چاپ کد خبر: 73453
11 بهمن 1400

هشدار زرد هواشناسی در مورد بارش سنگین باران در برخی مناطق استان فارس

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس نسبت به خطرات بارش سنگین هشدار داد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس اعلام کرد: با توجه به ورود سامانه جدید بارشی به فارس، در شمال شرق، شمال غرب و مرکز استان شاهد بارش‌ سنگین باران، وزش باد و در برخی نواحی بارش برف خفیف خواهیم بود که در این زمینه هشدارها و اقدامات صورت گرفته است.

بارندگی

خلیل عبداللهی دوشنبه با اعلام این مطلب افزود: این سامانه از اواخر وقت دوشنبه ۱۱ بهمن تا پایان سه شنبه دوازدهم همین ماه ادامه دارد و تمهیدات لازم برای جلوگیری از بحران در تمام شهرستان ها در نظر گرفته شده و  از آنها خواسته ایم در محل کار خود حاضر باشند.

وی بیان کرد: با توجه به میزان بارش‌ها، انتظار آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان آب نیز وجود دارد و به تمام فرمانداری‌ها و دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران استان آماده باش کامل داد شده تا در صورت بروز هرگونه مشکل در کوتاه‌ترین زمان ممکن واکنش مناسب نشان دهند.

عبداللهی همچینن  به شهروندان و هموطنان توصیه کرد ضمن پرهیز از انجام سفرهای غیر ضروری، در صورت انجام سفر امکانات و تجهیزات لازم به همراه داشته باشند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس به شهروندان به ویژه عشایر استان پیشنهاد کرد که از توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها و قرار گرفتن در ارتفاعات خودداری کنند و دام ها را در مناطق امنی قرار دهند.

همچنین  اداره کل هواشناسی با صدور هشدار زرد رنگ نسبت به وضعیت آب وهوای استان فارس از شروع بارندگی در مناطق شمالی استان فارس از ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ خبرداد.

در اطلاعیه هشدار هواشناسی برای استان فارس نسبت به بارش باران در مناطق شمالی و مرکزی استان و وزش باد شدید خصوصا در شما و شرق استان هشدار داده شده است.

هشدار زرد هواشناسیعکس e1643631524162

گروه واتساپ اول فارس

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ابو چهارشنبه , ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵

خشکسالی کی تموم میشه

ناشناس چهارشنبه , ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۴

واقعا آب بردمون

فاطمه سه شنبه , ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷

بیشترین بارندگی درسی رخ داد

علی سه شنبه , ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴

سلام
بزرگواران بارندگی اگر توجهی کنید اکثرا درشب روخ می‌دهد چرا روز بارندگی ها کم می‌شود این
یک سوال هست شهرستان خوب مرودشت اگر بارندگی نباشد وضع مردم از حالاهم بدتر می‌شود چون اکثر کمباین های شهرستان به بارندگی بستگی دارد.تا رونق کار اقتصادی ایجاد شود وهمه بتوانند نون بخورند

عبدالله سه شنبه , ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۷:۰۰

سلام
بوانات الحمدلله بارون خوبی داره میاد، انشاالله ادامه داشته باشه وخشکسالی تموم بشه

علی سه شنبه , ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰:۱۶

دوازدهم هم شروع شد وکم کم اواسط روز دوازدهم هستیم.کوبارون وبرف؟دادید دستمون؟یاهواشناسی اسراییل اماراشتباه بهتون میدهند؟

مهرزاد دوشنبه , ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۷

با سلام باغ شهری های صدرا تا شبی سه میلیون هم اجاره میدن شده …… لطفا رسیدگی کنید

آخرین اخبار