شرایط پرداخت هزینه لغو سفر که مسافر و راننده های اسنپ بدانند

شرایط «پذیرش سفر» از سوی کاربران راننده اسنپ از یک استاندارد خاص برخوردار است. بر اساس این استاندارد، رانندگان پس از پذیرش سفر مجاز به لغو غیرضروری نیستند و در صورت انجام این کار با محدودیت در ارسال درخواست و همچنین غیرفعالی موقت مواجه می‌شود. اکنون اسنپ قصد دارد، به منظور عادلانه کردن شرایط برای […]

شرایط «پذیرش سفر» از سوی کاربران راننده اسنپ از یک استاندارد خاص برخوردار است. بر اساس این استاندارد، رانندگان پس از پذیرش سفر مجاز به لغو غیرضروری نیستند و در صورت انجام این کار با محدودیت در ارسال درخواست و همچنین غیرفعالی موقت مواجه می‌شود.

اکنون اسنپ قصد دارد، به منظور عادلانه کردن شرایط برای هر دو گروه از کاربرانش، استانداردهایی را در ثبت «درخواست سفر» از سوی مسافرانش اعمال کند تا لغو غیرضروری سفر از طرف کاربران مسافر هم کاسته شود.

چه سفرهایی شامل هزینه‌ی لغو سفر می‌شود؟

از آنجا که برای لغو غیرمجاز و بیش‌ از استانداردهای تعیین شده از سوی کاربران راننده سازوکاری بازدارنده وجود دارد، اسنپ در راستای عادلانه کردن شرایط لغو سفر برای هر دو گروه از کاربرانش، بهینه کردن چرخه‌ خدمت‌رسانی و کاهش لغو غیرضروری سفر، سازوکاری تعیین کرده تا با احترام به حقوق کاربران راننده از لغو غیرضروری سفر پرهیز کنیم. توصیه‌ی اسنپ این است که پیش از ثبت درخواست از آمادگی خود برای انجام سفر اطمینان حاصل کنیم و پیش از لغو غیرضروری سفر به یاد داشته باشیم که راننده برای رسیدن به مبدا ما وقت و هزینه‌‌ صرف کرده است.

اسنپ قابلیتی تحت عنوان «هزینه‌ی لغو سفر» طراحی کرده است تا در صورت لغو غیرضروری سفر به کاربران راننده‌ای که آماده‌ی انجام سفر هستند و سفرشان لغو می‌شود، در برخی موارد هزینه‌ای بابت جبران خسارت پرداخت شود. این هزینه مستقیما و بدون کسر کمیسیون به حساب راننده واریز خواهد شد.

هزینه لغو سفر اسنپ

این قابلیت جدید در حال حاضر، در مرحله‌ی اول، فقط شامل مواردی می‌شود که کاربر راننده به مبدا سفر رسیده و ۵ دقیقه‌ در انتظار سوار شدن مسافر مانده باشد، اما سفر به دلیل لغو غیرضروری از سوی مسافر یا حاضر نشدن مسافر در مبدا انجام نشود.

لغو غیرضروری سفر چگونه تشخیص داده می‌شود؟

در موقعیت‌هایی که ممکن است سفر لغو شده مشمول هزینه شود، ابتدا پیام هشداری با ذکر مبلغ هزینه‌ لغو به مسافر نمایش داده می‌شود تا در صورت پذیرش این موضوع اقدام به لغو سفر انجام شود. اسنپ در این موارد، بلافاصله پس از لغو سفر، به وسیله‌ی یک سیستم هوشمند موقعیتی که سفر در آن لغو شده، مسیر پیشروی راننده و مدت زمان انتظار او در مبدا را بررسی می‌کند و مسافر را به وسیله یک پیامک از وضعیت هزینه لغو سفر خود مطلع می‌سازد.

