تومن مسافرنفهمی راکه راننده رابازی می ده جریمه کنه دیگه هیچ کس بی دلیل اسنپ نمی گیره بعدلغوکنه
رضا
تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲
متاسفانه رانندگان پس از سوار کردن مسافر به دلیل بالا بودن کمیسیون و فرار از پرداخت کمیسیون از مسافر می خواهند لغو سفر را بزند و بعد کرایه را نقدا دریافت می کنند
سولاریس
تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲
فقط ظلم درحق راننده میکنید چرا روی حرفتون نیستین ۱ساله پول بنزین ۷میلیون راننده توحسابتونه وبه راننده نمیدین وجدان هم ندارین
ناشناس
تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲
خود راننده اسنپ برای اینکه به شرکت کمیسیون پرداحت نکنه، به مسافر میگه لغو کنید
هدی
تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲
چه نفعی برا مسافر و راننده داره
اول مپ رو درست کنه و خطا اپلیکیشنش رو به صفر نزدیک کنه بعد جریمه بذاره برامن یه بار راننده ای رو اورد که مسافر داشت و رفته بود و من کنسل زدم
و همینطور راننده انتخاب میکنه میبینه مسافت رسیدن به مسافر خیلی زیاده و منصرف میشه
اگر اصلاحی قرار صورت بگیره اول خود اسنپ و برنامش شروع کنه
رحمان
تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲
درود بر شما .من راننده اسنپ و ماکسیم هستم
ماکسیم تو تهران چندین بار حدود ۱۰ کیلومتر رفتم ب مبدا رسیدم لغو سفر زد ب مدیریت پیام دادم گفت شماره مسافر رو مسدود میکنه آخه بی مغز که بعنوان مدیر ماکسیم میلیاردی داری کمیسیون میگیری مسدود شدن مسافر چ نفعی ب حال من داره
اسنپ هم همینطوره به مبدا میرسی مسافر بعداز ۵ دقیقه میاد بیرون سوال میکنه اسنپ هستین
میگم بله لغو میزنه میره.
برای هیچ یک از تاکسی اینترنتی مهم نیست که راننده گرفتاری داره.پرداخت مهریه داره.بیمار سرطانی داره.و دختر دم بخت که باید جهازشو جور کنه.
مخصوصا ماکسیم که مدیریتش بویی از انسانیت نبرده
ماکسیم اگر یک ریال کم داشته باشی بهت مسافر نمیده .لغو سفرها رو بهت پرداخت نمیکنه.
توی ایران انسانیت آرزوست
عباس
تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲
سلام همش جیب خود وجیب مسافر.اصلا نه کنسلی میدین واز هرچند پاداش هم یکی را تحت عنوان سیستمی بودن واجرا فایل صوتی مردانه قورت میده با این کرایه های ناچیز حماقت میکنه هرکه کار کنه .انشاالله مسئولبن اسنپ حتی برا یکروز هم شده اسنپ کار کنن.
عباس
تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲
سلام اسنپ فقط به جیب خود ومسافر فکر میکنه وبا هرمشکلی که ما رانندگان برخورد میکنیم تنهابه یک فایل صوتی واینکه کارها سیستمیه پسنده میکنه اینقدر پاداش ولغو سفر از من خورده که حسابش ازدستم خارج شده دعا میکنم که انشاالله مسئولین اسنپ حتی برا یکروز مجبور بشن اسنپ کار کنن.
بهروز
تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲
این هم یک مشکل هست که اگر برطرف بشه کارخوبی انجام داده اسنپ،،،واگر به مسافر گوشزد کنید که زمانی که آماده سوار شدن هستند ودرمورد کرایه هم مشکلشون رفع کنند کار راحت تر میشه ،روی هم رفته احترام متقابل هست نه یکطرفه
GABREIL9
تاریخ : ۷ - دی - ۱۴۰۲
هر چی نظر بنویسیم که کلا ترتیب اثر نداره ،بعدش هم هر تغییری هم ایجاد میشه فقط برای راننده اسنپ هست انگار بچه های اسنپ باکس تو داستان نیستن