نحوه ثبت درخواست تجدیدنظر هزینه لغو سفر به چه صورت است؟

از آنجایی که ممکن است مسافر به دلیل شرایطی اضطراری و خاص ناچار به لغو سفر شده باشد، اسنپ امکانی را برای بررسی دقیق دلایل لغو سفر نیز در نظر گرفته است. کافی است به بخش پشتیبانی در منوی داخل اپلیکیشن مراجعه کنید، گزینه «مشکلی با هزینه لغو سفر دارم» را بزنید و جزئیات دلایل لغو خود را شرح دهید. پشتیبانی اسنپ، پس از بررسی دقیق‌، نتیجه را از طریق پیامک به شما اعلام می‌کند. در نسخه وب اپلیکیشن اسنپ، برای ثبت درخواست تجدیدنظر در هزینه لغو سفر، به منوی کاربری اسنپ بروید، به بخش «ارتباط با پشتیبانی» بروید و از دسته‌بندی مالی گزینه‌ی «اعتراض به هزینه لغو سفر» را انتخاب کنید و با انتخاب سفر مربوطه دلایل لغو خود را شرح دهید. پشتیبانی اسنپ پس از بررسی گزارش شما نتیجه را در منوی پشتیبانی به شما اعلام خواهد کرد.

هزینه‌ی لغو سفر اسنپ چقدر است و چطور به مسافر اطلاع داده می‌شود؟

در صورتی که ۵ دقیقه از رسیدن راننده به مبدا و دریافت پیام «راننده رسید و منتظر شماست» گذشته باشد و مسافر سفر را لغو کند یا در مبدا حاضر نشود، مسافر ملزم به پرداخت هزینه لغو است. این هزینه در شهرهای مختلف متفاوت است که به طور کامل و بدون کسر کمیسیون به حساب راننده واریز می‌شود.

در اولین لغو سفر خود -در مواردی که شامل هزینه می‌شود- ملزم به پرداخت هزینه نمی‌شوید، اما در موارد بعدی هزینه لغو سفر در بخش «پرداخت‌های معوقه» اپلیکیشن شما ثبت می‌شود. اسنپ به هیچ عنوان این مبلغ را از اعتبار مسافران خود کسر نخواهد کرد و این هزینه را بلافاصله از منابع مالی خود به کاربران راننده پرداخت می‌کند.

به هر مسافر تا ۲ بار فرصت داده می‌شود هزینه‌های معوقه لغو سفر خود را پرداخت کند. اگر مسافری برای بار سوم مشمول هزینه لغو سفر شود، تا زمان پرداخت بدهی، قادر به ادامه استفاده از اپلیکیشن نخواهد بود.

 عضو کانال ما شوید :

هزینه لغو سفر اسنپ را چطور باید پرداخت کرد؟

هزینه لغو سفر به عنوان بدهی در حساب کاربری مسافران ثبت می‌شود و به صورت خودکار از موجودی آن‌ها کسر نمی‌شود. جزئیات مربوط به سفر لغو شده و مبلغ و تاریخ آن را در بخش «پرداخت‌های معوقه» در منوی اپلیکیشن اسنپ ثبت می‌شود.

برای پرداخت کافی است به بخش پرداخت‌های معوقه بروید، یا اگر پیام هشدار پرداخت‌های معوقه در اپلیکیشن نشان داده شد مراحل پرداخت را با دنبال کردن این پیام انجام دهید.

راننده ها و مسافرین اسنپ نظرتان را بنویسید

استعلام سابقه کیفری برای راننده اسنپ کافی نیست/ راننده اسنپ پیشنهاد لغو سفر داد مسافر گوش نکند/ راننده بیگانه هم رسید

مطالب مرتبط

راننده و مسافر اسنپ بدانند: جبران خسارت راننده پس از رسیدن به مبدأ در سفرهای لغوشده از سوی مسافر

صفر تا صد تایید صلاحیت و نظارت بر عملکرد رانندگان اسنپ/ راننده فعال در چه صورت غیرفعال می‌شود؟

اعتراض مدیر عامل اسنپ به پرداخت مالیات بر ارزش افزوده:حقوق مسافران را تضییع می‌کند

نظرات

  • مرتضی

    تاریخ : ۱۳ - دی - ۱۴۰۲

    سلام خدا قوت ، به رانندگان عزیز توصیه میکنم. دنبال یه کار دیگه باشند از اسنپ آبی گرم نمی شود ، حال که وضع کار کمی بهتر شده بروید دنبال یه کار دیگه ، به سر انجام کار نگاه کنید که هر چی در می آوری باید بدهی به مکانیک ، جلو بند ساز ، صافکار ، لنت و ترمز ، کار در اسنپ عاقلانه نیست ، باید فکر نان کرد خربزه آبه


  • زرشک

    تاریخ : ۱۳ - دی - ۱۴۰۲

    وقتشه جلدت و عوض کنی اینم کم کم به سرنوشت کراوات داره نزدیک میشه استعمار زغن.فک کنم چند نفر دارن میخورن تو کل دنیا و همینطور سلسله مراتبی بیا پایین فقط نمیدونم چرا این شکم چند وجبی پر نمیشه و بقیه کار میکنن میسازن خودشون میخرن مصرف میکنن .خر والا جفتک میزنه سیخش کنی


  • جانان

    تاریخ : ۱۳ - دی - ۱۴۰۲

    چنتا پیام دادم چ فایده نمیگذارید


  • راننده

    تاریخ : ۱۳ - دی - ۱۴۰۲

    سلام .این پیشنهاد رو بارها به شخصه به اسنپ دادم .اما چیزی که نوشتید در گذشته ام بوده این مورد که راننده از اون سر شهر میاد و مسافر هر موقع خواست لغو میکنه حتی ده متری مقصد و خسارتی به راننده نمیدن.گاهی من متوجه شدم افرادی بی اطلاع با گمان به اینکه اگر راننده به انها نزدیک باشه هزینه سفر کاهش پیدا میکنه راننده رو به سمت خودشون میکشن و از طریق فرد دیگه درخواست میدن و راننده معمولا میپذیره حتی با قیمت کم .خصوصا در روزها و ساعات کم تردد .اسنپ از پارسال سهمیه سوخت نداده و این خلاف قرارداد هست که همین الانم بیان میشه.خیلی چیزهای دیگه مثل کمیسیون غیر منصفانه و الانم پشتیبانی سیستمی و گویا .همش ضعف و متاسفانه …….هیچ فایده ای برا راننده نداره خصوصا اگه خودرو قدیمی و بنزینی باشه.برا مسافرم فک نکنم.فقط mtn و صاحباش براشون خوبه .الانم ظاهرا پول به پشتیبانم کمتر میخوان بدن خوب توپولی و گوگولی بشن.


  • علیرضاافتحی

    تاریخ : ۱۲ - دی - ۱۴۰۲

    سلام چندسال اسنپ باکس بودم ازبس بسته هاآماده نبودومشتری بابداخلاقی میگفت تاده دقیقه رایگان وتوراه رسیدن به مبدالغوسفرمیزدیابعدگرفتن مرسوله دائم زنگ میزدکجای عجله دارم ازهمه بدتربااین همه اذیت برومیزنم به کارتت اینقدزنگ نزن شماره کارتت دارم میزنم نترس بعد۳ الی ۴ روزمیزد دیگه حوصله اینپ نداشتم


  • محمد انصاری مقدم

    تاریخ : ۱۲ - دی - ۱۴۰۲

    با سلام اینقدر به مبدا رسیدیم مسافر بعد ۵ دقیقه لغو کرده یا بیشتر از ۵ دقیقه شده خودم ناچار به لغو شدم
    در طول یکسال یکبار هزینه کنسلی گرفتم
    خبری نیست از هزینه کنسل
    اینقدر اذیت شدم از طرف مسافر که دیگه نمیخام فعالیت کنم


  • محمد انصاری مقدم

    تاریخ : ۱۲ - دی - ۱۴۰۲

    با سلام اینقدر به مبدا رسیدیم مسافر بعد ۵ دقیقه لغو کرده یا بیشتر از ۵ دقیقه شده خودم ناچار به لغو شدم
    در طول یکسال یکبار هزینه کنسلی گرفتم
    خبری نیست از هزینه کنسل
    اینقدر اذیت شدم از طرف مسافر که دیگه نمیخام فعالیت کنم


  • احسان

    تاریخ : ۱۲ - دی - ۱۴۰۲

    بجای این کارها سهمیه بنزین وتشویقی روببدین همه چیز درست میشه


  • یونس مژدهی

    تاریخ : ۱۲ - دی - ۱۴۰۲

    شما اول قیمت‌ها رو درست کنید بعد این حرفها رو بزنید.خدایی خجالت نمی‌کشید این حرفهای بی خودی رو مطرح میکنید.الان یک ساله بنزین ندادید.کمیسیون بالا میگیرید.وخیلی چیزهای دیگر


  • ناشناس

    تاریخ : ۱۲ - دی - ۱۴۰۲

    شما اول قیمت کرایه ها رو درست کنید بعد به فکر چیزهای دیگر باشید.خدایی خجالت نمی‌کشید این حرفها رو میزنید


  • احسان

    تاریخ : ۱۲ - دی - ۱۴۰۲

    شما از ظلم کردن در حق راننده دست بردارید این مسائل به خودی و خود درست میشه.کمیسیون۵الی۱۰درصد عادلانه است


  • علی

    تاریخ : ۱۲ - دی - ۱۴۰۲

    کرایه هم کم هست از بمهدن ۴۰۱ هم بنزین هاپولی شده کمسیون اسنپ متناسب با کرایه ها نیست باید کمسیون این نوع کرایه ه کمتر از ۱۰, درصد باشه در مورد لغو سفر هم بگم اگه مسافر متوجه بشه که با لغو سفر باید هزینه پرداخت کنه هرگز سفر را لغو نمیکنه


  • ناشناس

    تاریخ : ۱۲ - دی - ۱۴۰۲

    با شرکت اسنپ کار نکنید تا ور شکسته بشه


  • ناشناس

    تاریخ : ۱۲ - دی - ۱۴۰۲

    نباید برای این دزدها کار کرد حسابت مسدود می‌کنند بدون هیچ دلیلی کارشناسان افراطی کمسیون بالا هزینه سفر پایین مفتی کار کردن بهتره تا با اسنپ کار کنید من ۴ مسافر مستقیم میبرم ۴۰ اما اسنپ میده ۱۰تومان دیگه هیچ موقع با شرکت اسنپ کارنمیکنم


  • ناشناس

    تاریخ : ۱۲ - دی - ۱۴۰۲

    همش تبلیغ کمسیون بالااز تاکسی تلفنی بالاتره


  • ناشناس

    تاریخ : ۱۲ - دی - ۱۴۰۲

    با مردم روراست باشید


  • ناشناس

    تاریخ : ۱۲ - دی - ۱۴۰۲

    کارشناسان شما افراطی برخورد می‌کنند دیگه با اسنپ کارکردن نمی صرفه کمسیون بالا کرایه کم وبدون هیچ دلیلی حساب مسدود میکنید وتبلیغ۲سال بااین کار کردم نه بنزینی دادند نه پاداشی


  • حامد

    تاریخ : ۱۲ - دی - ۱۴۰۲

    اگر واقعا درست عمل شود خوبه اما اسنب کلا اصل هزنیه سفر را باید اصلاح کند و راننده متضرر نشود در صد سهم خودش را حداکثر ۱۰ درصد کسر کند


  • الفابلاگ

    تاریخ : ۱۲ - دی - ۱۴۰۲

    راننده ها فقط یادگرفتن بگن کمه کمه قیمت ! دوست دارید چقدر باشه کرایه تاکسی ؟ از فرودگاه تا خونه با تاکسی خصوصی میای میشه ۳۰۰ مثلا اینم در تظر بگیرید طرف ماشینش کم کم ۱تومن میارزه ولی در اسنپ اکثر راننده ها ماشین پراید مدل ۸۱ تا ۹۰ هستن که صندلی هاش کثیف و چرکه و لق لق هم میکنه. انتطار دارین با اون کرایه ای که میگیری یکی باشه؟ اسنپ باید پیگیر باشه از دولت وام بگیره بده راننده هاش ماشین خوب بگیرن از اینور کرایه خوب بگیرن هم راننده صبح تا شب کار میکنه هم اسنپ درامدش بیشتر میشه. ضعف مدیریتی


  • مدیرلینک

    تاریخ : ۱۲ - دی - ۱۴۰۲

    بعضی مواقع قیمت های سفر پایین بعضی مواقع هم بالایه پس عدالتی تو قیمت گزاریشون نیست ، راننده تاکسی ها هم کلا طلبکارن در همه لحاظ قیمت کمه و فلان اگر کمه کار نکن برادر من مجبورت نکردن که!
    خیلی مواقع راننده ها بی احترامی میکنن هنوز ننشستی میگن چجوری میخای پرداخت کنی ! یا دیر میان مبدا و جایی که درخواست زدی وا نمیستن . اگرم قرار بشه ما مسافرا ضرر بدیم راننده هام باید بدن.


  • ناشناس

    تاریخ : ۱۲ - دی - ۱۴۰۲

    آخه ۵ دقیقه چیه چرا هزینه اضافی نمکید قیمت بصرفه با این بزنین گاز روغن اسنپ فقط جیب خودشون پرشه فکر راننده نمکن


  • مرتضی

    تاریخ : ۱۱ - دی - ۱۴۰۲

    کمسیون اسنپ غیر عادلانه
    و کرایه زیر ۲۰ یه نوع توهین به راننده…


  • ناشناس

    تاریخ : ۱۱ - دی - ۱۴۰۲

    سلام …صدرحمت به مسافرها
    ‌.
    وانت باری هستم‌خیلی مشکلات وانتی هادارن

    بارهای نامتعارف ..بارهای سرقتی..و…………..


  • ایمان

    تاریخ : ۱۱ - دی - ۱۴۰۲

    باسلام،تاکسی اینترنتی یه فرهنگ هستش که اول خود شرکتها باید این فرهنگو یاد بگیرن، اولا تاکسی وظیفه انتظار ندار و وقتی ماشین به مقصد میرسه باید مسافر حضور داشته باشه مگه قبلش اعلام پرداخت معطلی انجام بده،راننده وظیفه زنگ زدن به مسافر نداره،تعدادی از بی فرهنگها اولا راننده را معطل میکنن چون ۵دقیقه حق خود میدانند و تازه بعداز سوار شدن انتظار دارن راننده در اولین عابر برای گرفتن کرایه منتظر وایسته تا مسافر از دستگاه پول بگیره،خلاصه اول ما مردم باید فرهنگمان را بالا ببریم تا مزاحمت برای همدیگر تولید نکنیم،اول خود اسنپ یا تپسی باید فرهنگ تاکسی اینترنتی بفهمند تا راننده و مسافر هم یادبگیره


  • حیدرمیرزایی

    تاریخ : ۱۱ - دی - ۱۴۰۲

    سلام باتشکر از اطلاعات خودتون کاری پسندیده است.ولی اگر راننده سفررالغوکند.جریمه اش وعلافی مسافرچگونه چگونه پرداخت میشود


  • راننده خسته

    تاریخ : ۱۱ - دی - ۱۴۰۲

    خسته نباشید به تمام رانندگان زحمت کش اسنپ و تپسی خدا قوت به هر کسی که اعتقاد دارید یه هفته کار نکنید نه تو اسنپ ونه تو تپسی مگه قبلش گشنه موندیم تو خیابون کار کنید همون مسافرا رو با کرایه دربستی خیابون سوار کنید تا این دو شرکت تدبیری کنند و کرایه باید داخلی ۳۰ تومان بشه حداقل و مسافت دورتر هم درصدی بالاتر بره مفت کار نکنید بعد عادت کردین این شرکت اینترنتی رو مسافرا هم جدیدا اکثریت شون اتوبوس سوار و پیاده بودن الان ۱۵تومان میده قیافه پولدارا رو هم میگیره می‌ره کوچه بن بست پیاده میشه الان آژانس ها کرایشون خیلی بیشتره چند وقتی کار نکنید درست میشن هم شرکتها و هم مسافر قدر راننده اینترنتی رو می‌دونه کمی هم از اتحاد موتور سوار های اسنپ فود یاد بگیریم چه قدر خوب یه دفعه کار نمی‌کنند و مشکلشون حل میشه با آرزوی موفقیت برای تمام رانندگان و بعضی از مسافران باشخصیت و باشعور دمشون گرم


  • راننده خسته

    تاریخ : ۱۱ - دی - ۱۴۰۲

    خسته نباشید به تمام رانندگان زحمت کش اسنپ و تپسی خدا قوت به هر کسی که اعتقاد دارید یه هفته کار نکنید نه تو اسنپ ونه تو تپسی مگه قبلش گشنه موندیم تو خیابون کار کنید همون مسافرا رو با کرایه دربستی خیابون سوار کنید تا این دو شرکت تدبیری کنند و کرایه باید داخلی ۳۰ تومان بشه حداقل و مسافت دورتر هم درصدی بالاتر بره مفت کار نکنید بعد عادت کردین این شرکت اینترنتی رو مسافرا هم جدیدا اکثریت شون اتوبوس سوار و پیاده بودن الان ۱۵تومان میده قیافه پولدارا رو هم میگیره می‌ره کوچه بن بست پیاده میشه الان آژانس ها کرایشون خیلی بیشتره چند وقتی کار نکنید درست میشن هم شرکتها و هم مسافر قدر راننده اینترنتی رو می‌دونه کمی هم از اتحاد موتور سوار های اسنپ فود یاد بگیریم چه قدر خوب یه دفعه کار نمی‌کنند و مشکلشون حل میشه با آرزوی موفقیت برای تمام رانندگان و بعضی از مسافران باشخصیت و باشعور دمشون گرم


  • سیداحمد

    تاریخ : ۱۱ - دی - ۱۴۰۲

    خوب دیگه اسنپ نمیگیرم…زیادی که رو بدی همین میشه..الان آژانس های قدیمی هزینه شون کمترازاسنپه..


  • ناشناس

    تاریخ : ۱۱ - دی - ۱۴۰۲

    خوب دیگه اسنپ نمیگیرم…زیادی که رو بدی همین میشه..الان آژانس های قدیمی هزینه شون کمترازاسنپه..


  • مستر جورج

    تاریخ : ۱۱ - دی - ۱۴۰۲

    رسمن اسنب از صبح بلند میسه کص.. جابجا میکنه از رشت میبره لایجاج‌ازرامسر میبره انزلی درحال …جابجا کردن دوختره را بردم … امده راست کرده داره کرایشا حساب میکنه ا.مجددت بعد یک ساعت اسنب زد من گرفتم دیدم همینه سوار شد گفتم خسته نباشی با تما پوروز گفت جاتون خالی


  • جعفر

    تاریخ : ۱۰ - دی - ۱۴۰۲

    سلام من هم اسنپ کار میکنم هم تپسی هیچ کدوم برا راننده ارزش قائل نیستن هردوبه فکر خودشوننن که بیشتر از همدیگه مشتری داشته باشن وباهم دیگه رقابت میکنن …چند روز پیش یه سرویس تپسیو قبول کردم رفتم بعد۸دقیقه امد سوارشد بردم پیادش کردم کرایشم ۴۵هزارتومان بودفردا دیدم حسابم مسدود شده هرچی زنگ زدم نشد گفتن تیکت بده خواستم تیکت بدم .اومد حسابت مسدوده نمیتونی تیکت بدی بعد فهمیدم اومسافربه تپسی گفته من این سرویسو نرفتم وتپسی بدون اینکه از من بپرسه من مسدودکرده ومیگه باید ۴۵ هزارتومان شارژکنی اعتبارتو حسابت فعال بشه ….کجا دیدین قضاوت یک طرفه باشه حتی بخ خودشون زحمت نمیدن یه زنگ بزنن از راننده سوال کنن……..


  • ناشناس

    تاریخ : ۱۰ - دی - ۱۴۰۲

    کمیسیون خیلی زیاده چرا اینقدر میگیرن


  • جردن

    تاریخ : ۱۰ - دی - ۱۴۰۲

    باسلام عرض ادب حرفی ندارم فقط درجواب هانیه خانم…. رانندگان اسنپ …. باتشکر


  • علی ابر

    تاریخ : ۱۰ - دی - ۱۴۰۲

    بریداسنپ روبذاریدکنارچندسال دیگه یک ماشین ترکیده براتون میمونه نه آینده داری نه چیری من گرگ اسنپ شمارمیرفتم درسته میگی روزی دوتومان کارمیکنم ولی برودورماشینت یک چرخ بزن ازلاستیک وغیره ببین کجای ماشینت سالمه تویی که میگی اسنپ خوبه چندسال دیگه تمام راننده های اسنپ رومیبینم چه بلایی سر بدن وجوانیشون کردن اسنپ واسه خودش خوبه ومسافرهای مدرن اتوبوس سواره جدیداشدن دربست سوار


  • ناشناس

    تاریخ : ۱۰ - دی - ۱۴۰۲

    یه اسی نامی با یکی دونفر دیگه حرف مفت زده می‌خوام جوابش بدم شما آدمهای هستید که از نبود شعور فهم رنج میبرید آدم آنقدر نفهم و تابلو شما اگر از سمت خود اسنپ هستید که وای بحالتون عاخه آدم نا حسابی اگر رانندگان اسنپ نباشن. اون موقع دوست پسر مامانت خواهرت تابلو میشن اسی مشنگ
    رانندگان اسنپ و تپسی یکبار اعتصاب کنید تا صاحبین این شرکتها حساب کار دستشون بیاد کرایه زیر ۳۰هزارتومن کار نکنی بهتره اینها بنده پول هستن و جز اتحاد بر علیه این شرکت‌ها متحد شدن هیچ کسی برای رانندگان اسنپ کاری نمی‌کنه. بدبختی اینجاست که ما متحد نیستیم از تاریخ ۱۰دی ماه شروع به اعتصاب کنید با گرانی لوازم یدکی و دست مزدها الآنم که گرانی اینترنت. رسما برده داری مدرن شدیم بلانصبت کارکردن خر خوردن یابو


  • حسن

    تاریخ : ۱۰ - دی - ۱۴۰۲

    باید به بحال راننده گریست که مسیر ی رو میره به مقصد میرسه مسافر لغو میکنه وهر هر به ریش راننده میخنده بعد اسنپ میگه مسافر مجازه لغو کنه بی ناموس من بنزین میسوزونم اینترنت مصرف میکنم


  • شهرام

    تاریخ : ۱۰ - دی - ۱۴۰۲

    به نظر شما آیا این منطقی هست که راننده از دوتا خیابون اون طرف تر بره برسه مبدا پنچ دقیقه هم منتظر بمونه بعد مسافر لغو کنه هزار و پونصد تومن بگیره؟ حالا اگه زیر پنچ دقیقه حتی یه ثانیه هم باشه حتی این هزار و پونصد تومن هم به راننده نمیرسه. هزینه سوخت و وقت اون راننده بدبخت چی میشه؟ مشکل اساسی از فرهنگ هست که مسافر هنوز یاد نگرفته تا زمانی که آماده نیست اسنپ نگیره. مسافر با اسنپ و تپسی همزمان همون سرویس رو میگیره هر کدام زودتر رسید اون یکی رو لغو میکنه. اینقدر بی شعور تشریف داره. بخام مشکلات بنویسم یه شاهنامه میشه


  • حمید

    تاریخ : ۱۰ - دی - ۱۴۰۲

    اوکی شد تماس بگیرید پول بفرسته بعد حرکت کن میخواد
    دختر اسنپ مادرش مرد یاپسر رزق اگه اون نده
    اسنپ تپسی با ۱۵درصد هزار شرط
    میخواد پثل میده
    بخدا بچند دقیقه نمیشه سرویس میات توپ با خدا باش


  • ناشناس

    تاریخ : ۹ - دی - ۱۴۰۲

    ای مسافرااااااااان اسنپ
    اول تصمیم گیری کنید بعد درخواست سفر بدید
    راننده تا نزدیک مبدأ میرسه و لغو سفر میدید خیلی بده اینجوری


  • حبیب

    تاریخ : ۹ - دی - ۱۴۰۲

    اسنپ فقط به فکر خودشه


  • علی

    تاریخ : ۹ - دی - ۱۴۰۲

    یارو سوار میشه انگار پادشاه سوار شده نه سلام ی توری نگاه میکنه اینگار با اون ده پانزده هزار تومان از بچگی تا حالا خرجتو اون داده به خدا قسم بری گدای خیلی بهتر از مسافر کشی لااقل میدونی گدای یارو با جون دل پول بهت میده این وسط وقت روزی صد ملیارد اسنب با سرمایه مردم پول به جیب میزنه


  • ناشناس

    تاریخ : ۹ - دی - ۱۴۰۲

    بعضی از راننده ها بخاطر ندادن درصدکمیسیون به شرکت اسنپ مسافر را وادار به لغو سفر مینمایند


  • ناشناس

    تاریخ : ۹ - دی - ۱۴۰۲

    برای تشویقیهای مسافت طولانی فکری کنید مسافت‌های طولانی شامل تشویقیهای کم است


  • موسوی

    تاریخ : ۹ - دی - ۱۴۰۲

    خیلی عالی میشود مسافر امده پلاک ماشین رو نگاه کرده با وقاحت تمام بعد از ده دقیقه سفر را جلوی چشم خودم لغو کرد


  • راننده اسنپ

    تاریخ : ۹ - دی - ۱۴۰۲

    تمام چیزهایی که نویسنده این متن نوشته تخیلاتشان است و انگار از فضا اومده.
    اسنپ فقط به خودش و مسافران که مشتریهای فکر می‌کند و هرکاری می‌کند تا مبادا مسافرانش را ناراحت کند و رانندها هیچ حمایتی نمی‌شوند و فقط وعده سر خرمن می‌شنوند. مسافر از تهران به ورامین بردم وقتی رسید گفت برم از خودپرداز پول بگیرم بیرون رفت و فرار کرد من راننده در شهر غریب و تنهای تنها چکار باید میکردم؟
    سه‌بار تیکت زدم و چندبار تماس گرفتم اسنپ میگه چون مبلغت ۲۲۶هزار تومنه و زیاده بررسی طول میکشه!!!!
    منه راننده بلید چکارکنم؟ مگر این پول برای من کم است؟


  • راننده اسنپ

    تاریخ : ۹ - دی - ۱۴۰۲

    برده‌داری مدرن رو خیلی خوب گفتین.
    اسنپ هیچ حمایتی از راننده نمی‌کند و فقط ادا درمی‌آورد.
    من در مقاطع مختلف از ابتدای راه‌اندازی اسنپ، کار کردم. تا الان هیچ جریمه لغوی رو دریافت نکردم.
    برلی کرایه‌ای که مسافر پرداخت نکرد و فرار کرد بعداز سه‌بار تیک زدن، هم هیچ اقدامی نکرد.


  • Davood

    تاریخ : ۹ - دی - ۱۴۰۲

    فقط میگم خدا از باعث و بانی این گرونیها و این وضعیت مملکت نگذره ک همه ما مردم رو اینجور اسیر کردن ک بخاطر مخارج زندگی بااین کرایهای پایین مجبوریم کارکنیم ک هیچیش ب زندگیمون نرسه۱۵درصد کمیسیون اسنپ برداشته میشه خیلی هم زرنگ باشیم مخارج خرابی ماشین رو بتونیم جوابگو باشیم دیگه تهش هیچی برای ما رانندها نمیمونه بلا نسبت رانندگان عزیز بقول قدیمیا کار کردن خر و خوردن یابو دورازجون رانندها برادر و خواهرای عزیز


  • Not

    تاریخ : ۹ - دی - ۱۴۰۲

    کلا گند بزنن به.. که یک …شدن راننده…الکی سفر قبول میکنن بعد لغو میکنن، مسیر رو چشم کور شدشون میبینه بازم وقتی میرسن نزدیک مقصد بازی در میارن.. ایشالا چه مسافر چه شما راننده های تاوان کاراتون با جون عزیزانتون پس بدین


  • محمد

    تاریخ : ۹ - دی - ۱۴۰۲

    ۵ دقیقه چیه اصلا وقتی رسیدیم اگ لغو کرد باید جریمه بده


  • مجید

    تاریخ : ۹ - دی - ۱۴۰۲

    برده داری نوین را با اسنپ تجربه کنید صبح تا شب کار کنین چوس مثقال ریال بهتون بده که خرج زندگی هم نمیشه البته اینم بدونین که بهتون قرض میده و وقتی ماشین خرج درآورد باید اون پولی که خرج زندگی کردین رو به ماشین پس بدین کرایه میزنه ۱۳ تومن تسمه تایم عوض کردم شده ۳ میلیون .. به اسنپ.. به مسئولینی که با پول مردم عشق میکنن و از وضع مردمشون خبر ندارن یا خبر دارن خودشون رو زدن به نفهمی